Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Puha... Jeg er absolut ikke ligeså udspilet som dig og det gør ondt i huden på mig nu her... Gør det ikke vildt ondt at være så stram i skindet??? Stadig en SMUK SMUK mave, du bærer den super flot, men kan slet slet ikke forestille mig hvor TUNGT det må være at rende rundt med to der fylder så meget....
Puha... Jeg er absolut ikke ligeså udspilet som dig og det gør ondt i huden på mig nu her... Gør det ikke vildt ondt at være så stram i skindet???
Stadig en SMUK SMUK mave, du bærer den super flot, men kan slet slet ikke forestille mig hvor TUNGT det må være at rende rundt med to der fylder så meget....
Nej jeg synes ikke det gør ondt. Men det klør! Rigtig meget.
Mange tak! Nej den er altså også ved at være tung! Specielt om aftenen! Men der er også godt 2400g baby derinde nu + det løse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Så ramte vi den 30. uge Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. Mavens omfang er nu 100 cm Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser Det er en helt fantastisk følelse. Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen
Så ramte vi den 30. uge
Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. Mavens omfang er nu 100 cm Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker
Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser Det er en helt fantastisk følelse.
Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen
Miss BananaHammock skriver: Wow en fin mave. Men ja, stor skal du jo være når du skal huse to guldklumper. Hvornår er det du senest sættes i gang? Skal du føde normalt eller ved pks som udgangspunkt? Alexander var en rigtig hikker i maven og lavede stort set heller ikke andet i starten da han kom ud. Hele kroppen hopper - det er så sødt heldigvis er det ikke noget der genere han mere end at han kun brokker sig når han hopper så meget at sutten ryger ud
Wow en fin mave. Men ja, stor skal du jo være når du skal huse to guldklumper. Hvornår er det du senest sættes i gang? Skal du føde normalt eller ved pks som udgangspunkt? Alexander var en rigtig hikker i maven og lavede stort set heller ikke andet i starten da han kom ud. Hele kroppen hopper - det er så sødt heldigvis er det ikke noget der genere han mere end at han kun brokker sig når han hopper så meget at sutten ryger ud
Tak skal du have! Ja det er rigtigt
Jeg bliver sat igang i uge 38, hvis jeg ikke har født inden. Så om under 60 dage har jeg mine piger i armene Indtil nu er planen at jeg skal føde normalt. Baby A ligger med hovedet ned og hvis hun bliver ved med det, skulle der ikke være noget problem i at føde selv. Så det håber jeg hun bliver ved med
Hvis hun vender sig bliver det PKS.
Nårh hvor sødt hehe. Kunne lige forestille mig det Dejligt at høre, at det går godt med ham!
ciepige skriver: Ej hvor vildt! Du er større end jeg var lige inden fødsel :p Men superduper fin!
Ej hvor vildt! Du er større end jeg var lige inden fødsel :p Men superduper fin!
Hihi ja den er ved at være stor. Er spændt på hvordan det ender
Tak skal du have!
Hvor ER det altså en flot mave
Stor, rund og fin, og god pladse til dem begge
Nessie skriver: Hvor ER det altså en flot mave Stor, rund og fin, og god pladse til dem begge
1000 tak!
Ja jeg håber hvert fald at de har go' plads Masser af fostervand er der hvert fald, så det er jo et godt tegn!
Men er spændt på hvor stor maven ender med at blive. I følge min JM's gæt, vejer de omkring 2500g ved fødslen. Det er dobbelt så meget som de vejer nu. Sååå en del større når jeg nok at blive
Miss Church skriver: 1000 tak! Ja jeg håber hvert fald at de har go' plads Masser af fostervand er der hvert fald, så det er jo et godt tegn! Men er spændt på hvor stor maven ender med at blive. I følge min JM's gæt, vejer de omkring 2500g ved fødslen. Det er dobbelt så meget som de vejer nu. Sååå en del større når jeg nok at blive
Ja, det bliver lidt spændende at følge dig, og se HVOR stor maven ender med at blive, men du bærer den altså rigtig flot
Miss Church skriver: Tak skal du have! Ja det er rigtigt Jeg bliver sat igang i uge 38, hvis jeg ikke har født inden. Så om under 60 dage har jeg mine piger i armene Indtil nu er planen at jeg skal føde normalt. Baby A ligger med hovedet ned og hvis hun bliver ved med det, skulle der ikke være noget problem i at føde selv. Så det håber jeg hun bliver ved med Hvis hun vender sig bliver det PKS. Nårh hvor sødt hehe. Kunne lige forestille mig det Dejligt at høre, at det går godt med ham!
Miss BananaHammock skriver: for at hun bare bliver ved med det så Men bliver det pks - så kan jeg fortælle at det slet ikke er så slemt. Eller jeg har ihvertfald ikke haft nogle problemer!
for at hun bare bliver ved med det så Men bliver det pks - så kan jeg fortælle at det slet ikke er så slemt. Eller jeg har ihvertfald ikke haft nogle problemer!
Ja nemlig
Det var dejligt at høre! Jeg går og frygter det lidt. Men altså er det det der skal til, er det det jeg gør Det vigtigste er at pigerne kommer sikkert ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128