Anonym skriver:
Læreren kontaktede os igår på intra og skrev hun ville tage fat i knægten og give en undskyldning. Så ser om den falder, hun var syg idag men nu må vi se når hun er frisk.
ville nu ikke bringe andet ind, for mig handler det om SKOLEN OG LÆRERNE bliver mere bevidste om hvordan de unger behandler hinanden. Og tar ansvar og får det stoppet.
det kan jo ikke passe vi står med børn i de små klasser som ikke ønsker at gå i skole
Jeg forstod det som om din søn efter læreren havde taget kontakt, havde fortalt dig at han egentlig godt kunne acceptere M, men det at læreren var gået med på spøgen (og dermed legaliseret det), havde gjort ham rigtig ked af det. For det synes jeg er MEGA vigtigt at hun forstår - hun har faktisk deltaget i mobberiet. Umiddelbart vil jeg tro at hun får et chok ...
Mht det med ikke at bringe andet ind, synes jeg det er det du gør, når du går i gang med at relatere det til klassen generelt. Når du gør det, risikerer du for det første at pointen (at læreren deltog i mobberiet) forsvinder, og at læreren ikke hører hvad du siger, fordi de nok hører det ofte og derfor går i automatisk forsvarsposition.
Anmeld