Opdate - hvad syntes du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Tak skal du have - det siger min mave fornemmelse mig også . Men når jeg så står i situationen og hun så vender den rundt så bliver jeg alligevel i tvivl

sådanne skole ledere er lavet til at gøre folk i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Pige2009

Roselil skriver:

Hej, jeg arbejder som folkeskolelærer. Jeg synes ikke at det er i orden at læreren gik med på "legen". Dog er jeg enig i, at du burde have henvendt dig direkte til læreren og hvis du så ikke mente, at du kom nogen vegne der, så kunne du derefter gå til ledelsen.

Prøv at forestille dig, at en person klagede over dig til din chef uden at du havde haft mulighed for at forklare dig, meget ubehageligt efter min mening!

Men gjordt er gjordt og ledelsen burde tage din henvendelse alvorligt.

Må erklære mig enig heri

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Må erklære mig enig heri

Ja det burde jeg nok men grundet mine erfaring valgte jeg IKKE at gøre det .

det har jeg prøver så mange gange uden resultat 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

sådanne skole ledere er lavet til at gøre folk i tvivl...

Måske du har ret , ville ønske de lyttede mere til os forældre. Vi kender jo vores børn...

Anmeld

8. januar 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Snakkede med knægten igen idag , han syntes ikke det var så slemt da M sagde det , for som han siger så fint : M er josom han er :-) og det er korrekt . M er en ballade mager og forældrene er ligeglade .

men han syntes ikke det var sjov at læreren så også sagde . Jeg VED han aldrig ville blive ked af det foran de andre . Den magt ville han ikke give dem . Der skal en Micro ting til før de finder grundlag for at bruge det . Og kalde hinanden grimme ting .