tinasmor skriver:
Forstår slet ikke den lærer. Man griner jo ofte af noget som man inderst inde bliver ked af. Både børn og voksne. hvis man som barn ofte bliver kaldt øgenavne, så er der jo nogle børn der bare griner udvendigt for ikke at tage ansigt, men indad til bliver ked af det.
Det samme med voksne. Der har da tit herinde været tråde hvor f.eks svigerforældrene mellem linjerne har sagt at svigerdatteren er for tyk. De har heller ikke vist hvordan de skulle sige fra, og det er tilmed voksne kvinder. Så forstår slet ikke den lærer.
Er dog enig i, at hvis det havde været et enkeltstående tilfælde, at du skulle have taget den med læreren istedet for skolelederen, men du siger, at det ikke er første gang sådan noget er sket, og så er det jo en vurderingssag fra din side.
Snakkede med knægten igen idag , han syntes ikke det var så slemt da M sagde det , for som han siger så fint : M er josom han er :-) og det er korrekt . M er en ballade mager og forældrene er ligeglade .
men han syntes ikke det var sjov at læreren så også sagde . Jeg VED han aldrig ville blive ked af det foran de andre . Den magt ville han ikke give dem . Der skal en Micro ting til før de finder grundlag for at bruge det . Og kalde hinanden grimme ting .
grunden til jeg reagere er alt det der tidligere har været med klassen . De er IKKE søde ved hinanden , snakker grimt osv .
der har som sagt været psykolog på - Hvor vi forældre blev kaldt til møde - der blev sagt vi som forældre var forbilleder for ungerne og vi derfor skulle tænke over hvordan vi snakkede om evt andre børn
så tænker jeg - HVAD med lærerne ??? Skal de ikke også vise vejen for god opførsel ? For min holdning er at hvis lærerne må - hvordan lære vi så ungerne hvordan de skal behandle hinanden .. Sjov eller ej
Anmeld