Opdate - hvad syntes du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg ville intet få ud af at gå videre med det. Hvilket hun også gav udtryk for.

Jeg har en dreng som ikke siger fra, hvilket jeg ogå prøvede at forklare hende. At man ikke altid kunne regne med at fordi pågældende barn griner er det sjovt. Od da slet ikke i en klasse hvor de i forvejen er MEGA hårde ved hianden. Og du med det samme bliver kaldt alt muligt.

Men alt er som det plejer, timerne kører så lærerne konstater alt er godt. De er der ikke i frikvaterne og høre hvad der sker

kald mig stædig men jeg havde gjort det alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Sillemoar

Kay skriver:

ja og hjalp det ikke, ville jeg overveje at skifte skole, hvis den generelle stemning i klassen er så dårlig og hvis lærer og ledelse ikke vil tage action

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg er også skide stædig - og har meget lyst til det .

men har en lille mus der banker og siger jeg er gal på den :-(

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Sillemoar skriver:

ja og hjalp det ikke, ville jeg overveje at skifte skole, hvis den generelle stemning i klassen er så dårlig og hvis lærer og ledelse ikke vil tage action

Åhh tro mig det bliver overvejet HVER dag . 

Anmeld

7. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg er også skide stædig - og har meget lyst til det .

men har en lille mus der banker og siger jeg er gal på den :-(

hvorfor???

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvorfor???

En gammel last jeg har - har svært ved at stole på mig selv og at det jeg gør er ok :-( hvilket gør mig usikker i sådan en sag her

Anmeld

7. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

En gammel last jeg har - har svært ved at stole på mig selv og at det jeg gør er ok :-( hvilket gør mig usikker i sådan en sag her

det skal du ik...  den er god nok... den er helt gal

Anmeld

7. januar 2013

tinasmor

Forstår slet ikke den lærer. Man griner jo ofte af noget som man inderst inde bliver ked af. Både børn og voksne. hvis man som barn ofte bliver kaldt øgenavne, så er der jo nogle børn der bare griner udvendigt for ikke at tage ansigt, men indad til bliver ked af det.

Det samme med voksne. Der har da tit herinde været tråde hvor f.eks svigerforældrene mellem linjerne har sagt at svigerdatteren er for tyk. De har heller ikke vist hvordan de skulle sige fra, og det er tilmed voksne kvinder. Så forstår slet ikke den lærer.

Er dog enig i, at hvis det havde været et enkeltstående tilfælde, at du skulle have taget den med læreren istedet for skolelederen, men du siger, at det ikke er første gang sådan noget er sket, og så er det jo en vurderingssag fra din side.

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det skal du ik...  den er god nok... den er helt gal

Tak skal du have - det siger min mave fornemmelse mig også . Men når jeg så står i situationen og hun så vender den rundt så bliver jeg alligevel i tvivl

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Forstår slet ikke den lærer. Man griner jo ofte af noget som man inderst inde bliver ked af. Både børn og voksne. hvis man som barn ofte bliver kaldt øgenavne, så er der jo nogle børn der bare griner udvendigt for ikke at tage ansigt, men indad til bliver ked af det.

Det samme med voksne. Der har da tit herinde været tråde hvor f.eks svigerforældrene mellem linjerne har sagt at svigerdatteren er for tyk. De har heller ikke vist hvordan de skulle sige fra, og det er tilmed voksne kvinder. Så forstår slet ikke den lærer.

Er dog enig i, at hvis det havde været et enkeltstående tilfælde, at du skulle have taget den med læreren istedet for skolelederen, men du siger, at det ikke er første gang sådan noget er sket, og så er det jo en vurderingssag fra din side.

Snakkede med knægten igen idag , han syntes ikke det var så slemt da M sagde det , for som han siger så fint : M er josom han er :-) og det er korrekt . M er en ballade mager og forældrene er ligeglade .

men han syntes ikke det var sjov at læreren så også sagde . Jeg VED han aldrig ville blive ked af det foran de andre . Den magt ville han ikke give dem . Der skal en Micro ting til før de finder grundlag for at bruge det . Og kalde hinanden grimme ting .

grunden til jeg reagere er alt det der tidligere har været med klassen . De er IKKE søde ved hinanden , snakker grimt osv .

der har som sagt været psykolog på - Hvor vi forældre blev kaldt til møde - der blev sagt vi som forældre var forbilleder for ungerne og vi derfor skulle tænke over hvordan vi snakkede om evt andre børn 

så tænker jeg - HVAD med lærerne ??? Skal de ikke også vise vejen for god opførsel ? For min holdning er at hvis lærerne må - hvordan lære vi så ungerne hvordan de skal behandle hinanden .. Sjov eller ej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.