Opdate - hvad syntes du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.886 visninger
62 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

Da et par stykker har spurgt til om jeg ville komme med opdate omkring denne tråd

https://www.baby.dk/debat/204491pi9/boern-6-aar/hvad-syntes-du-.aspx#GoToMessage

Så har jeg været på kontoret og som forventede havde hun ikke rigtig en mening.

Startede med jeg spurgte om hun havde 5 min, da jeg havde en epiode jeg gerne ville have hendes syn på. Ja men KUN 5 min

Jeg fortalte hvad jeg ville, hun mente det var en sag, jeg skulle tage med læreren, da hun hun jo ikke havde været der og viste hvad der var sker. Det gode samarbejde i hverdagen skulle starten med dialog med læreren. Sagde det ville jeg ikke, eftersom hun var leder måtte hun tage den med sin ansat. Men det var hun ikke enig i. Jeg sagde det kom ikke bag på mig, da jeg syntes deres holding er under alt kritik. Og den måtte hun tage og jeg forventede en opfølgning. Rejste mig og gik..

Ja jeg skulle måske have gået til pågældende lærer, men alt kontakt foregår efterhånden over skoleintra, og syntes simpelthen ikke den her hører sig til der.

Og ville gerne se om min forventning holdte stik og det gjorde den. Jeg fik sagt det jeg ville, tror intet der kommer ud af det. Og sidder med følelsen af, at min knægt ikke har fortalt den rette historie, og det er os der overreagere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Nettemor

Øv altså! Hvorfor kan hun ikke bare tage sit leder ansvar alvorligt. Kan da godt Være at det er deres politik at man skal tage den med læreren selv men hvis man som leder får en klage over en medarbejder må man da for pokker gøre noget ved det!

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Øv altså! Hvorfor kan hun ikke bare tage sit leder ansvar alvorligt. Kan da godt Være at det er deres politik at man skal tage den med læreren selv men hvis man som leder får en klage over en medarbejder må man da for pokker gøre noget ved det!

Hun har lige ringet tilbage. Hun har snakket med pågældende lærer grunden til  hun ikke havde sagt noget, var at hun vurdede at det var sagt i sjov. At O & M havde siddet og grinet.

Prøvede at forklare, at uanset om det er sagt i sjov eller ej - så syntes jeg ikke det er OK. Her hjemme lære jeg mine børn, at sådan siger man ikke til hinanden, sjov eller ej.

Og at jeg har et barn som ALDRIG ville sige noget men der imod vente til han kom hjem. Men hun siger, at hun har snakket med klasse læreren som siger O trives dernede og er gode venner med M . At deres forhold er fint.

O siger han hader M, og gider ikke lege med ham herhjemme. Prøvede at forklare, at det jo ikke er alle børn som reagere i pågældende situation.

Men det kom jeg nu ikke længere med, da de vurdere at man ikke kan tage en sætning ud af en hel situation. og vurdere udfra det

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

wauu 100 visninger og 1 svar har hvis været HELT galt på den

Anmeld

7. januar 2013

Sillemoar

Nej nej nej !! du er IKKE gal på den!!! jeg er godt nok ikke lærer men pædagog og jeg synes ikke det er iorden at en lærer medvirker til mobning som i denne sag

Jeg ville kræve endnu et møde med skoleinspektøren og forælle at jeg som forældre forventer at dens slags undervisning ikke længere finder sted, ellers kunne jeg godt være fristet til at tage sagen op på et højere niveau.

Al held og lykke og tanker herfra

Anmeld

7. januar 2013

Mum33

Sagen er bestemt ikke ok, men synes det er fair nok, at lederen beder dig tage den enkelte episode med læreren selv. Det er ikke en leders ansvar at mægle i "småkonflikter". 

Anmeld

7. januar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Da et par stykker har spurgt til om jeg ville komme med opdate omkring denne tråd

https://www.baby.dk/debat/204491pi9/boern-6-aar/hvad-syntes-du-.aspx#GoToMessage

Så har jeg været på kontoret og som forventede havde hun ikke rigtig en mening.

Startede med jeg spurgte om hun havde 5 min, da jeg havde en epiode jeg gerne ville have hendes syn på. Ja men KUN 5 min

Jeg fortalte hvad jeg ville, hun mente det var en sag, jeg skulle tage med læreren, da hun hun jo ikke havde været der og viste hvad der var sker. Det gode samarbejde i hverdagen skulle starten med dialog med læreren. Sagde det ville jeg ikke, eftersom hun var leder måtte hun tage den med sin ansat. Men det var hun ikke enig i. Jeg sagde det kom ikke bag på mig, da jeg syntes deres holding er under alt kritik. Og den måtte hun tage og jeg forventede en opfølgning. Rejste mig og gik..

Ja jeg skulle måske have gået til pågældende lærer, men alt kontakt foregår efterhånden over skoleintra, og syntes simpelthen ikke den her hører sig til der.

Og ville gerne se om min forventning holdte stik og det gjorde den. Jeg fik sagt det jeg ville, tror intet der kommer ud af det. Og sidder med følelsen af, at min knægt ikke har fortalt den rette historie, og det er os der overreagere.

Hej, jeg arbejder som folkeskolelærer. Jeg synes ikke at det er i orden at læreren gik med på "legen". Dog er jeg enig i, at du burde have henvendt dig direkte til læreren og hvis du så ikke mente, at du kom nogen vegne der, så kunne du derefter gå til ledelsen.

Prøv at forestille dig, at en person klagede over dig til din chef uden at du havde haft mulighed for at forklare dig, meget ubehageligt efter min mening!

Men gjordt er gjordt og ledelsen burde tage din henvendelse alvorligt.

Anmeld

7. januar 2013

Karina84

Roselil skriver:

Hej, jeg arbejder som folkeskolelærer. Jeg synes ikke at det er i orden at læreren gik med på "legen". Dog er jeg enig i, at du burde have henvendt dig direkte til læreren og hvis du så ikke mente, at du kom nogen vegne der, så kunne du derefter gå til ledelsen.

Prøv at forestille dig, at en person klagede over dig til din chef uden at du havde haft mulighed for at forklare dig, meget ubehageligt efter min mening!

Men gjordt er gjordt og ledelsen burde tage din henvendelse alvorligt.

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Sillemoar skriver:

Nej nej nej !! du er IKKE gal på den!!! jeg er godt nok ikke lærer men pædagog og jeg synes ikke det er iorden at en lærer medvirker til mobning som i denne sag

Jeg ville kræve endnu et møde med skoleinspektøren og forælle at jeg som forældre forventer at dens slags undervisning ikke længere finder sted, ellers kunne jeg godt være fristet til at tage sagen op på et højere niveau.

Al held og lykke og tanker herfra

Tak for svar .

vil intet få ud af og gå videre med sagen . Hun lå ikke skjul på at læreren havde handlet udfra det var sagt i sjov.

og man ikke kunne tage en sætning udfra en sammenhæng 

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Sagen er bestemt ikke ok, men synes det er fair nok, at lederen beder dig tage den enkelte episode med læreren selv. Det er ikke en leders ansvar at mægle i "småkonflikter". 

Måske du ser det som et små problem , det gør jeg ikke .

og ja jeg skulle nok være gået til læreren , men hvis du har læst hvad der står ønskede jeg HENDES syn på sagen .

ved ikke om du har læst tidligere tråd men der skriver jeg lidt om at der har været MANGE små episoder eftethånden

og klassen rent faktisk har haft psykolog på sidste år grundet deres adfærd . Så nej ser det nok ikke som små problem .

men ja måske jeg skulle være gået til pågældende lærer det valgte jeg så ikke . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.