Da et par stykker har spurgt til om jeg ville komme med opdate omkring denne tråd
https://www.baby.dk/debat/204491pi9/boern-6-aar/hvad-syntes-du-.aspx#GoToMessage
Så har jeg været på kontoret og som forventede havde hun ikke rigtig en mening.
Startede med jeg spurgte om hun havde 5 min, da jeg havde en epiode jeg gerne ville have hendes syn på. Ja men KUN 5 min 
Jeg fortalte hvad jeg ville, hun mente det var en sag, jeg skulle tage med læreren, da hun hun jo ikke havde været der og viste hvad der var sker. Det gode samarbejde i hverdagen skulle starten med dialog med læreren. Sagde det ville jeg ikke, eftersom hun var leder måtte hun tage den med sin ansat. Men det var hun ikke enig i. Jeg sagde det kom ikke bag på mig, da jeg syntes deres holding er under alt kritik. Og den måtte hun tage og jeg forventede en opfølgning. Rejste mig og gik..
Ja jeg skulle måske have gået til pågældende lærer, men alt kontakt foregår efterhånden over skoleintra, og syntes simpelthen ikke den her hører sig til der.
Og ville gerne se om min forventning holdte stik og det gjorde den. Jeg fik sagt det jeg ville, tror intet der kommer ud af det. Og sidder med følelsen af, at min knægt ikke har fortalt den rette historie, og det er os der overreagere.
Anmeld