Opdate - hvad syntes du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Fint du er enig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Muhmi

wauu 100 visninger og 1 svar har hvis været HELT galt på den

Nej du har ikke været gal på den...

Men titlen er misvisende til hvad tråden handler om.. Det kunne ligeså godt være en kjole du ville vise frem og ville have vores mening om og derfor bliver folk som måske ikke lige har en mening til den her slags debatter "skuffede" når de finder ud af at det ikke handler om det de troede

Nå men.... Hvor synes jeg virkelig at skolen takler det her helt forkert, det er altså ikke i orden at der bliver sagt sådan i et klasselokale og så er det praktisk taget "dit problem" at snakke med læren om det... Hvad fanden er lederen der så for? helt ærligt... Kan godt forstå du er gal...

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej du har ikke været gal på den...

Men titlen er misvisende til hvad tråden handler om.. Det kunne ligeså godt være en kjole du ville vise frem og ville have vores mening om og derfor bliver folk som måske ikke lige har en mening til den her slags debatter "skuffede" når de finder ud af at det ikke handler om det ikke de troede

Nå men.... Hvor synes jeg virkelig at skolen takler det her helt forkert, det er altså ikke i orden at der bliver sagt sådan i et klasselokale og så er det praktisk taget "dit problem" at snakke med læren om det... Hvad fanden er lederen der så for? helt ærligt... Kan godt forstå du er gal...

god pointe

derfor jeg skrev OPDATE - hvad syntes du , så kunne dem der havde læst tråden jo svare og opdate betyder vel at det er - En opdatering på en anden tråd og ikke kjole fremvisning Så ved nu ikke om overskriften er misvisende, da den oprindelig tråd hed det

Nå men nok om det... Vil ikke sige jeg er gal , for det er jeg ikke. Nok nærmere skuffet over at man tilade den slags opførsel. For tænker hvordan skal ungerne lære det, hvis læreren kører med. Sjov eller ej

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

god pointe

derfor jeg skrev OPDATE - hvad syntes du , så kunne dem der havde læst tråden jo svare og opdate betyder vel at det er - En opdatering på en anden tråd og ikke kjole fremvisning Så ved nu ikke om overskriften er misvisende, da den oprindelig tråd hed det

Nå men nok om det... Vil ikke sige jeg er gal , for det er jeg ikke. Nok nærmere skuffet over at man tilade den slags opførsel. For tænker hvordan skal ungerne lære det, hvis læreren kører med. Sjov eller ej

Nej men den anden tråd også var misvisende i titlen Jeg gik med vilje ikke ind i tråden før den var på s. 4-5 stykker fordi jeg troede den handlede om kjolevalg hehe

Og ligemeget hvad, så kunne det jo være valget af kjole du havde fundet frem til nu og ville vise os i en update

Men ja nok om det hihi...

Jeg forstår dig hundrede procent og jeg synes slet ikke det er i orden... Jeg ved ikke hvad jeg havde villet stille op i den situation, for det er jo mobning og endda også fra læren af.. Ved ikke om jeg havde overvejet andet skolevalg, men jeg ville i hvert fald have en lang snak med mit barn om hvad han havde lyst til at der skulle ske fremover...

Anmeld

7. januar 2013

Kay

jeg ville tage fat i lederen igen og sige at efter som der har været alle disse problemer i klassen, syntes du ikke bare du kan lade det her passere! slet ikke når du har en dreng der ikke er glad ved alt det der... alle børn kan ikke bare skæres over en kam.. og nogle har brug for at blive støttet i at sige fra... og det gør læren jo slet ikke i det tilfælde...

jeg havde der ud over nok troet med at gå til komunen hvis ik der kom andre boller på suppen!

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Anonym skriver:

Hun har lige ringet tilbage. Hun har snakket med pågældende lærer grunden til  hun ikke havde sagt noget, var at hun vurdede at det var sagt i sjov. At O & M havde siddet og grinet.

Prøvede at forklare, at uanset om det er sagt i sjov eller ej - så syntes jeg ikke det er OK. Her hjemme lære jeg mine børn, at sådan siger man ikke til hinanden, sjov eller ej.

Og at jeg har et barn som ALDRIG ville sige noget men der imod vente til han kom hjem. Men hun siger, at hun har snakket med klasse læreren som siger O trives dernede og er gode venner med M . At deres forhold er fint.

O siger han hader M, og gider ikke lege med ham herhjemme. Prøvede at forklare, at det jo ikke er alle børn som reagere i pågældende situation.

Men det kom jeg nu ikke længere med, da de vurdere at man ikke kan tage en sætning ud af en hel situation. og vurdere udfra det

Det er bare stadig ikke iorden. Det er langt fra alle børn der ville sige fra og lave en scene i en klasse med 15-30 andre elever. Jeg selv ville fx ikke..

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej men den anden tråd også var misvisende i titlen Jeg gik med vilje ikke ind i tråden før den var på s. 4-5 stykker fordi jeg troede den handlede om kjolevalg hehe

Og ligemeget hvad, så kunne det jo være valget af kjole du havde fundet frem til nu og ville vise os i en update

Men ja nok om det hihi...

Jeg forstår dig hundrede procent og jeg synes slet ikke det er i orden... Jeg ved ikke hvad jeg havde villet stille op i den situation, for det er jo mobning og endda også fra læren af.. Ved ikke om jeg havde overvejet andet skolevalg, men jeg ville i hvert fald have en lang snak med mit barn om hvad han havde lyst til at der skulle ske fremover...

hi hi  ikke altid nemt og finde en overskrift der lige præsic rammer det rigtige

Min søn har optil flere gange givet udtryg for han gerne vil skifte skole. Og det er nok også det jeg hælder mest til. Igen fordi jeg syntes skolen har en tarvelig indstilling til tingene. Ikke kune pga af dette men alt muligt andet

Anmeld

7. januar 2013

Sillemoar

Kay skriver:

jeg ville tage fat i lederen igen og sige at efter som der har været alle disse problemer i klassen, syntes du ikke bare du kan lade det her passere! slet ikke når du har en dreng der ikke er glad ved alt det der... alle børn kan ikke bare skæres over en kam.. og nogle har brug for at blive støttet i at sige fra... og det gør læren jo slet ikke i det tilfælde...

jeg havde der ud over nok troet med at gå til komunen hvis ik der kom andre boller på suppen!

så enig!

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg ville intet få ud af at gå videre med det. Hvilket hun også gav udtryk for.

Jeg har en dreng som ikke siger fra, hvilket jeg ogå prøvede at forklare hende. At man ikke altid kunne regne med at fordi pågældende barn griner er det sjovt. Od da slet ikke i en klasse hvor de i forvejen er MEGA hårde ved hianden. Og du med det samme bliver kaldt alt muligt.

Men alt er som det plejer, timerne kører så lærerne konstater alt er godt. De er der ikke i frikvaterne og høre hvad der sker

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det er bare stadig ikke iorden. Det er langt fra alle børn der ville sige fra og lave en scene i en klasse med 15-30 andre elever. Jeg selv ville fx ikke..

Min dreng vil ihvertifald ikke - vi øver det rigtig meget men han tør bare ikke. Hvilket jeg også prøvede at forklare hende.

Men hun mener at det er sagt i sjov og O grinede af det. Så alvorlig er det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.