Hvad syntes du ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nååår ja  ja ja... når man er på barsel og manden lige har fået nyt job så han pludselig abejder hver anden weekend er det sgu svært at holde styr på hvad dag det er  

Ha ha kender det alt for godt  

Tilykke med det nye job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Ha ha kender det alt for godt  

Tilykke med det nye job

tak  hæpper på dig mandag

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

tak  hæpper på dig mandag

Tak - tænker det er nødvendigt :-) 

Anmeld

5. januar 2013

2721

Anonym skriver:

Det har jeg ingen forventning om, må jeg indrømme. 

Skolen har en meget tamt holdning til tingene.

L snakkede med fys igår , og hun mente bestemt vi skulle se os om efter ny skole.

Kan godt se det bliver svært så. Er bare chokeret over at man kan havne i sådan en situation at man er nød til at rive sig selv op med roden får at få bedre forhold for ens børn i skolen. Men det er jo desværre ikke noget nyt.

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Kan godt se det bliver svært så. Er bare chokeret over at man kan havne i sådan en situation at man er nød til at rive sig selv op med roden får at få bedre forhold for ens børn i skolen. Men det er jo desværre ikke noget nyt.

Vi kan jo bare vælge og flytte dem, og køre frem og tilbage hver dag. Det er ikke umuligt

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

jeg har heldigvis aldrig oplevet mobning, så har svært ved at diffinere hvornår de ER mobning, men som skrevet i første svar har der været MEGET med de 2 klasser.

om det er mobning eller ej , må jeg indrømme jeg ikke helt ved. Men jeg syntes det er totalt uacceptabel opførsel fra en læreres side. 1 er M siger det, 2 er hun ikke siger noget , 3 er hun kører med på det.

det er for mig som at sige, det er OK i går og snakker mindre pænt til / om hinanden. Og det bryder jeg mig ikke om. Ungerne er hårde nok ved hinanden behøver ikke understøttelse af læreren.

Helt enig med dig, det er for mig fuldtændig uacceptabelt

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det er en underlig opførsel som lærer. Pigen som sad ved siden af M, sagde hvorfor siger du det ?

tror ikke de andre sagde noget. Der har været en del problemer inden sommer ferien. Der er 2 kl i den årgang, der blev lavet nye klasser efter sommerferien ( da der kommer elever til fra nabo byen )

den kl drengene gik i inden sommerferien har haft psykolog på fordi de behandler hinanden så dårligt

Det er godt nok skidt, men børnene må jo have det et sted fra... Håber det ordner sig, så din søn får en undskyldning

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Det er godt nok skidt, men børnene må jo have det et sted fra... Håber det ordner sig, så din søn får en undskyldning

Ja det har de jo også og så tror jeg at der ikke bliver slået ned på den opførsel. Så det fortsætter jo bare.

tar på kontoret i morgen og så vil jeg høre inspektørerens mening om den situation

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det har de jo også og så tror jeg at der ikke bliver slået ned på den opførsel. Så det fortsætter jo bare.

tar på kontoret i morgen og så vil jeg høre inspektørerens mening om den situation

Ser frem til update!

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ser frem til update!

Nu må vi se i morgen..har ikke de højeste forvetninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.