Jeg er SÅ træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Vi har brugt god nat og sov godt metoden. Og har tre piger på 7 - 6 -4 der falder i søvn selv og sover igennem og det har de også gjort da de var små.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

MorDk

AalborgPigen skriver:

Jeg føler med dig ... 

Jeg vil gernå låne dine børn i en par dage.. De ser så søde ud ... Men kan forstå på dig at skindet bedrager pt..

Held og lykke med putningen 

Hihi OH yes *S* Og tak

Anmeld

4. januar 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

... TRÆT af at ligge børn i seng. JA nu siger jeg det HØJT! Jeg sys bare det er RØV & NØGLER!!

Vi bruger 3-4 timer HVER aften og jeg føler ikke vi har noget aften sammen. Jeg ved alt er i PERIODER, men sys snart den "ene periode" har varet 2 år! Jesus!

Måtte bare lige ud med det! Sorry!

Denne tråd kunne jeg selv havde skrevet - kender det så godt søde

Anmeld

4. januar 2013

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Denne tråd kunne jeg selv havde skrevet - kender det så godt søde

Anmeld

4. januar 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Laura falder i søvn i vores seng for tiden - enten kommer ind i egen seng og sover videre, når vi går i seng - eller får lov at sove imellem os

Men det er jo også fordi vi ikke lige har en baby som også ska have ro

Anmeld

4. januar 2013

Mom2

MorDk skriver:

... TRÆT af at ligge børn i seng. JA nu siger jeg det HØJT! Jeg sys bare det er RØV & NØGLER!!

Vi bruger 3-4 timer HVER aften og jeg føler ikke vi har noget aften sammen. Jeg ved alt er i PERIODER, men sys snart den "ene periode" har varet 2 år! Jesus!

Måtte bare lige ud med det! Sorry!

Vi havde problemer med at putte vores datter (lige blevet 4 måneder og har MEGET aktive ben, der gerne skal i vejret) indtil vi fik lavet en ekstra Trille pose med en tynd dyne i, som vi nu putter hende i om aftenen.
Det er lige pludselig blevet MEGEt nemmere at putte hende

Anmeld

5. januar 2013

Isaac's mor

Lotus86 skriver:

Jeg krydser med dig Og hvis du bare er udholden og ikke giver op, så er jeg sikker på det nok skal give pote

Igår aftes da han skulle sove til nat tog det en halv time, så gav han efter og  faldt i søvn som en lille sten.. Og her til morgen et kvarter (Han står tiiiidligt op, ved en 5-6 tiden, derfor så tidlig lur)... JESUS!!!! Hvor er jeg glad, det virker jo på ham

Men hva skal jeg gøre om natten? Han vågner for tiden omk 2 gange, kan godt komme op på 4... Jeg var bare så træt.... og jeg vidste ikk om jeg skulle give ham flaske eller lade vær?

Anmeld

5. januar 2013

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Laura falder i søvn i vores seng for tiden - enten kommer ind i egen seng og sover videre, når vi går i seng - eller får lov at sove imellem os

Men det er jo også fordi vi ikke lige har en baby som også ska have ro

Bare husk at hvis I skal have nr. 2 så vænd hende af med det i god tid så hun ik med ét bliver "smidt på eget værelse" pga en ny lillesøster eller lillebror

Anmeld

5. januar 2013

Nettemor

Lotus86 skriver:

Det vil sige, at du går ind og putter dit barn, ned og lig, godnat, og så går du ud, lige så snart barnet begynder at græde går du ind igen, trøster, og når barnet er faldet til ro, godnat igen og ud, og igen derind når barnet græder, sådan bliver du ved indtil han/hun sover. Det kan godt tage noget tid, men efter de har lært det er det jo helt fantastisk, det tager nu os 1 minut at putte, da det bare er ind i seng, kys og godnat, et hiv i hans musikelefant, og så går vi ud

Den har vi også brugt for at lære vores søn at sove selv. Det tager tid og kan være frustrerende mens det står på og man skal forvente at man skal igennem det igen på et tidspunkt. Men tilgengæld er det nemt når det virker. Vi har i 2 år bare kunne lægge bassen. Nu har vi så lige en periode igen oven på at være stoppet med sut. Men det er også begyndt at virke. Og det er super dejligt Så kan kun anbefale det.

Anmeld

5. januar 2013

Lotus86

Sophie.Hammershøy skriver:

Igår aftes da han skulle sove til nat tog det en halv time, så gav han efter og  faldt i søvn som en lille sten.. Og her til morgen et kvarter (Han står tiiiidligt op, ved en 5-6 tiden, derfor så tidlig lur)... JESUS!!!! Hvor er jeg glad, det virker jo på ham

Men hva skal jeg gøre om natten? Han vågner for tiden omk 2 gange, kan godt komme op på 4... Jeg var bare så træt.... og jeg vidste ikk om jeg skulle give ham flaske eller lade vær?

Hvor dejligt at høre det virker

Om natten vil jeg gøre det samme, ved godt det er endnu hårdere fordi man er træt, men det giver også hurtigt pote. Mht. flasken må du gøre op med dig selv om det skal være slut, efter de er fyldt 6 måneder mener jeg ikke de har behov for mad om natten mere, du kan evt. forsøge at tilbyde ham vand i stedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.