Masig skriver:
Ja ja den er jeg med på 
Også derfor jeg er i tvivl om hvordan vi skal gøre (jf min tråd), da vi efterhånden har prøvet alt, men uden det sådan rigtigt virker.. Altså det virker til dels at tage ham op og vugge ham, men han skriger igen når vi lægger ham - også selvom han er faldet i søvn.. Det er først efter minimum en time, han er blevet så udmattet at han falder i søvn og helst kun hvis vi nusser ham i søvn i 5-10 min først - efter vi har vugget ham!!! Og jeg synes bare det virker som en meget lang og besværlig putning (for både ham og os), også selvom han kun er ½ år...
Han skulle jo gerne have en god oplevelse mht det at blive puttet og sove, og det synes jeg bare ikke han har nu... 
Altså, hvis jeg var dig, så tror jeg jeg ville (udover at give slyngevuggen et forsøg) føje ham og så vugge ham i søvn, hvis det er det, der skal til. Jeg kan huske fra min store datter, hvordan vi var ved at rive håret ud af hovedet på os selv, men man finder ud af at de her dumme, besværlige perioder går over. Så selvom det er skidesvært når man står i det, så tror jeg man kommer længst ved at acceptere, at sådan er det bare lige nu. Din dreng har brug for tryghed, og jo mere han får af det, jo hurtigere går det over igen. Har du overvejet, om din dreng måske er sensitiv, siden I har og har haft så meget gråd? Jeg har ikke selv erfaring med det, men det slog mig bare lige.
Anmeld