Jeg er SÅ træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Isaac's mor

Lotus86 skriver:

Hvor dejligt at høre det virker

Om natten vil jeg gøre det samme, ved godt det er endnu hårdere fordi man er træt, men det giver også hurtigt pote. Mht. flasken må du gøre op med dig selv om det skal være slut, efter de er fyldt 6 måneder mener jeg ikke de har behov for mad om natten mere, du kan evt. forsøge at tilbyde ham vand i stedet.

Ja sådan har jeg det ogs.. Kan jo prøve.. Håber det virker

Med hans middagslur tog det kun 5 min. det utroligt..... Jeg er så lettet! Det som om alt bare er blevet let nu har bare 1000 gange mere energi yaaay!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Lotus86

Sophie.Hammershøy skriver:

Ja sådan har jeg det ogs.. Kan jo prøve.. Håber det virker

Med hans middagslur tog det kun 5 min. det utroligt..... Jeg er så lettet! Det som om alt bare er blevet let nu har bare 1000 gange mere energi yaaay!

Fantastisk

Det er virkelig hårdt når de ikke vil sove.

Anmeld

5. januar 2013

Faith

Tulle28 skriver:

Slyngevugge slyngevugge slyngevugge Og så skal jeg nok holde op med at sige det mere Men fordelen er at den vugger for dig, samtidig med at den omslutter ham, så han føler sig tryg. Så man slipper for de der laaaange arme

Fandt det her på Ifavn:
http://www.ifavndanmark.dk/dk/default.asp?filnavn= /dk/foelsomme_og_signalstaerke_boern.asp

Har haft en slyngevugge til alle mine 3 børn, og er du gal den har været en "lifesaver" mange gange!

Vidundermiddel hvis du spørger mig

Har en til salg hvis nogen skulle være interesserede.

Anmeld

5. januar 2013

Faith

Lotus86 skriver:

Det vil sige, at du går ind og putter dit barn, ned og lig, godnat, og så går du ud, lige så snart barnet begynder at græde går du ind igen, trøster, og når barnet er faldet til ro, godnat igen og ud, og igen derind når barnet græder, sådan bliver du ved indtil han/hun sover. Det kan godt tage noget tid, men efter de har lært det er det jo helt fantastisk, det tager nu os 1 minut at putte, da det bare er ind i seng, kys og godnat, et hiv i hans musikelefant, og så går vi ud

Den metode bruger vi osse. Det virker!

Lige bortset fra her til aften hvor Jonathan græd, jeg gik derind, tog ham op og holdt ham ind til mig. Pludselig kunne jeg mærke hans lille tunge på min skulder. Kom sku sådan til at grine. Han sutter på ALT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.