1 cm åben... fødsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

Mother-love

Det er da bare så spændende. Jeg tror også du får en lille julebaby. Så satser også på du føder mandag ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

VNB

michelledam skriver:

Det er da bare så spændende. Jeg tror også du får en lille julebaby. Så satser også på du føder mandag ;-)

hehe det tror jeg også selv har hele tiden haft lidt på fornemmelsen at jeg sikkert ville ramme juleaften... så nu må vi se om det holder stik! 

men der kan jo godt gå noget tid fra slimproppen er gået til man føder, så det er jo slet ikke til at vide. 

ih det er bare så spændende!! min hjerne kan ikke helt fatte at jeg LIGE OM LIDT er mor til 2 dejlige drenge 

Anmeld

22. december 2012

Mother-love

VNB skriver:

hehe det tror jeg også selv har hele tiden haft lidt på fornemmelsen at jeg sikkert ville ramme juleaften... så nu må vi se om det holder stik! 

men der kan jo godt gå noget tid fra slimproppen er gået til man føder, så det er jo slet ikke til at vide. 

ih det er bare så spændende!! min hjerne kan ikke helt fatte at jeg LIGE OM LIDT er mor til 2 dejlige drenge 

hvornår var du sat til?
og ja det er da den bedste julegave man kan få.

det er bare så spændende...

Anmeld

22. december 2012

Guldimaven

VNB skriver:

lige en lille hurtigt update til dem der stadig følger med  

jeg er ikke gået i fødsel endnu... æv bæv 

Men - her til morgen kl 8.30 gik slimproppen... der var ingen tvivl! den var stor slimet og helt gennemsigtig  troede lige det var vandet der gik, for det føltes helt vildt underligt! men den var dælme også stor.. så tror da det hele er gået på én gang.. 

jeg har stadig murren, plukveer og tyngde i bækkenet. men slet ikk noget der minder om rigtige veer...

så nu tager vi bare dagene en af gangen og ser tiden an. om ikk andet så er fødslen da ihvertfald ikke 100 år væk nu  

stort knus til jer allesammen! og undskyld at jeg ikke lige får svaret jer enkeltvis! 

Jeg fødte dagen efter slimproppen jo.. Så jeg tror altså på at din fødsel er lige om hjørnet.  Mandag, siger jeg dig!

Anmeld

22. december 2012

JustMe

Jeg var 3 cm åben i 3 uger, før jeg blev sat i gang

Anmeld

22. december 2012

Miss BananaHammock

Ihhh hvor spændende søde. Har vist været lidt fraværende på det sidste - havde slet ikke set at du "var igang" Hvis han bliver født på mandag - så bliver det da en juleaften I ALDRIG glemmer

Anmeld

25. december 2012

VNB

michelledam skriver:

hvornår var du sat til?
og ja det er da den bedste julegave man kan få.

det er bare så spændende...

er sat til den 29/12  

men nu blev det da ihvertfald ikke juleaften! halleluja 

jeg har ellers mega mange plukveer... og jeg tror virkelig ikke på at der går længe nu før vi får ham ud!

jeg sad under hele aftenen igår og kneb ballerne sammen 

men hvor er jeg glad på hans vegne over at han ikke skal have fødselsdag juleaften 

Anmeld

25. december 2012

VNB

Guldimaven skriver:

Jeg fødte dagen efter slimproppen jo.. Så jeg tror altså på at din fødsel er lige om hjørnet.  Mandag, siger jeg dig!

hehe NÅ men det blev da gudskelov ikke mandag den 24/12 

det er vi nu egentlig ret glade for! (især på den lille fyrs vegne! )

men der kan godt nok ikke gå længe nu.... 

jeg har så mange plukveer, og igår aftes kom den sidste del af slimproppen... 

jeg tror selv det bir indenfor et par dage, men jeg tør sku snart ikke spå om det mere.... syndes alle tegn går i sig selv igen hele tiden 

Anmeld

25. december 2012

VNB

JustMe skriver:

Jeg var 3 cm åben i 3 uger, før jeg blev sat i gang

jesus... håber ikk det sker for mig.. 

men noget kunne måske godt snart tyde på det... 

Anmeld

25. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Ihhh hvor spændende søde. Har vist været lidt fraværende på det sidste - havde slet ikke set at du "var igang" Hvis han bliver født på mandag - så bliver det da en juleaften I ALDRIG glemmer

hihi jamen igang og igang... 

jeg tror HELE tiden at NU er jeg igang... slimproppen er gået, regelmæssige plukveer, og jag og stik i underlivet konstant... 

men! Så går det hele i sig selv igen... og sådan kører det i ring hele tiden... 

vi er dog ret glade for at han ikke kom igår synes nu det er fedest for ham at han ikke har fødselsdag juleaften! 

så nu er næste mål at han helst ikke må komme den 1/1... det er eddermame også en træls dag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.