6 dage til jul!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Ahhh... Ja, det er heller ikke sjovt når ALLE bare er ude og købe julegaver... Men alligevel så synes jeg nu også det er lidt hyggeligt og jeg har jo alligevel fri, så jeg har jo ikke så meget andet at lave

Det er lidt sjovt for jeg kan også godt lide at gå inde i byen og se folk stresse rundt når jeg er færdig hehe Så kan jeg nyde julelysene osv uden stress

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Muhmi

UmmA skriver:

Jeg bor i Dubai Haha jo 25grader og det er skide koldt, rendte rundt i mandens vinterjakke (fra England) da jeg var ude og gå i morges. Alle hernede går og fryser og vi skal også have købt en 'heater' til stuen snart. Der var 45-50grader i sommers så forskellen kan mærkes.Jeg glæder mig ikke til den danske dybfryser brrrrr

Årh hvad, bor du i Dubai!? Fedt mand! Det er et af de steder jeg gerne vil til... Og så sidder du simpelthen og brokker dig over 25 graders varme... Neeej, jamen du skulle jo næsten skamme dig hihihihi Ja det bliver bestemt ikke sjovt at komme hjem til vores frostgrader

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Det er lidt sjovt for jeg kan også godt lide at gå inde i byen og se folk stresse rundt når jeg er færdig hehe Så kan jeg nyde julelysene osv uden stress

Hihi... Kender jeg godt... For selvom jeg måske ikke er færdig, så gider jeg virkelig ikke stresse, så derfor kan jeg stadig godt nyde at være ude og handle ind i sidste øjeblik... Jeg er dog, ligesom dig, også vild med at glo på folk der er ved at gå op limningen over julen... Heheheh

Anmeld

18. december 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Hihi... Kender jeg godt... For selvom jeg måske ikke er færdig, så gider jeg virkelig ikke stresse, så derfor kan jeg stadig godt nyde at være ude og handle ind i sidste øjeblik... Jeg er dog, ligesom dig, også vild med at glo på folk der er ved at gå op limningen over julen... Heheheh

Så må du skynde dig at blive færdig nu og så kan du grine lidt over folk den 21-22-23.

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Så må du skynde dig at blive færdig nu og så kan du grine lidt over folk den 21-22-23.

Hihi, jeg bliver først selv færdig d. 21.. Men den 22 og 23 skal jeg bare slappe aaaaaf Okay, jeg skal lave risengrød, så jeg kan lave ris ala mande dagen efter, men så er det sådan set også bare det

Anmeld

18. december 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Hihi, jeg bliver først selv færdig d. 21.. Men den 22 og 23 skal jeg bare slappe aaaaaf Okay, jeg skal lave risengrød, så jeg kan lave ris ala mande dagen efter, men så er det sådan set også bare det

Bare du bliver færdig inden den 24.

Anmeld

18. december 2012

Miss BananaHammock

Muhmi skriver:

Det forventer vi altså slet ikke at du får lavet endnu

Uha, så har du føseldsdag på "dommedag" Det bliver da lidt spændende hva? Heheheh

Ej det er jo fuldt ud forståeligt at tankerne er et helt andet sted lige nu... Det kan man ikke bebrejde jer

Mej det gør I nok ikke. Det er bare mig der er "stræber" og gerne vil lave den lige med det samme.

Ja og derfor så bliver jeg sur hvis jorden går under. Vil sku ha min fødselsdag i fred

Men på den anden side så er han kommet ud og vi kan nyde julen afslappet istedet for hele tiden at skulle sige "....hvis han er født"
Vi skal holde jul i Sønderjylland og det havde vi nok ikke gjort hvis han ikke var født for man vil jo gerne være i nærheden af det lokale hospital.

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Tusind tak! Hvor lang tid i forvejen kan den dej laves før den skal bruges?

Tror den ska laves samme dag. Det gode er at det virkelig ik tager mere end 5 min at lave! Vh stine

Anmeld

19. december 2012

Lone Jakobsen

er næsten færdig. mangler at pakke de sidste gaver ind, købe ting som fløde og chips, og ellers mangler jeg bare at aflevere de sidste gaver

Anmeld

19. december 2012

bobbles

Muhmi skriver:

Juhuuu!!! 

Er i ved at være med, sådan med julegaveindkøb, bagning, pyntning, hygning... Alt det der der er SÅ dejligt ved julen??? 

Herhjemme mangler vi at købe gaver til omkring.. Hmmm.. 10 mennesker! Hahaha, er altid HÅBLØST bagud med julegave indkøbne og ja i år skulle vist ikke være  det år hvor jeg faktisk er lidt MED.... Hmm.. Men det er så svært... Folk har så store forventninger til hvad de gerne vil have og vi har simpelthen bare ikke pengene til at købe stort ind i gaver... Men jeg har jo så forklaret at alle får en lille personlig gave og så må de altså tage til takke med hvad de får... Er dog spændt på hvad de siger til det når nu det ikke bliver de helt store gaver...

Nå, men ellers så skal vi bage lidt i dag... Jeg skal lave havregrynskugler enten i overmorgen eller om tre dage, de skulle jo gerne kunne holde sig Men havregrynskugler er simpelthen bare geniale i min verden, nom nom

Pyntningen, ja den er jo for længst overstået og da vi ikke skal holde jul herhjemme ja så gør jeg ikke ekstra meget ud af det 

Hvad med jer?? 

vi pyntede op den 1 dec  så der er vi ikke bagud og det er vi heller ikke med julegaver hver og en er købt nu mangler vi kun at vente 5 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.