Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Juhuuu!!!
Er i ved at være med, sådan med julegaveindkøb, bagning, pyntning, hygning... Alt det der der er SÅ dejligt ved julen???
Herhjemme mangler vi at købe gaver til omkring.. Hmmm.. 10 mennesker! Hahaha, er altid HÅBLØST bagud med julegave indkøbne og ja i år skulle vist ikke være det år hvor jeg faktisk er lidt MED.... Hmm.. Men det er så svært... Folk har så store forventninger til hvad de gerne vil have og vi har simpelthen bare ikke pengene til at købe stort ind i gaver... Men jeg har jo så forklaret at alle får en lille personlig gave og så må de altså tage til takke med hvad de får... Er dog spændt på hvad de siger til det når nu det ikke bliver de helt store gaver...
Nå, men ellers så skal vi bage lidt i dag... Jeg skal lave havregrynskugler enten i overmorgen eller om tre dage, de skulle jo gerne kunne holde sig Men havregrynskugler er simpelthen bare geniale i min verden, nom nom
Pyntningen, ja den er jo for længst overstået og da vi ikke skal holde jul herhjemme ja så gør jeg ikke ekstra meget ud af det
Hvad med jer??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For første gang nogen sinde er jeg færdig med alt, i god tid. Og nu ved jeg nærmeste ik hva jeg ska få tiden til at gå med!
Jeg ska så også kun købe gaver til 5 personer, og de er så taknemlige for lige meget hva de får. Derudover har jeg selv lavet gaver sammen med thea på 4 år til alle bedster, moster og faster, og hold da op vi har fået lavet mange forskellige ting. Både malet juletræsophæng, lavet julekugler med stjerne glimmer i og billede af hende og alberte på, lavet håndaftryk i saltdej, og i går syede vi vamehvedekerne poser til at putte i microovnen.
Bagt har vi gjort løbende, lavet marcipan, pyntet op og i weekenden fik vi hentet juletræ.
Jeg tror faktisk jeg er helt med, til en forandring! Vh stine
YESSSSSSSSSSSSSSSSSs vi er totalt klar, vi mangler blodt kartofler fløde og de ting man køber lige inden ellers er vi KLAR.... juletræet står højt og flot og daniel elsker det daniel får pakker af julemanden hverdag som han sig, vi har bagt, gaverne er købt mandel gaven er i hus farvel julegaven til vores dp mor er klar JA vi er ski klar JUBIIIIIIIIIIIIIII
Miss BananaHammock skriver: Jul??? Er det snart? Befinder os pt i en bobbel hvor der kun findes bleer, amning og total kærligheds ekstase. Julen kommer i anden række i år heldigvis fik jeg klaret alle gaver og forberedelser inden jeg fødte og vil skal ikke være hjemme den 24, så jeg regner med at tage julen den dag den kommer
Jul??? Er det snart? Befinder os pt i en bobbel hvor der kun findes bleer, amning og total kærligheds ekstase. Julen kommer i anden række i år heldigvis fik jeg klaret alle gaver og forberedelser inden jeg fødte og vil skal ikke være hjemme den 24, så jeg regner med at tage julen den dag den kommer
God plan! Er i kommet hjem?? Vh stine
Åh mangler stadig at få pakket gaver ind, købt juletræ, og andre juleting til middagen.... samt mandelgave! Stress! Men mon ikke vi når det hele alligevel? JoJo ...Det bliver en dejlig jul ♥
Jeg er FÆRDIG
Alt julemad står mine forældre for så jeg skal bare nyde de sidste dage inden jeg skal se alle de glade smil når de pakker deres gaver op
StineW79 skriver: God plan! Er i kommet hjem?? Vh stine
Miss BananaHammock skriver: Jeps kom hjem søndag. Så er igang med at falde til
Jeps kom hjem søndag. Så er igang med at falde til
JAYY det var godt!! Det er bare bedst at være hjemme, ved sig selv! Vh stine
StineW79 skriver: For første gang nogen sinde er jeg færdig med alt, i god tid. Og nu ved jeg nærmeste ik hva jeg ska få tiden til at gå med! Jeg ska så også kun købe gaver til 5 personer, og de er så taknemlige for lige meget hva de får. Derudover har jeg selv lavet gaver sammen med thea på 4 år til alle bedster, moster og faster, og hold da op vi har fået lavet mange forskellige ting. Både malet juletræsophæng, lavet julekugler med stjerne glimmer i og billede af hende og alberte på, lavet håndaftryk i saltdej, og i går syede vi vamehvedekerne poser til at putte i microovnen. Bagt har vi gjort løbende, lavet marcipan, pyntet op og i weekenden fik vi hentet juletræ. Jeg tror faktisk jeg er helt med, til en forandring! Vh stine
Ej det var da egentlig en god idé til en personlig gave fra Silas, det der med håndaftryk Kom lige i tanker om at jeg overhovedet ikke har tænkt på personlig gave fra ham af til bedsterne og olderne... Iiih det var godt du skrev det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128