6 dage til jul!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

YESSSSSSSSSSSSSSSSSs vi er totalt klar, vi mangler blodt kartofler fløde og de ting man køber lige inden ellers er vi KLAR.... juletræet står højt og flot og daniel elsker det daniel får pakker af julemanden hverdag som han sig, vi har bagt, gaverne er købt mandel gaven er i hus farvel julegaven til vores dp mor er klar JA vi er ski klar JUBIIIIIIIIIIIIIII

Uuuh hvor er det dejligt at høre søde!  

Laver Daniel personlige gaver? I så fald hvad hvis jeg må høre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Muhmi

Miss BananaHammock skriver:

Jul??? Er det snart?

Befinder os pt i en bobbel hvor der kun findes bleer, amning og total kærligheds ekstase. Julen kommer i anden række i år heldigvis fik jeg klaret alle gaver og forberedelser inden jeg fødte og vil skal ikke være hjemme den 24, så jeg regner med at tage julen den dag den kommer

Uha ja for søren i blev jo forældre i fredags!! Hvordan gik det!? KÆMPE stort tillykke med jeres lille guldklump

Og ja, det er vist egentlig forståeligt nok at i ikke er helt med

Anmeld

18. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Uuuh hvor er det dejligt at høre søde!  

Laver Daniel personlige gaver? I så fald hvad hvis jeg må høre?

Nej det gør han ikke, eller jo han smilede til fotografen da vi fik taget et billede af ham min mor skulle have som hun selv har betalt hihihhihihhi

der har sket så meget i denne månede at vi slet ikke har tænk på hjemmelavet gaver men pyt det kan vi gøre næste år

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Åh mangler stadig at få pakket gaver ind, købt juletræ, og andre juleting til middagen.... samt mandelgave! Stress! Men mon ikke vi når det hele alligevel? JoJo ...Det bliver en dejlig jul ♥

Selvfølgelig gør i det og med den indstilling, ja så skal det sgu nok blive godt ligemeget om man så kommer i tanker om at man mangler noget heheh

Anmeld

18. december 2012

serinasmor

Miss BananaHammock skriver:

Jul??? Er det snart?

Befinder os pt i en bobbel hvor der kun findes bleer, amning og total kærligheds ekstase. Julen kommer i anden række i år heldigvis fik jeg klaret alle gaver og forberedelser inden jeg fødte og vil skal ikke være hjemme den 24, så jeg regner med at tage julen den dag den kommer

Tillykke med babyen Håber fødselen gik fint og at du helet fint

det er jo helt forståeligt (og næsten nødvendigt) at i ikke opdager det der jul i år

TIl TS :

Im done .. eller skal lave i aften lave frikadeller til børnehavejulefrokost imorgen .. mangler at pakke ca 5 gaver ind - købe 2 pakkelegs pakker - pakke dem ind-pakke - lave hjemmelavet julepynt færdig - bestemme hvornår vi skal hjem til jul osv .. men alle gaver er købt og mine forældre nægter at vi skal stå for noget mad selvom de ikke selv er startet endnu

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Ej det var da egentlig en god idé til en personlig gave fra Silas, det der med håndaftryk Kom lige i tanker om at jeg overhovedet ikke har tænkt på personlig gave fra ham af til bedsterne og olderne... Iiih det var godt du skrev det

Har en meget nem saltdejsopskrift hvis du vil ha den? Vh stine

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Har en meget nem saltdejsopskrift hvis du vil ha den? Vh stine

Meget gerne!

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

grinny skriver:

Jeg er FÆRDIG  

Alt julemad står mine forældre for så jeg skal bare nyde de sidste dage inden jeg skal se alle de glade smil når de pakker deres gaver op  

Juhuu!! Ej det er da dejligt at være færdig allerede

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

Nej det gør han ikke, eller jo han smilede til fotografen da vi fik taget et billede af ham min mor skulle have som hun selv har betalt hihihhihihhi

der har sket så meget i denne månede at vi slet ikke har tænk på hjemmelavet gaver men pyt det kan vi gøre næste år

Hihihi... Kender det godt, det er også gået lige over hovedet på mig

Men billeder af guldklumperne er altså også bare guld værd!

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

serinasmor skriver:

Tillykke med babyen Håber fødselen gik fint og at du helet fint

det er jo helt forståeligt (og næsten nødvendigt) at i ikke opdager det der jul i år

TIl TS :

Im done .. eller skal lave i aften lave frikadeller til børnehavejulefrokost imorgen .. mangler at pakke ca 5 gaver ind - købe 2 pakkelegs pakker - pakke dem ind-pakke - lave hjemmelavet julepynt færdig - bestemme hvornår vi skal hjem til jul osv .. men alle gaver er købt og mine forældre nægter at vi skal stå for noget mad selvom de ikke selv er startet endnu

Dejligt dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.