6 dage til jul!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

jaaa når jeg lige selv får hapset et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Fenja09

Vi mangler 3 gaver - en til min søster og så en til manden fra mig og omvendt. Vi købte halvdelen af gaverne i November, så vi har ikke skulle købe SÅ mange gaver her i December.

Og så skal jeg også lige have pakket alle gaverne ind - jeg er nemlig ikke fan af, at butikkerne gør det

Vi holder ikke jul hjemme, men ved min søster så vi skal bare sørge for at and og flæskesteg er nede hos hende inden juleaftensdag og så er det vist det

/Fenja

Anmeld

18. december 2012

Hulubulu86

Jeg pyntede op den 1dec (ikke juletræ) og har løbende bagt brunkager, vanillekranse, jødekager etc men udover det er jeg håbløst bagud. Jeg bor i udlandet og skal hjem til DK til jul og jeg har endnu ikke fået købt flybilletter, min mand venter stadig på visa til Danmark, har ikke fået pakket noget som helst ned endnu, har ikke fået købt vintertøj endnu (der er ca 25grader), mangler at købe gaver til alle og mangler at købe nødder, baklava og andet godt jeg plejer at have med hjem.Jeg føler ikke selv jeg har travlt (men er sikker på min mand ville sparke mig i røven hvis han kunne forstå dansk og læste det), der er trods alt et par dage endnuHeld og lykke med at nå det hele til jer alle og lad være med at stresse

Anmeld

18. december 2012

Laulund87

Jeg er færdig med julegaverne, mangler bare at bytte med de sidste af dem vi ikke skal holde jul med.

Så mangler jeg lidt rengøring, køb af bordpynt, det sidste mad, juletræ og juletræspyntning

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Fenja09 skriver:

Vi mangler 3 gaver - en til min søster og så en til manden fra mig og omvendt. Vi købte halvdelen af gaverne i November, så vi har ikke skulle købe SÅ mange gaver her i December.

Og så skal jeg også lige have pakket alle gaverne ind - jeg er nemlig ikke fan af, at butikkerne gør det

Vi holder ikke jul hjemme, men ved min søster så vi skal bare sørge for at and og flæskesteg er nede hos hende inden juleaftensdag og så er det vist det

/Fenja

Okay, så er du lidt bedre med end jeg er... Hehe

Det skal nok nåes alt sammen

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

UmmA skriver:

Jeg pyntede op den 1dec (ikke juletræ) og har løbende bagt brunkager, vanillekranse, jødekager etc men udover det er jeg håbløst bagud. Jeg bor i udlandet og skal hjem til DK til jul og jeg har endnu ikke fået købt flybilletter, min mand venter stadig på visa til Danmark, har ikke fået pakket noget som helst ned endnu, har ikke fået købt vintertøj endnu (der er ca 25grader), mangler at købe gaver til alle og mangler at købe nødder, baklava og andet godt jeg plejer at have med hjem.Jeg føler ikke selv jeg har travlt (men er sikker på min mand ville sparke mig i røven hvis han kunne forstå dansk og læste det), der er trods alt et par dage endnuHeld og lykke med at nå det hele til jer alle og lad være med at stresse

Uha... Jamen hvor bor du da, hvis jeg må spørge?

Ej, du sidder ikke lige og siger 25 grader vel... Fyyy Og så sidder vi med vores små 2-3 grader herhjemme

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg er færdig med julegaverne, mangler bare at bytte med de sidste af dem vi ikke skal holde jul med.

Så mangler jeg lidt rengøring, køb af bordpynt, det sidste mad, juletræ og juletræspyntning

Jamen det lyder da også som DU er helt med... Iiih, altså hvor er i nogle organiserede kvinder herinde hihi

Det må være super dejligt at være så meget med

Anmeld

18. december 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Jamen det lyder da også som DU er helt med... Iiih, altså hvor er i nogle organiserede kvinder herinde hihi

Det må være super dejligt at være så meget med

Jeg kan slet ikke klare stress og pga min angst, vil jeg gerne købe julegaver når andre end ikke er begyndt at tænke på jul 

Så ja jeg har styr på det meste ellers ville jeg blive skør i hovedet

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg kan slet ikke klare stress og pga min angst, vil jeg gerne købe julegaver når andre end ikke er begyndt at tænke på jul 

Så ja jeg har styr på det meste ellers ville jeg blive skør i hovedet

Ahhh... Ja, det er heller ikke sjovt når ALLE bare er ude og købe julegaver... Men alligevel så synes jeg nu også det er lidt hyggeligt og jeg har jo alligevel fri, så jeg har jo ikke så meget andet at lave

Anmeld

18. december 2012

Hulubulu86

Muhmi skriver:

Uha... Jamen hvor bor du da, hvis jeg må spørge?

Ej, du sidder ikke lige og siger 25 grader vel... Fyyy Og så sidder vi med vores små 2-3 grader herhjemme

Jeg bor i Dubai Haha jo 25grader og det er skide koldt, rendte rundt i mandens vinterjakke (fra England) da jeg var ude og gå i morges. Alle hernede går og fryser og vi skal også have købt en 'heater' til stuen snart. Der var 45-50grader i sommers så forskellen kan mærkes.Jeg glæder mig ikke til den danske dybfryser brrrrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.