6 dage til jul!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

LMX

Muhmi skriver:

Juhuuu!!! 

Er i ved at være med, sådan med julegaveindkøb, bagning, pyntning, hygning... Alt det der der er SÅ dejligt ved julen??? 

Herhjemme mangler vi at købe gaver til omkring.. Hmmm.. 10 mennesker! Hahaha, er altid HÅBLØST bagud med julegave indkøbne og ja i år skulle vist ikke være  det år hvor jeg faktisk er lidt MED.... Hmm.. Men det er så svært... Folk har så store forventninger til hvad de gerne vil have og vi har simpelthen bare ikke pengene til at købe stort ind i gaver... Men jeg har jo så forklaret at alle får en lille personlig gave og så må de altså tage til takke med hvad de får... Er dog spændt på hvad de siger til det når nu det ikke bliver de helt store gaver...

Nå, men ellers så skal vi bage lidt i dag... Jeg skal lave havregrynskugler enten i overmorgen eller om tre dage, de skulle jo gerne kunne holde sig Men havregrynskugler er simpelthen bare geniale i min verden, nom nom

Pyntningen, ja den er jo for længst overstået og da vi ikke skal holde jul herhjemme ja så gør jeg ikke ekstra meget ud af det 

Hvad med jer?? 

Jeg har været dygtig i år. Er færdig med alt hvad der kan være færdigt i forvejen. Mangler nu kun at købe sødmælk og fløde til ris ala manden.

Alle gaver osv er i hus. JIIIIIIHAAAAAAA.. KOM AN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Meget gerne!

2 kopper mel, 1 kop salt, 1 kop vand, 1 spsk neutral olie. Bages midt i ovnen på 120 grader i ca 3 timer. Husk at prikke hul til en snor, inden du bager det!! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihihi... Kender det godt, det er også gået lige over hovedet på mig

Men billeder af guldklumperne er altså også bare guld værd!

Jaaaaa jeg skal hjem og ha taget et billede af det så jeg kan ligge det ind her inde ..... for han hoppede rund og grinte så meget... men hun ville bare have de gamle protræt billeder så det fik han jo bare skåret til men ihh hvor blev det godt

Anmeld

18. december 2012

Miss BananaHammock

Muhmi skriver:

Uha ja for søren i blev jo forældre i fredags!! Hvordan gik det!? KÆMPE stort tillykke med jeres lille guldklump

Og ja, det er vist egentlig forståeligt nok at i ikke er helt med

Det gik rigtig godt. Sidder og prøver at få skrevet FB men det er lidt mere krævende end jeg troede så den kommer nok først engang efter jul. Men det gik godt og vi har det godt

Jeg plejer ellers at være total julegris og gå og glæde mig flere måneder inden. Jeg har fødselsdag d. 21/12, så det har altid været en speciel måned for mig. Men selv min fødselsdag glemmer jeg til tider er om et par dage. Jeg er helt ved siden af mig selv

Anmeld

18. december 2012

Miss BananaHammock

serinasmor skriver:

Tillykke med babyen Håber fødselen gik fint og at du helet fint

det er jo helt forståeligt (og næsten nødvendigt) at i ikke opdager det der jul i år

TIl TS :

Im done .. eller skal lave i aften lave frikadeller til børnehavejulefrokost imorgen .. mangler at pakke ca 5 gaver ind - købe 2 pakkelegs pakker - pakke dem ind-pakke - lave hjemmelavet julepynt færdig - bestemme hvornår vi skal hjem til jul osv .. men alle gaver er købt og mine forældre nægter at vi skal stå for noget mad selvom de ikke selv er startet endnu

Tusind tak det gik fint alt sammen - nu skal vi bare lige have amning til at køre og jeg skal hele der hvor jeg blev skåret. Så er vi ovenpå.

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

LMX skriver:

Jeg har været dygtig i år. Er færdig med alt hvad der kan være færdigt i forvejen. Mangler nu kun at købe sødmælk og fløde til ris ala manden.

Alle gaver osv er i hus. JIIIIIIHAAAAAAA.. KOM AN!

Iiih, hvor er det da dejligt at du er færdig med alting! Super lækkert Og det du mangler er jo småting

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

2 kopper mel, 1 kop salt, 1 kop vand, 1 spsk neutral olie. Bages midt i ovnen på 120 grader i ca 3 timer. Husk at prikke hul til en snor, inden du bager det!! Vh stine

Tusind tak! Hvor lang tid i forvejen kan den dej laves før den skal bruges?

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

Jaaaaa jeg skal hjem og ha taget et billede af det så jeg kan ligge det ind her inde ..... for han hoppede rund og grinte så meget... men hun ville bare have de gamle protræt billeder så det fik han jo bare skåret til men ihh hvor blev det godt

Haha, jamen dem glæder jeg mig da til at se

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Miss BananaHammock skriver:

Det gik rigtig godt. Sidder og prøver at få skrevet FB men det er lidt mere krævende end jeg troede så den kommer nok først engang efter jul. Men det gik godt og vi har det godt

Jeg plejer ellers at være total julegris og gå og glæde mig flere måneder inden. Jeg har fødselsdag d. 21/12, så det har altid været en speciel måned for mig. Men selv min fødselsdag glemmer jeg til tider er om et par dage. Jeg er helt ved siden af mig selv

Det forventer vi altså slet ikke at du får lavet endnu

Uha, så har du føseldsdag på "dommedag" Det bliver da lidt spændende hva? Heheheh

Ej det er jo fuldt ud forståeligt at tankerne er et helt andet sted lige nu... Det kan man ikke bebrejde jer

Anmeld

18. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Haha, jamen dem glæder jeg mig da til at se

jaaa når jeg lige selv får hapset et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.