6 dage til jul!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Bare du bliver færdig inden den 24.

DET skal jeg nok nå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Muhmi

Miss BananaHammock skriver:

Mej det gør I nok ikke. Det er bare mig der er "stræber" og gerne vil lave den lige med det samme.

Ja og derfor så bliver jeg sur hvis jorden går under. Vil sku ha min fødselsdag i fred

Men på den anden side så er han kommet ud og vi kan nyde julen afslappet istedet for hele tiden at skulle sige "....hvis han er født"
Vi skal holde jul i Sønderjylland og det havde vi nok ikke gjort hvis han ikke var født for man vil jo gerne være i nærheden af det lokale hospital.

Ej men det er jo også bare vidunderligt at man kan slappe af og sparke benene op Og især den dag

Anmeld

19. december 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Tror den ska laves samme dag. Det gode er at det virkelig ik tager mere end 5 min at lave! Vh stine

Juhuu! Tak skal du have Vil lave dem i dag

Anmeld

19. december 2012

Muhmi

Lone Jakobsen skriver:

er næsten færdig. mangler at pakke de sidste gaver ind, købe ting som fløde og chips, og ellers mangler jeg bare at aflevere de sidste gaver

Iiih hvor dejligt!!

Anmeld

19. december 2012

Muhmi

bobbles skriver:

vi pyntede op den 1 dec  så der er vi ikke bagud og det er vi heller ikke med julegaver hver og en er købt nu mangler vi kun at vente 5 dage

Hvor dejligt... Det er bare så super når man bare er MED

Anmeld

19. december 2012

bobbles

Muhmi skriver:

Hvor dejligt... Det er bare så super når man bare er MED

ja selvom jeg dog kunne blive ved at købe til ungerne så må det jo stoppe et sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.