Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Bare du bliver færdig inden den 24.
Bare du bliver færdig inden den 24.
DET skal jeg nok nå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Mej det gør I nok ikke. Det er bare mig der er "stræber" og gerne vil lave den lige med det samme. Ja og derfor så bliver jeg sur hvis jorden går under. Vil sku ha min fødselsdag i fred Men på den anden side så er han kommet ud og vi kan nyde julen afslappet istedet for hele tiden at skulle sige "....hvis han er født"Vi skal holde jul i Sønderjylland og det havde vi nok ikke gjort hvis han ikke var født for man vil jo gerne være i nærheden af det lokale hospital.
Mej det gør I nok ikke. Det er bare mig der er "stræber" og gerne vil lave den lige med det samme. Ja og derfor så bliver jeg sur hvis jorden går under. Vil sku ha min fødselsdag i fred Men på den anden side så er han kommet ud og vi kan nyde julen afslappet istedet for hele tiden at skulle sige "....hvis han er født"Vi skal holde jul i Sønderjylland og det havde vi nok ikke gjort hvis han ikke var født for man vil jo gerne være i nærheden af det lokale hospital.
Ej men det er jo også bare vidunderligt at man kan slappe af og sparke benene op Og især den dag
StineW79 skriver: Tror den ska laves samme dag. Det gode er at det virkelig ik tager mere end 5 min at lave! Vh stine
Tror den ska laves samme dag. Det gode er at det virkelig ik tager mere end 5 min at lave! Vh stine
Juhuu! Tak skal du have Vil lave dem i dag
Lone Jakobsen skriver: er næsten færdig. mangler at pakke de sidste gaver ind, købe ting som fløde og chips, og ellers mangler jeg bare at aflevere de sidste gaver
er næsten færdig. mangler at pakke de sidste gaver ind, købe ting som fløde og chips, og ellers mangler jeg bare at aflevere de sidste gaver
Iiih hvor dejligt!!
bobbles skriver: vi pyntede op den 1 dec så der er vi ikke bagud og det er vi heller ikke med julegaver hver og en er købt nu mangler vi kun at vente 5 dage
vi pyntede op den 1 dec så der er vi ikke bagud og det er vi heller ikke med julegaver hver og en er købt nu mangler vi kun at vente 5 dage
Hvor dejligt... Det er bare så super når man bare er MED
Muhmi skriver: Hvor dejligt... Det er bare så super når man bare er MED
ja selvom jeg dog kunne blive ved at købe til ungerne så må det jo stoppe et sted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128