Hvornår fik du kvalme i din graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det forstår jeg ikke? har du læst at man øger risikoen for abort hvis man har meget kvalme?

det kan jeg da så fortælle dig ihvertfald er fuldstændig forkert, kvalmen har INGEN betydning for om graviditeten bliver fuldført eller ej

For IKKE at abotere, jeg har læst det flere steder nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

For IKKE at abotere, jeg har læst det flere steder nu

det var bare ikke det du skrev : jeg læste at hvis man har kvalme, så øger man risikoen for abort, det er da en virkelig positiv ting !

men det passer stadig ikke, uanset hvor mange gange du har læst det, der er mange læger der siger til de gravide med massiv kvalme at det betyder at graviditeten er sund - men det siger de UDELUKKENDE for at gøre den gravide lidt glad midt i alt kvalmen, det har absolut intet hold på sig..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det var bare ikke det du skrev : jeg læste at hvis man har kvalme, så øger man risikoen for abort, det er da en virkelig positiv ting !

men det passer stadig ikke, uanset hvor mange gange du har læst det, der er mange læger der siger til de gravide med massiv kvalme at det betyder at graviditeten er sund - men det siger de UDELUKKENDE for at gøre den gravide lidt glad midt i alt kvalmen, det har absolut intet hold på sig..

Det er jeg faktisk rigtig glad for du skriver, jeg har nemlig tænkt meget over at jeg ingen kvalme eller andre symptomer, andet end lidt anderledes bryster

Anmeld

4. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det er jeg faktisk rigtig glad for du skriver, jeg har nemlig tænkt meget over at jeg ingen kvalme eller andre symptomer, andet end lidt anderledes bryster

du skal slet ikke være nervøs for at du abortere, pga du ikke har kvalme osv - du skal derimod prise dig lykkelig for du ikke har kvalme(endnu) og så nyd det, fordi den kan komme hvert et øjeblik og måske du bare er en af de heldige, der ikke for kvalme

Anmeld

4. december 2012

M!

Jeg havde kvalme allerede før forventet mens.

Da jeg var gået én dag over tid, vågnede jeg med kvalme - så stod jeg op og gik i døgn Netto og tog hjem og testede..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

du skal slet ikke være nervøs for at du abortere, pga du ikke har kvalme osv - du skal derimod prise dig lykkelig for du ikke har kvalme(endnu) og så nyd det, fordi den kan komme hvert et øjeblik og måske du bare er en af de heldige, der ikke for kvalme

JA ! det gør jeg virkelig også, det er stadig mærkeligt ikke at mærke at jeg er gravid. tænker det hjælper når vi skal til scanninger osv,

Anmeld

4. december 2012

LinLin

Aldrig har været gravid fire gange

Anmeld

4. december 2012

LinLin

Aldrig har været gravid fire gange

Anmeld

4. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

JA ! det gør jeg virkelig også, det er stadig mærkeligt ikke at mærke at jeg er gravid. tænker det hjælper når vi skal til scanninger osv,

det skal nok komme tids nok, bare nyd du ikke har nogen gener nu - selvom det er svært, da man jo helst gerne vil 'bekræftes' i man er gravid, men inden du for set dig om har du både halsbrænd og ondt i ryggen

Anmeld

4. december 2012

lailamik

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

I uge 7-8 startede det, og sluttede først i uge 22  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.