Hvornår fik du kvalme i din graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

2babygirls

Anonym skriver:

ÅHHH nej ! stakkels dig,

Hvorfor skulle jeg være så heldig at gå fri, kan se der er alt for store muligheder for at blive ramt af kvalme endnu..

jeg krydser fingre for at hvis du bliver ramt, at det er meget mildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

jeg krydser fingre for at hvis du bliver ramt, at det er meget mildt

Tusind tak, jeg får brug for det

Anmeld

3. december 2012

AnthonsMor

Jeg tror det startede omkring uge 10, med kvalme om aftenen, som oftest kom i forbindelse med at jeg skulle lave aftensmad..

Jeg er i dag 26+4 og har kastet op to gange pga. min mave simpelthen ikke kan tåle fisk og skaldyr i tiden..

Men derudover har der ikke været noget, kvalmen smuttede nok igen omkring uge 15 tror jeg - den var selvfølgelig værre nogle dage end andre

Anmeld

3. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

Jeg havde kvalme fra uge 12-18, så troede jeg gik helt fri, men det viste sig ikke at være tilfældet..

Anmeld

3. december 2012

KTP86

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

I uge 4-5. Det var det hårderste jeg har oplevet i mit liv  Det stoppede først ved fødslen  Jeg glemmer det aldrig. Det sidder fast. Jeg har allerede ondt af dig og håber det snart går over  

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

I uge 4-5. Det var det hårderste jeg har oplevet i mit liv  Det stoppede først ved fødslen  Jeg glemmer det aldrig. Det sidder fast. Jeg har allerede ondt af dig og håber det snart går over  

Åh det har heldigvis ikke været så slemt endnu, overhovedet

Men stakkels stakkels dig

Anmeld

3. december 2012

Livsmor

Hverken første eller anden gang

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Livsmor skriver:

Hverken første eller anden gang

Godt, jeg vælger at gå i dine fodspor

Anmeld

3. december 2012

Victoria2013

Jeg er 11+4 i dag og har ikke rigtig haft kvalme. De gange hvor jeg har været en smule utilpas har jeg spist et lille mellemmåltid og så er det gået væk... har ikke kastet op overhovedet

Jeg krydser fingre for at jeg ikke får kvalme, men det ligger heldigvis ikke til familien. Min mor siger hun ikke havde noget ved nogle af sine 3 graviditeter og min søster havde det heller ikke da hun var gravid - så kanske jeg forbliver ligeså heldig

.... til gengæld er jeg så tit sulten og eftersom jeg ikke har kvalme, så har jeg allerede taget 4-5 kg på

Anmeld

3. december 2012

Camilla30

Hej Jeg fik kvalme i uge 6, kastede op flere gange hver dag/nat frem til uge 28, så havde jeg en pause og fra uge 36 og frem til nu uge 38 har den været gal stor set hver dag igen - Håber du slipper med "kun" kvalme og undgår opkast og andre lede graviditetssymptomer Hilsen Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.