Hvornår fik du kvalme i din graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.903 visninger
49 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Musse21

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

Jeg havde det inden jeg testede positiv og er nu i uge 16 og har det desværre stadigvæk

Men det går over for de fleste efter 1. trimester

Anmeld

3. december 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Min kvalme startede ved 5+1 og forsatte til uge 20 derefter knaldende hovedpine :-(

Håber ikke din blive så træls:-):-)

Anmeld

3. december 2012

Rikke mor

Jeg er 6+2, og jeg har haft meget kvalme de sidste 4 morgener! 

Jeg har hver morgen spist et æble, da jeg døjer med kvalme, ligeså snart jeg slår øjenen op.. Jeg har indenfor 30 min kastet æble og gele op - cirka 5 opkastninger inden jeg er ude af døren.. 

Min kvalme gør først væk ved en 13-14 tiden - døjer med at spise middagsmad, så spiser mariekiks mm. 

Hvor langt er du henne???

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Åhhh neeeej! Jeg krydser virkelig for, at jeg ikke bliver lige så ramt som jer

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Projekt baby skriver:

Jeg er 6+2, og jeg har haft meget kvalme de sidste 4 morgener! 

Jeg har hver morgen spist et æble, da jeg døjer med kvalme, ligeså snart jeg slår øjenen op.. Jeg har indenfor 30 min kastet æble og gele op - cirka 5 opkastninger inden jeg er ude af døren.. 

Min kvalme gør først væk ved en 13-14 tiden - døjer med at spise middagsmad, så spiser mariekiks mm. 

Hvor langt er du henne???

Okay, jeg skal vidst ikke klage så. Jeg er 6+1 i dag, jeg mærker intet om morgenen når jeg står op, det er hen af middagen det kommer

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

Anonym skriver:

første gang var jeg vist omkring 9 uger henne og havde det i ca 3 uger, her 2. gang ramte det som lyn fra en klar himmel 4+1  Havde det SÅÅÅ skidt og oveni det virkelig dårlig mave.. frem til ca uge 13... Dog uden opkastninger.. Det ville ellers have været et kønt syn

Anmeld

3. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

uge 3 og så havde jeg det til uge 26 ca og så fik jeg det igen i uge 34-36

Anmeld

3. december 2012

blomst84

første gang 7+? - uge 28  og denne gang 3+5 - uge 18  med opkast HVER morgen... 

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

første gang var jeg vist omkring 9 uger henne og havde det i ca 3 uger, her 2. gang ramte det som lyn fra en klar himmel 4+1  Havde det SÅÅÅ skidt og oveni det virkelig dårlig mave.. frem til ca uge 13... Dog uden opkastninger.. Det ville ellers have været et kønt syn

ÅHHH nej ! stakkels dig,

Hvorfor skulle jeg være så heldig at gå fri, kan se der er alt for store muligheder for at blive ramt af kvalme endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.