Hvornår fik du kvalme i din graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Holbæktrunten

Her startede det i uge 6 og varede til uge 16 ca... Kvalme konstant, heldigvis ikke så mange opkastninger som man kunne frygte. Kvalmen var værst når jeg glemte at spise, og det hjalp lidt når der var noget i maven. Levede stort set af sodavandsis, theboller og danskvand den periode :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

laubali

Første gang startede lige efter NF skanning med kvalmen + konsant opkast omkring uge 13 og stoppede ikke før jeg fødte (33+3) 

Anden gang kom det omkring uge 8-9 igen med kvalme+ konsant opkast og varede helt frem til uge 38 hvor jeg fødte.  

Anmeld

3. december 2012

LEJ

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

Jeg fik kvalme i uge 6 og så tog det til de efterfælgende uger, men har ikke haft opkastninger. Jeg har stadig en lille smugle kvamle, når jeg bliver for træt eller sulten, men det virker til at være på retur igen (er 9+0 nu)

Anmeld

3. december 2012

L&V

Første gang havde jeg ik rigtig kvalme.. Men her anden gang startede det ved uge 4 ca. og er så slemt at jeg får kvalmestillende til at ta toppen Håber godt nok snart det stopper

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Første gang havde jeg ik rigtig kvalme.. Men her anden gang startede det ved uge 4 ca. og er så slemt at jeg får kvalmestillende til at ta toppen Håber godt nok snart det stopper

puuha, hjalp det med pillerne ??

Anmeld

3. december 2012

Stjerneskud

Jeg havde slet ikke kvalme første gang, anden gang startede det omkring uge 10-11 og stoppede ca uger efter. jeg var nødt til altid at have kiks med mig, som jeg kunne spise hvis der var optræk til noget og det tog det værste. Denne gang har jeg endnu ikke haft kvalme, og regner egentlig heller ikke med at det kommer

Anmeld

3. december 2012

L&V

Anonym skriver:

puuha, hjalp det med pillerne ??

Det tager det værste men når jeg bliver træt så er der intet der hjælper mere.. Og må sige jeg ofte er træt efter en hel dag på arbejde også hjem til krudtuglen der kræver sin mors og fars fulde opmærksomhed.. Så nogle nætter bruger jeg ved toilettet Mangler min bræk smily

Anmeld

3. december 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

Puha jeg døjede med svær kvalme, madlede og opkast fra uge 5 frem til uge 16. Det var rigtig hårdt og jeg tabte mig 6 kg

Anmeld

3. december 2012

christina92

Anonym skriver:

Fra uge 6 *BANG* vanvittig syg kvalme med 20-30 opkastninger dagligt!

Anmeld

3. december 2012

M&N

Holbæktrunten skriver:

Her startede det i uge 6 og varede til uge 16 ca... Kvalme konstant, heldigvis ikke så mange opkastninger som man kunne frygte. Kvalmen var værst når jeg glemte at spise, og det hjalp lidt når der var noget i maven. Levede stort set af sodavandsis, theboller og danskvand den periode :0)

Ej hvor sjovt.. Her døjede jeg med kvalme fra uge 5 til uge 16. Jeg lavede ikke andet end at ligge i sengen eller kaste op  

Jeg kunne også kun få sodavandsis og danskvand ned - theboller med rosiner eller chokolade var også et hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.