Hvornår fik du kvalme i din graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

MorDk

Jeg fik voldsom DØGNkvalme i uge 6 og det varede helt til uge 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej de damer, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvornår i fik kvalme, og hvor længe den varede?

Jeg er 6 uger henne, og synes jeg har haft en smule kvalme i dag, jeg håber jo selvfølgelig at jeg kunne undgå det helt, jeg har ikke andre symptomer, og hvis kvalmen ikke bliver værre end det her, er det helt okay for mig, var din kvalme svær, og med eller uden opkastninger ?

Jeg er ikke plus medlem, og tror måske man skal være det for at lave en afstemning. Ellers havde jeg gjort det

jeg fik det ca 5+

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes VIRKELIG det er vildt, hvor "syg" nogle af jer har været. Ved man lige præcis hvad der giver kvalme? jeg læste at hvis man har kvalme, så øger man risikoen for abort, det er da en virkelig positiv ting !

Anmeld

3. december 2012

Annette A

Alle gange er det rigtigt startet i uge 7.

Anmeld

4. december 2012

Holbæktrunten

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej hvor sjovt.. Her døjede jeg med kvalme fra uge 5 til uge 16. Jeg lavede ikke andet end at ligge i sengen eller kaste op  

Jeg kunne også kun få sodavandsis og danskvand ned - theboller med rosiner eller chokolade var også et hit

Hehe, her skulle thebollerne være HELT plain - ned chokolade kunne gå til nød. Og så drak jeg spandevis af isvand med citronsaft i groteske mængder ;0)

Anmeld

4. december 2012

Københavnermor

I DAG!!!!

Jeg er 4+4, og kan ikke fa noget som helst ned..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

EK's Moar skriver:

I DAG!!!!

Jeg er 4+4, og kan ikke fa noget som helst ned..

Åh stakkels dig, kom det bare lige pludselig, eller kom det stille og rolig

Anmeld

4. december 2012

Christina :-)

Det har vært væk og kommet igen flere gange nu har jeg bare mega morgen kvalme er 12+4

Anmeld

4. december 2012

Københavnermor

Anonym skriver:

Åh stakkels dig, kom det bare lige pludselig, eller kom det stille og rolig

Det var der da jeg stod op og så blev det værre og værre. Nu er det lidt bedre igen, har lige spist et knækbrød som jeg nu forsøger at holde nede.. Puha!

Anmeld

4. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg synes VIRKELIG det er vildt, hvor "syg" nogle af jer har været. Ved man lige præcis hvad der giver kvalme? jeg læste at hvis man har kvalme, så øger man risikoen for abort, det er da en virkelig positiv ting !

det forstår jeg ikke? har du læst at man øger risikoen for abort hvis man har meget kvalme?

det kan jeg da så fortælle dig ihvertfald er fuldstændig forkert, kvalmen har INGEN betydning for om graviditeten bliver fuldført eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.