Anonym skriver:
Vi kan som godt tage en lille diskussion her 
Mine veninder der pr. definition de tætteste, men der er ting jeg ikke vil dele og sådan har alle det vel, det nok bare forskelligt fra folk HVAD man deler 
Sex og samliv er ikke noget jeg deler med andre end min mand, hvad end det måtte være glæder eller sorger, jeg har ikke behov for, at hele omgangskredsen kender mig ind og ud 
Jeg deler ALT med mine tætte veninder (3 stk) - Både sex, men især samliv. Jeg bruger dem som nogle til at sætte perspektiv på mine tanker, til at få luftet evt vrede ud og få den vendt til noget som kan bruges konstruktivt, til at støtte i svære tider og til at glædes med i gode tider og til at hygge og være fjollede med.
Jeg har veninder, som jeg ikke deler alt med, men som ikke desto mindre er fantastiske dejlige og gode veninder. Jeg har forskellige venner/veninder til forskellige ting

- Fx en veninder som er SÅ go at være fjollet med, en veninde som er go at shoppe med, en veninde, jeg svømmer med og som er go til at hyggesnakke.
Så jeg vil sige at selv om jeg har veninder jeg deler alt med, så ved hele min omgangskreds ikke alt om mig, eller kender mig ind og ud.
Har du ikke nogle få veninder der ved mere end andre?
Anmeld