Hjælp mig med en lille hvid løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Aagaard skriver:

Det er dine tætte veninder! Fortæl dem da sandheden

Bare fordi det er tætte veninder er det ikke lig med at man skal fortælle dem alt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Aagaard

Omsorgsgiver skriver:

Bare fordi det er tætte veninder er det ikke lig med at man skal fortælle dem alt....

Det er det for mig, eller man SKAL ikke fortælle dem alt - men min definition på en tæt veninde er en man, kan og har lyst til at tale med om alt. - Derfor var svaret meget lige til for mig, men hendes difinition på tætte veninder må jo være anderledes end min
Egentlig meget sjovt og spændende at folk har så vildt forskellige difinitioner af hvad det er at være tæt veninde med nogen.

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Det er det for mig, eller man SKAL ikke fortælle dem alt - men min definition på en tæt veninde er en man, kan og har lyst til at tale med om alt. - Derfor var svaret meget lige til for mig, men hendes difinition på tætte veninder må jo være anderledes end min
Egentlig meget sjovt og spændende at folk har så vildt forskellige difinitioner af hvad det er at være tæt veninde med nogen.

Vi kan som godt tage en lille diskussion her

Mine veninder der pr. definition de tætteste, men der er ting jeg ikke vil dele og sådan har alle det vel, det nok bare forskelligt fra folk HVAD man deler

Sex og samliv er ikke noget jeg deler med andre end min mand, hvad end det måtte være glæder eller sorger, jeg har ikke behov for, at hele omgangskredsen kender mig ind og ud

Anmeld

1. december 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Vi kan som godt tage en lille diskussion her

Mine veninder der pr. definition de tætteste, men der er ting jeg ikke vil dele og sådan har alle det vel, det nok bare forskelligt fra folk HVAD man deler

Sex og samliv er ikke noget jeg deler med andre end min mand, hvad end det måtte være glæder eller sorger, jeg har ikke behov for, at hele omgangskredsen kender mig ind og ud

Jeg deler ALT med mine tætte veninder (3 stk) - Både sex, men især samliv. Jeg bruger dem som nogle til at sætte perspektiv på mine tanker, til at få luftet evt vrede ud og få den vendt til noget som kan bruges konstruktivt, til at støtte i svære tider og til at glædes med i gode tider og til at hygge og være fjollede med.

Jeg har veninder, som jeg ikke deler alt med, men som ikke desto mindre er fantastiske dejlige og gode veninder. Jeg har forskellige venner/veninder til forskellige ting - Fx en veninder som er SÅ go at være fjollet med, en veninde som er go at shoppe med, en veninde, jeg svømmer med og som er go til at hyggesnakke.

Så jeg vil sige at selv om jeg har veninder jeg deler alt med, så ved hele min omgangskreds ikke alt om mig, eller kender mig ind og ud.

Har du ikke nogle få veninder der ved mere end andre?

Anmeld

1. december 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har li tæstet positiv og er meget tidlig gravid (hurra)

men jeg står og skal til julefrokost om 14 dage med mine allertætteste veninder, ingen af dem ved at vi har prøvet at blive gravide og at det jo så er lykkes, hvordan finder jeg li på at sige til dem, at jeg ikke ska drikke?

Det e en tøsejulefrokost hvor der ingen undskyldning er for at give gas, vi er alle mødre og plejer den ene gang om året at give fuld gas,,,,,

Du er på penicillin og må derfor ikke drikke

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg deler ALT med mine tætte veninder (3 stk) - Både sex, men især samliv. Jeg bruger dem som nogle til at sætte perspektiv på mine tanker, til at få luftet evt vrede ud og få den vendt til noget som kan bruges konstruktivt, til at støtte i svære tider og til at glædes med i gode tider og til at hygge og være fjollede med.

Jeg har veninder, som jeg ikke deler alt med, men som ikke desto mindre er fantastiske dejlige og gode veninder. Jeg har forskellige venner/veninder til forskellige ting - Fx en veninder som er SÅ go at være fjollet med, en veninde som er go at shoppe med, en veninde, jeg svømmer med og som er go til at hyggesnakke.

Så jeg vil sige at selv om jeg har veninder jeg deler alt med, så ved hele min omgangskreds ikke alt om mig, eller kender mig ind og ud.

Har du ikke nogle få veninder der ved mere end andre?

Jo da, nogle tættere end andre, men ikke nogen jeg deler sex og samliv med, det deles kun med min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.