Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis du er til sprut og selv skal drikke af flasken, kan du vel også bare hælde vand i en sprut flaske
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har li tæstet positiv og er meget tidlig gravid (hurra) men jeg står og skal til julefrokost om 14 dage med mine allertætteste veninder, ingen af dem ved at vi har prøvet at blive gravide og at det jo så er lykkes, hvordan finder jeg li på at sige til dem, at jeg ikke ska drikke? Det e en tøsejulefrokost hvor der ingen undskyldning er for at give gas, vi er alle mødre og plejer den ene gang om året at give fuld gas,,,,,
Jeg har li tæstet positiv og er meget tidlig gravid (hurra)
men jeg står og skal til julefrokost om 14 dage med mine allertætteste veninder, ingen af dem ved at vi har prøvet at blive gravide og at det jo så er lykkes, hvordan finder jeg li på at sige til dem, at jeg ikke ska drikke?
Det e en tøsejulefrokost hvor der ingen undskyldning er for at give gas, vi er alle mødre og plejer den ene gang om året at give fuld gas,,,,,
Ikke for at ødelægge noget, ideen med at købe alkoholfri vin og så sætte andet mærke på er rigtig god, men kan bare huske at når jeg var til julefrokost så delte vi hvad vi havde med. Så hvad vil du svare hvis en af dine veninder siger "smag lige det her?!"
Så vil jeg sige, arh, holder mig sgu li til vinen, det er fænomenal
Eller bare sætter munden til og lader som om jeg tar en tår
Sig du har på pencilin grundet blærebetændelse, det er en sikker vinder
Anonym skriver: Så vil jeg sige, arh, holder mig sgu li til vinen, det er fænomenal Eller bare sætter munden til og lader som om jeg tar en tår
Ja kan du selvfølgelig Så er du jo klar til julefrokost, god julefrokost og held og lykke med graviditeten
Du ska køre hjem. Vh stine
Da min kæreste blev gravid, lavede i et "vædemål" om hun kunne folde sig alkohol fri i 12 måneder, og vinderen ville få en tattoo..
men ellers sig lægen har sat dig på pencilin og at det ikke må kombineres med alkohol
Jeg står samme sted, skal til julefrokost d. 21 dec. er gravid i 6 uge nu. Jeg har valgt at køre derud trods pigerne siger vi skal give den gas og bare hygge os. Meeeen jeg køre for skal rejse til fyn dagen efter så vil ikke være træt i hovedet til det.
Desuden kan jeg sagtens skabe mig tosset selvom jeg er pinlig ædru :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128