Uha jeg har gået lidt og haft samme problemer som dig... har også kun fortalt det til én veninde og de andre må altså vente til efter NF eller i hvert fald til vi har fortalt vores familier det (hvilket bliver denne weekend). Men heldigvis så er de fleste af mine veninder så godt klar over, at jeg har smidt p-pillerne og vi er igang med projekt baby 
Så jeg har sagt at det med at drikke jo ikke er så godt for fertiliteten (hvilket skulle være rigtig nok), og det er derfor jeg er stoppet med det, for vil jo bare så gerne være gravid (at jeg så var til fest dagen før jeg formoder undfangelsen fandt sted, og fik mere end rigeligt at drikke, det holder jeg bare for mig selv) 
Ellers er der ikke rigtig nogen der har spurgt... har været til fest hos en veninde, hvor jeg nøjedes med at tage cola med og der plejer vi ellers at drikke en del - men ingen spurgte til hvad det var jeg drak, så... så behøvede man jo ikke sige noget. De gik nok bare ud fra jeg kom rom i eller der var rom i i forvejen (drikker altid rom&cola)...
igår var jeg også til koncert med kæresten og nogle af hans veninder, men jeg skulle jo køre, så derfor drak jeg ikke, nemlig
syntes faktisk ikke det har været så svært at holde hemmeligt som jeg havde troet...
Anmeld