Hjælp mig med en lille hvid løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.527 visninger
45 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har li tæstet positiv og er meget tidlig gravid (hurra)

men jeg står og skal til julefrokost om 14 dage med mine allertætteste veninder, ingen af dem ved at vi har prøvet at blive gravide og at det jo så er lykkes, hvordan finder jeg li på at sige til dem, at jeg ikke ska drikke?

Det e en tøsejulefrokost hvor der ingen undskyldning er for at give gas, vi er alle mødre og plejer den ene gang om året at give fuld gas,,,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Tona

Anonym skriver:

men jeg står og skal til julefrokost om 14 dage med mine allertætteste veninder, ingen af dem ved at vi har prøvet at blive gravide og at det jo så er lykkes, hvordan finder jeg li på at sige til dem, at jeg ikke ska drikke?

Det e en tøsejulefrokost hvor der ingen undskyldning er for at give gas, vi er alle mødre og plejer den ene gang om året at give fuld gas,,,,,

Sig du er på pennicillin eller sådan noget andet medicin og ikke må drikke for lægen?

Hvis det var mig ville jeg bare sige sandheden, men jeg har så heller aldrig kunnet beherske mig med at fortælle det til højre og venstre når jeg var gravid

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Du kommer nok ikke udenom at de gætter det! Alternativt må du finde på noget medicin du tager, som gør at du ikke må drikke

Og stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

29. november 2012

LBK

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet.

Jeg købte en alkoholfri hvidvin og rødvin og drak det hele aftenen. På hvidvinen stod der alkoholfri med store bokstaver så jeg fjernede mærkedet. De lagde OVERHOVEDET ikke mærke til det. 

Det er sååå skægt at snakke om i dag...

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Sig du er på pennicillin eller sådan noget andet medicin og ikke må drikke for lægen?

Hvis det var mig ville jeg bare sige sandheden, men jeg har så heller aldrig kunnet beherske mig med at fortælle det til højre og venstre når jeg var gravid

Det er mine allertætteste veninder, men ingen ved at vi prøver (har prøvet lidt længe i forhold til de andre gange), og nu er det forhåbentlig lykkes efter en SA for 2 mdr siden (det er der heller ingen der ved udover min køreste og jeg),

jeg vil også vild gerne fortælle det, men ikke før jeg er sikker og er glad for jeg ikke fortalte det sidst da det endte med en SA og jeg magter simpelthen ikke de "medlidenhedsblikke", derfor er det en hemmelighed indtil det er bekræftet af læge og scanning

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

LBK skriver:

Det har jeg også prøvet.

Jeg købte en alkoholfri hvidvin og rødvin og drak det hele aftenen. På hvidvinen stod der alkoholfri med store bokstaver så jeg fjernede mærkedet. De lagde OVERHOVEDET ikke mærke til det. 

Det er sååå skægt at snakke om i dag...

Hvor smart!

Hvor kan man købe dem henne?
I alle supermarkeder eller?

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du kommer nok ikke udenom at de gætter det! Alternativt må du finde på noget medicin du tager, som gør at du ikke må drikke

Og stort tillykke med graviditeten!

Det tror jeg bestemt ikke de gør, for der eringen der ved det og vi har ikke snakket med andre om at vi sku ha flere børn

Anmeld

29. november 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Det er dine tætte veninder! Fortæl dem da sandheden

Anmeld

29. november 2012

LBK

Anonym skriver:

Hvor smart!

Hvor kan man købe dem henne?
I alle supermarkeder eller?

Ja det kan man.. Hernede er det Brugsen der har det største udvalg

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Det er dine tætte veninder! Fortæl dem da sandheden

Nix, ingen skal vide det før vi ved at alt er i den skønneste orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.