Hjælp mig med en lille hvid løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Anonym trådstarter

LBK skriver:

Ja det kan man.. Hernede er det Brugsen der har det største udvalg

Det ska undersøges, mange tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

LBK

Anonym skriver:

Det ska undersøges, mange tak for tippet

velbekome og pøj pøj med det

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det tror jeg bestemt ikke de gør, for der eringen der ved det og vi har ikke snakket med andre om at vi sku ha flere børn

Hi hi ok, jeg tror jeg ville gætte det med det samme, hvis en af mine veninder ikke drak

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hi hi ok, jeg tror jeg ville gætte det med det samme, hvis en af mine veninder ikke drak

Præcis, derfor var den super godt den med den alkoholfri vin Det kan jeg jo godt drikke, smart

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Præcis, derfor var den super godt den med den alkoholfri vin Det kan jeg jo godt drikke, smart

Anmeld

29. november 2012

Laulund87

Det er dine tætte veninder! Fortæl dem da sandheden

Jeg kan godt forstå TS vil vente til hun ved alt er i orden og især når man har prøvet en SA.

Til TS: Jeg ville gå efter noget alkoholfri og fjerne mærkatet Tillykke med graviditeten

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt forstå TS vil vente til hun ved alt er i orden og især når man har prøvet en SA.

Til TS: Jeg ville gå efter noget alkoholfri og fjerne mærkatet Tillykke med graviditeten

Hovde overhovedet ikke strejfet det en tanke med den alkoholfrie vin også bare sætte en anden markat på, det er sgu da smart, det vil jeg helt sikkert gøre også er der da ingen der lurer den

Og tak, vil ikke ud med "hemmeligheden" endnu, da jeg jo er meget tidlig gravid (uge 4 ca)

Anmeld

29. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Hovde overhovedet ikke strejfet det en tanke med den alkoholfrie vin også bare sætte en anden markat på, det er sgu da smart, det vil jeg helt sikkert gøre også er der da ingen der lurer den

Og tak, vil ikke ud med "hemmeligheden" endnu, da jeg jo er meget tidlig gravid (uge 4 ca)

Det lyder som en plan

Jeg havde en SA for 5 måneder siden og jeg fortrød lidt at jeg havde fortalt det til nogen.. Så jeg forstår godt du venter

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det lyder som en plan

Jeg havde en SA for 5 måneder siden og jeg fortrød lidt at jeg havde fortalt det til nogen.. Så jeg forstår godt du venter

Og nu reagere jeg selv, som jeg ikke vil have andre skal reagere overfor mig, netop; "Åh hvor er det synd for dig"

derfor vil jeg hellere holde det for mig selv også SA'en det der heller ingen der ved og heller ingen der kommer til at vide,

og tak

Anmeld

29. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Og nu reagere jeg selv, som jeg ikke vil have andre skal reagere overfor mig, netop; "Åh hvor er det synd for dig"

derfor vil jeg hellere holde det for mig selv også SA'en det der heller ingen der ved og heller ingen der kommer til at vide,

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.