Det var da en øjenåbner :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Troldemommi

Lady Marion <3 skriver:

Vi køber altså ikke engang økologisk   fatter det ikke   Nej mølken kan faktisk holde sig i 7 dage så når vi køber 18 (og jo jeg skrev 18) l hver mandag kan de holde sig til næste mandag og der bliver hentet nye forsyninger .. Rugbrød og skivepålæg ryger i fryseren og så er der også til en uge der ..

18 Liter mælk om ugen  WOW i må godt nok have stærke knogler  vi drikker fem liter om ugen (eller rettere sagt Johanne og jeg gør min mand kan ikke lide mælk)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Lady Marion <3

Monica P skriver:

18 Liter mælk om ugen  WOW i må godt nok have stærke knogler  vi drikker fem liter om ugen (eller rettere sagt Johanne og jeg gør min mand kan ikke lide mælk)

Monica

Ja der bliver ædt en del havregryn og drukket noget mælk   en teenage dreng er dyr i drift ..

Anmeld

22. november 2012

baby012

Sukkerblomst skriver:

Viaplay siger du ??
Har du set på tv3play.dk der kan du se tv3 gratis ??

Bare endnu et spare råd

Men spare også mange penge på at leje film ved at have viaplay  

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Monica P skriver:

du kan se vores nuværende madplan længere oppe i tråden.

Jeg ved ikke hvad du mener med den slags mad vi spiser, vi spiser næsten alt slags mad, men for det meste er det Kartofler, Ris eller Pasta sammen med en form for grønsager og så en slags kød, enten gris, okse, kalkun eller kylling og lam når det kan fås til en fornuftig pris  (Jeg elsker lam men det er dyrt)

det er også en god ide at lave store portioner så der er til flere dage, og man behøver jo ikke spise det dagen efter, fryseren og køleskabet er jo heldigvis opfundet

Monica

TAk.. Så godt efterfølgende den madplan du havde lagt ind og det ser fint ud.

KH malene

Anmeld

22. november 2012

Sukkerblomst

Men spare også mange penge på at leje film ved at have viaplay  

Okay på den måde.  

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Lady Marion <3 skriver:

Ja 9000 og vi kan ikke gøre det billigere   Hvordan pokker klarer i jer for 5000 ??  Her kan man jo sige at vi er 3 voksne og et barn og den ene voksne(teenageren) æder for 2 .. Men seriøst med de 9000 kan vi nogenlunde klare os og vi spiser ikke slik og drikker sodavand .

Jeg ville jo rigtig gerne spare lidt af de penge vi bruger på vores madkonto, men det er ikke nemt. Vi klarer os godt på 5000 kr. Problemet er, at vi nogle måneder har overtræk på den konto og det er jeg absolut ikke tilfreds med. Vi er to voksne og Felix på 10 måneder.

Kh Malene

Anmeld

22. november 2012

Lady Marion <3

Malene76 skriver:

Jeg ville jo rigtig gerne spare lidt af de penge vi bruger på vores madkonto, men det er ikke nemt. Vi klarer os godt på 5000 kr. Problemet er, at vi nogle måneder har overtræk på den konto og det er jeg absolut ikke tilfreds med. Vi er to voksne og Felix på 10 måneder.

Kh Malene

Jeg ville også gerne kunne klare os for 6000 men det er bare ikke muligt , derfor det undrer mig vildt at nogle kan leve for 2500 kr pr md

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Lady Marion <3 skriver:

Jeg ville også gerne kunne klare os for 6000 men det er bare ikke muligt , derfor det undrer mig vildt at nogle kan leve for 2500 kr pr md

Ja det har jeg seriøst også svært ved at forstå... Derfor er jeg også nysgerrig på det.

KH Malene

Anmeld

22. november 2012

Troldemommi

Malene76 skriver:

Ja det har jeg seriøst også svært ved at forstå... Derfor er jeg også nysgerrig på det.

KH Malene

I spørger bare hvis der er noget i vil vide

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Monica P skriver:

I spørger bare hvis der er noget i vil vide

Tak.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.