Miss-86 skriver:
Hvor pudsigt at vi har gjort det samme
Men det hjælper at få snakket med sin kæreste, det kender jeg godt. Er din kæreste klar, til I skal igang? Hvor gamle er I?
Jaa, jeg ville os rigtig gerne tabe mig og synes simpelthen jeg har taget mig meget sammen, men jeg har bare ikke tabt mig.. Kun 3 % fedt, men ikke kg, jeg kan intet se på min krop.. Sååå nu skal jeg undersøges for PCO, det kan godt være skyld i at man har svært ved at tabe sig.. Glæder mig til at få vished, på om det er det.
Årh, hvis du har fulgt mig ved du oss lidt mht. min kæreste og sådan.. Men ja, HÅBER inderligt at han blir klar der, for kan simpelthen ikke vente mere 
Hehe. Ja det hjælper faktisk ret meget.
Altså har spurgt ham et par gange om han er sikker på han er klar?! Og sagt at han 100% hellere skal sige, hvis han hellere vil vente med at starte, da jeg helst ikke vil have at det skal blive en dårlig oplevelse for nogle af os. Og som han selv siger, så tror han aldrig han bliver 100% klar før der er kommet en baby. Men han siger han er så klar som han kan blive 
I forhold til alder. Det kan jeg skrive i en PB hvis det er?! Har familie og venner herinde. Og hvis jeg sætter alder på, så er jeg bange for, at det er ved at være for tydeligt, hvem jeg er 
Ja puha. Det håber jeg godt nok ikke du har.
Men det bliver da rart med lidt vished?
Ja lige præcis. Har faktisk fulgt dig rigtig længe
Nej kunne forstå, at du havde brug for vished omkring hvornår i skulle starte og sådan.
Men er det sådan at du vil vælge PB frem for ham?