Anonym skriver:
Ja har fulgt dig lidt her de sidste par måneder 
Puha. Ja det må været hårdt lige at få sådan en påmindelse hele tiden.
Det skulle man måske også prøve. Men på den anden side så ved man jo aldrig om man kommer til at stå i den situation. Indtil man har været der, så kan man jo kun håbe det. 
Det håber jeg også vi får. Og ja. Jobbet måtte godt se at komme. Også fordi jeg syntes det mega hårdt at være ledig. Arbejde er en meget stor del af mit liv 
Held og lykke når i når der til hvor PB skal i gang 
Hehe ej troede slet ikke rigtig der var nogen der fulgte med
Selvom jeg nok har lavet et par debatter efterhånden 
Ja det er hårdt men det gør jo så også bare at jeg er nød til at tage tyren ved hornene for ikke at gå og være monster ked af det hele tiden
det hjælper jo ingen steder.
Nej det ved jeg jo heller ikke og jeg har selv også mistanke om pco så det er jo heller ikke sikkert jeg kan blive gravid selv.. MEN vælger at sotere det fra og bilde mig selv ind at det kan jeg godt og at vi får det hurtigt, fordi så kan jeg gå og bare glæde mig til at vi smider prævention, vi kan alligevel ikke gøre hverken til eller fra før prævention er ude af billedet
Sker det så at man får problemer når man når dertil så kan man tage problemerne der men vi får intet ud af at tage sorgerne på forskud, det er i hvert fald det jeg efterhånden har indset ^^
Mange tak
og håber også for jer at det lykkes hurtigt når PB starter og at de næste 137 dage går hurtigt og i kan starte der ^^
Anmeld