Åhhh hvor er det hårdt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Jeg var også klar før min mand - og jeg måtte holde lidt igen med alle mine kommentar og snakken for han bliv lidt irriteret over at jeg ikke bare kunne forstå at han ikke var klar. Lidt ligesom da vi skulle giftes Nok typisk en kvinde ting! hehe
MEN lige pludselig kom han og var klar og det var egentlig ikke mange måneder efter vores sidste diskussion omkring jeg skulle respektere at han ville vente. Jeg tror mænd bare skal have tid til at vende den. Men lav en oversigt over hvordan jeres økonomiske situation vil være, for hvis det er det han grubler mest over kan det være det giver ham ro.

Hehe ja  Sådan er det nok at være kvinde. Hehe. 

Ja det tror jeg også jeg må igang med at kigge på. Også for min egen skyld. Hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Min mand har været ledig 1½ år, i starten var det grundet sygdom (Han har dårlig ryg). Og nu venter han bare på at kunne starte uddannelse igen  

Jeg selv har været ledig omkring 10 måneder. Så siden jeg blev gravid ca. 

Men altid noget han vil starte til april, så er der håb forude for dig/jer  

Okay. Det lyder træls :/ Men dejlig at han er klar på uddannelse igen. 

Altså han vil tidligst starte til april, men samtid skal jeg først have fast arbejde osv.  Men ja. Der er helt bestemt håb forude. 

Tak for de postive ord. De hjælper 

Anmeld

15. november 2012

Chili

Anonym skriver:

Okay. Det lyder træls :/ Men dejlig at han er klar på uddannelse igen. 

Altså han vil tidligst starte til april, men samtid skal jeg først have fast arbejde osv.  Men ja. Der er helt bestemt håb forude. 

Tak for de postive ord. De hjælper 

Det var så lidt  

Jeg har selv været hvor du er nu, er det var bestemt ikke sjovt, men det er ventetiden værd  

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Det var så lidt  

Jeg har selv været hvor du er nu, er det var bestemt ikke sjovt, men det er ventetiden værd  

Det håber og tror jeg også det er

Anmeld

15. november 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Hvordan kan det være i valgte at starte da du blev ledig? 

fordi vi ikke kunne vente, og så ville jeg ik byde en ny arbejdsgiver at være der lidt tid og så skulle på barsel, men søger da stadig og tager det når der kommer noget, men for os betyder det at få et barn alt og vi har ik lyst til at vente særlig meget længere, man ved jo heller ik hvor lang tid der går når man prøver, nogle er det i første forsøg andre bruger over et år på at blive gravide

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Nørbo92 skriver:

fordi vi ikke kunne vente, og så ville jeg ik byde en ny arbejdsgiver at være der lidt tid og så skulle på barsel, men søger da stadig og tager det når der kommer noget, men for os betyder det at få et barn alt og vi har ik lyst til at vente særlig meget længere, man ved jo heller ik hvor lang tid der går når man prøver, nogle er det i første forsøg andre bruger over et år på at blive gravide

Ja okay. Men så er i jo også to der ikke kan vente

Ja man ved aldrig hvor lang tid man tager :/ Desværre. Og man ved jo heller ikke om man overhovedet kan få børn. 

Anmeld

15. november 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Ja okay. Men så er i jo også to der ikke kan vente

Ja man ved aldrig hvor lang tid man tager :/ Desværre. Og man ved jo heller ikke om man overhovedet kan få børn. 

lige præcis!

nej det jo det, jeg har muligvis svært ved det, men vi må bare prøve og prøve

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Nørbo92 skriver:

lige præcis!

nej det jo det, jeg har muligvis svært ved det, men vi må bare prøve og prøve

Ja der er jo desværre ikke så meget andet at gøre. Håber snart det lykkes for jer. 

Anmeld

16. november 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Ja der er jo desværre ikke så meget andet at gøre. Håber snart det lykkes for jer. 

mange tak skal du have

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Øv Øv, hvor jeg bare kender til det.. Folk omkring mig er gravide, eller har et lille barn... Misundelig er jeg, men jeg kan simpelthen ikke gøre for det.

Jeg vil sige at det der hjalp for mig var, at lave en liste med ting, som man skal bruge til når baby en dag kommer til verden, samt det fandt jeg ting på nettet, som jeg kunne tænke mig, som jeg gemte siderne på.. Jaa også begyndte jeg at træne, for at få tiden til at gå.. Desværre 'løb' min kæreste fra vores aftale om at PB skulle starte 1. september.. Såå nu venter jeg lige til det først i det nye år, og håber han er mere klar der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.