Sanne og Pia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

har lige haft ringet og de vil ikke se mig lige pt, men skulle ringer igen hvis det blev værre...

Har ligget med isposer for at dømpe smerterne, og i håb om jeg kunne skillene smerterne med spark, hvilket jeg ikke rigtig kan kun når jeg kan se han trykker et ben ud

Til tider er det altså nødvendigt og sige til FG, at "NU kommer jeg altså, og i bliver nød til at kigge på mig, jeg kan ikke holde det ud mere"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Til tider er det altså nødvendigt og sige til FG, at "NU kommer jeg altså, og i bliver nød til at kigge på mig, jeg kan ikke holde det ud mere"

Du skulle vide hvor gal jeg var på dem... for jeg kan ikke ligge, side kan stå op i ganske kort tid af gangen...

men de mener jo ikke det er nødvendig... så hvis det begynde at gøre mere ondt ringer jeg altså bare 112

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Du skulle vide hvor gal jeg var på dem... for jeg kan ikke ligge, side kan stå op i ganske kort tid af gangen...

men de mener jo ikke det er nødvendig... så hvis det begynde at gøre mere ondt ringer jeg altså bare 112

Synes bare slet ikke de er hjælpsomme... De virker meget mere ligeglade... Mener der er noget med det der 112, man må kun bruge det hvis man har presse trang... Det sagde min JM til mig... Nu ved jeg ikke hvordan det er hos dig med 112...

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Synes bare slet ikke de er hjælpsomme... De virker meget mere ligeglade... Mener der er noget med det der 112, man må kun bruge det hvis man har presse trang... Det sagde min JM til mig... Nu ved jeg ikke hvordan det er hos dig med 112...

har ikke fået noget af vide om at man ikke må ringe 112 så det gør jeg bare ellers bruger vi mine forældre falck abon. og hvis der bliver ringet skal de kommer og hjælpe.

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

har ikke fået noget af vide om at man ikke må ringe 112 så det gør jeg bare ellers bruger vi mine forældre falck abon. og hvis der bliver ringet skal de kommer og hjælpe.

Ja så er der ikke andre veje end at bruge 112..

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Ja så er der ikke andre veje end at bruge 112..

nej og jeg gør det osse hvis der ikke snart sker noget for syntes virkelig ikke det kan være rigitg at jeg skal gå og have så ondt...

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

nej og jeg gør det osse hvis der ikke snart sker noget for syntes virkelig ikke det kan være rigitg at jeg skal gå og have så ondt...

Synes jeg godt nok os virker forkert, at de ikke vil tage dig ind og lige tjekke dig...

Anmeld

8. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

åhh, jeg har tænkt sådan på dig idag og havde håbet at når jeg kom hjem fra min første arbejdsdag, så havde du lillemanden  dine arme..
noget nyt?

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

åhh, jeg har tænkt sådan på dig idag og havde håbet at når jeg kom hjem fra min første arbejdsdag, så havde du lillemanden  dine arme..
noget nyt?

Nej desværre ikke noget nyt... kæresten skal lige til at lave mad og så vil jeg ringe til fg for veerne kommer med 10-12 min igen og er rimelig voldsomme, de er værst når jeg sidder op

Hvordan er din første dag så gået?

Anmeld

8. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

Nej desværre ikke noget nyt... kæresten skal lige til at lave mad og så vil jeg ringe til fg for veerne kommer med 10-12 min igen og er rimelig voldsomme, de er værst når jeg sidder op

Hvordan er din første dag så gået?

hvor er det dog træls... må håbe det er noget rigtigt noget der er igang nu...!
Jeg krydser fingre for der sker noget denne gang og I kommer en tur på fødegangen!

Jamen det var da hyggeligt, men en MEGET lang dag og jeg har godt brugt nu(incl. hovedpine), så vil lige ligge mig hen på sofaen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.