Midtvejs-update m. billeder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Mink

M (: skriver:

Vi er også meget glade og lettede over, at den har det godt derinde. Og ved ikke, om det er fordi jeg nu VED det er den, eller om det er fordi jeg tør tro på det, men jeg har VIRKELIG mærket meget liv i dag!

Haha tusind tak - jeg synes kun det var svært i ca. 5 sekunder, da hun bad os kigge væk, og inden jeg næsten nåede at blive nysgerrig sagde hun; så må I gerne kigge med igen (:

Ja, men lad os nu se - det kan jo være du ombestemmer dig hen af vejen.. Hvad tænker manden? 

hvor er det bare skønt at du er begyndt at mærke liv ! det har du ellers også ventet og sukket en del efter på det sidste ! så dejligt fisken er begyndt at gi lidt igen  

Måske det også er fordi du har en stærk mavefornemmelse som endda har kunne overbevise os andre om at det er en lille pige jeg er stadig evd at skrive "hun" i stedet for "fisken" hver gang jeg skriver med dig  

Ej vi vil rigtig gerne vide kønnet når det er muligt ! er alt for nysgerrig og det samme er manden ... han er sikker på en pige ligesom det meste af familien, kun min far og jeg der tror det bliver en dreng det siger den kinesiske kalender også hvis man da tror på den ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Babydrøm

Dejligt at høre at alt er perfekt og skønne billeder 

Anmeld

12. november 2012

M (:

Akmese skriver:

hvor er det bare skønt at du er begyndt at mærke liv ! det har du ellers også ventet og sukket en del efter på det sidste ! så dejligt fisken er begyndt at gi lidt igen  

Måske det også er fordi du har en stærk mavefornemmelse som endda har kunne overbevise os andre om at det er en lille pige jeg er stadig evd at skrive "hun" i stedet for "fisken" hver gang jeg skriver med dig  

Ej vi vil rigtig gerne vide kønnet når det er muligt ! er alt for nysgerrig og det samme er manden ... han er sikker på en pige ligesom det meste af familien, kun min far og jeg der tror det bliver en dreng det siger den kinesiske kalender også hvis man da tror på den ... 

Ja, det er bare SÅ skønt endelig at mærke den - selvom jeg nu har mærket den mere og mere for hver dag de sidste 14 dage.. Men fedt at få bekræftet, at det virkelig er den (mærkede liv lige inden skanningen, og hun kunne se, at dens fødder lå svarende til, hvor jeg ganske kort forinden havde mærket liv)..

Haha, det kan da godt ske, at det smitter.. 

Uha, det bliver da vildt spændende! Her siger to ud af tre kinesisike kalendre pige.. 

Anmeld

12. november 2012

M (:

AnnL skriver:

Dejligt at høre at alt er perfekt og skønne billeder 

Tusind tak!

Anmeld

12. november 2012

Mink

Ja, det er bare SÅ skønt endelig at mærke den - selvom jeg nu har mærket den mere og mere for hver dag de sidste 14 dage.. Men fedt at få bekræftet, at det virkelig er den (mærkede liv lige inden skanningen, og hun kunne se, at dens fødder lå svarende til, hvor jeg ganske kort forinden havde mærket liv)..

Haha, det kan da godt ske, at det smitter.. 

Uha, det bliver da vildt spændende! Her siger to ud af tre kinesisike kalendre pige.. 

Hvor er det bare skønt !!  

Ja jeg tror det smitter helt vildt  

altså min mor havde faktisk købt nogle baby sko i lyserøde en uge inden jeg fortalte jeg var gravid.. hun var på shoppetur med en veninde og de sko var på udsalg og min mor havde bare sagt "det skader jo ikke, om man kan jo aldrig vide" hehe tror det er på den måde hun har smittet alle med at vi skal ha en pige  

ej jeg har kun prøvet en kalender må hellere finde nogle flere

Anmeld

12. november 2012

M (:

Akmese skriver:

Hvor er det bare skønt !!  

Ja jeg tror det smitter helt vildt  

altså min mor havde faktisk købt nogle baby sko i lyserøde en uge inden jeg fortalte jeg var gravid.. hun var på shoppetur med en veninde og de sko var på udsalg og min mor havde bare sagt "det skader jo ikke, om man kan jo aldrig vide" hehe tror det er på den måde hun har smittet alle med at vi skal ha en pige  

ej jeg har kun prøvet en kalender må hellere finde nogle flere

Haha, det er da meget friskt gjort! Vidste hun, at I forsøgte? Og har I fortalt det til hele familien? Kan ikke huske om jeg har spurgt.. 

Haha, ja, du skal jo fordrive ventetiden med et eller andet..

Anmeld

12. november 2012

Mink

Haha, det er da meget friskt gjort! Vidste hun, at I forsøgte? Og har I fortalt det til hele familien? Kan ikke huske om jeg har spurgt.. 

Haha, ja, du skal jo fordrive ventetiden med et eller andet..

Nej hun vidste ikke at vi forsøgte, kun at min mand jo altid har drømt om det ... men har taget p-piller helt indtil maj måned og dem vidste hun ikke jeg var stoppet med  

Nej min mor, far og søster ved det .. og så lige en lille håndfuld venner  

Ja for ellers er jeg stadig bare sengeliggende kaster stadig op dagligt :/ !! så den minder mig da om at den er der  

Anmeld

12. november 2012

M (:

Akmese skriver:

Nej hun vidste ikke at vi forsøgte, kun at min mand jo altid har drømt om det ... men har taget p-piller helt indtil maj måned og dem vidste hun ikke jeg var stoppet med  

Nej min mor, far og søster ved det .. og så lige en lille håndfuld venner  

Ja for ellers er jeg stadig bare sengeliggende kaster stadig op dagligt :/ !! så den minder mig da om at den er der  

Ej, så bliver det da vildt spændende at komme hjem!

Øv, hvor er det altså træls - håber da snart du skal slippe.. Kvalme og opkast er hæsligt! 

Anmeld

12. november 2012

Mink

Ej, så bliver det da vildt spændende at komme hjem!

Øv, hvor er det altså træls - håber da snart du skal slippe.. Kvalme og opkast er hæsligt! 

Ja det bliver dejligt at komme hjem ! men bliver helt flov  det her er jo din tråd !! skal ikke vendes over på mig !!! er altså rigtig glad for at din fisk har det godt !!! er det helt nye mavebilleder du har lagt ud i dag ??  

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Hm, synes nu ikke de er ved at forsvinde.. Måske jeg har store fødder? 

nu har jeg jo også ret små fødder, så de forsvandt hurtigt haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.