Midtvejs-update m. billeder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

M (:

VNB skriver:

Dejlig MD update  Den lille fisk lyder jo helt perfekt! 

og sikke nogle fine billeder i har fået med hjem!  

Det var i hvert fald en meget tilfreds skanningsjordemoder, og hun tøvede ingen steder under skanningen, så vi er ikke et sekund i tvivl om, at det er en perfekt lille fisk, der gemmer sig derinde - selvom jeg nu dagen efter er en liiille bitte smule nysgerrig på kønnet! 

Ja, vi synes også at de fire af dem er ret gode - et af dem er lidt uklart! Men skidt, vi fik jo "kun" tre til NF, så fire gode og et uklart er jo rigtig fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

VNB

M (: skriver:

Det var i hvert fald en meget tilfreds skanningsjordemoder, og hun tøvede ingen steder under skanningen, så vi er ikke et sekund i tvivl om, at det er en perfekt lille fisk, der gemmer sig derinde - selvom jeg nu dagen efter er en liiille bitte smule nysgerrig på kønnet! 

Ja, vi synes også at de fire af dem er ret gode - et af dem er lidt uklart! Men skidt, vi fik jo "kun" tre til NF, så fire gode og et uklart er jo rigtig fint!

du så slet ikke lidt om hvad kønnet mon kunne være? 

Hvis vi ikke ville have vidst kønnet denne her gang, var vi blevet skuffet, for den lille mand i min mave viste sig godt nok rigtig frem til MD.... vi kunne se det lige med det samme, og han lagde sig hele tiden med numsen lige ind i scanneren  så vi kunne slet ikke undgå at se det.. 

der var Viktor mere blufærdig i sin tid.. han viste INTET. og der kendte vi jo så heller ikke kønnet før han blev født  

Anmeld

13. november 2012

M (:

du så slet ikke lidt om hvad kønnet mon kunne være? 

Hvis vi ikke ville have vidst kønnet denne her gang, var vi blevet skuffet, for den lille mand i min mave viste sig godt nok rigtig frem til MD.... vi kunne se det lige med det samme, og han lagde sig hele tiden med numsen lige ind i scanneren  så vi kunne slet ikke undgå at se det.. 

der var Viktor mere blufærdig i sin tid.. han viste INTET. og der kendte vi jo så heller ikke kønnet før han blev født  

Niks. Jordemoderen var meget dygtig til at skanne udenom, og derudover tror jeg den lille sov under skanningen, for h*n lå helt stille hele vejen igennem.. Kun lige armene skiftede stilling undervejs (:

Og da hun skulle skanne blære og bækken sagde hun "så må I gerne lige kigge på hinanden lidt" og maks. et minut senere var hun færdig, og så skannede hun roligt videre. Vi så INTET, der kunne afsløre noget som helst! 

Var det bevidst I ikke vidste det med Viktor?

Anmeld

13. november 2012

VNB

Niks. Jordemoderen var meget dygtig til at skanne udenom, og derudover tror jeg den lille sov under skanningen, for h*n lå helt stille hele vejen igennem.. Kun lige armene skiftede stilling undervejs (:

Og da hun skulle skanne blære og bækken sagde hun "så må I gerne lige kigge på hinanden lidt" og maks. et minut senere var hun færdig, og så skannede hun roligt videre. Vi så INTET, der kunne afsløre noget som helst! 

Var det bevidst I ikke vidste det med Viktor?

det  var da rigtig pænt af hende  

ja det var helt bevidst, vi var enige om lige fra starten af at vi ikke ville vide kønnet sidste gang  

Anmeld

13. november 2012

Frk-Lotusblomst

Dejlig opdate søde og skønne'skønne billeder af jeres lille fisk..

Ja jeg holder jo stadig på det er en lille pige der gemmer sig derinde.

Anmeld

13. november 2012

Elling <3<3

Ja, specielt den veloverståede MD - og så det, at jeg nu VED at det er fisken jeg mærker, er bare SÅ dejligt! 

Åhh kan godt huske følelsen, den er bare så fantastisk. og venter allerede utålmodigt på at det sker her også. på trod af at jeg ikke er længere end 6+6. Det er bare en følelse man bliver afhængig af

Anmeld

13. november 2012

M (:

VNB skriver:

det  var da rigtig pænt af hende  

ja det var helt bevidst, vi var enige om lige fra starten af at vi ikke ville vide kønnet sidste gang  

Ja, det var rigtig rart!

Var det ikke ventetiden værd? Hvordan kan det være i ville vide det denne gang? 

Anmeld

13. november 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig opdate søde og skønne'skønne billeder af jeres lille fisk..

Ja jeg holder jo stadig på det er en lille pige der gemmer sig derinde.

Tusind tak søde! 

Haha, nårh, så det gør du?

Andreas mener ellers bestemt at han kan se en tap på en af billederne - meeeen, så vidt jeg ved, er der ikke knogler i sådan en, og det han mener er en tap lyser lige så meget op som knoglerne.. 

Anmeld

13. november 2012

M (:

SecretMe skriver:

Åhh kan godt huske følelsen, den er bare så fantastisk. og venter allerede utålmodigt på at det sker her også. på trod af at jeg ikke er længere end 6+6. Det er bare en følelse man bliver afhængig af

Ja, man bliver da totalt afhængig af de små tegn på, at alt er vel derinde! Kan godt forstå at du er utålmodig! Heldigvis mærker man det jo ofte hurtigere 2. gang.. (:

Anmeld

13. november 2012

VNB

Ja, det var rigtig rart!

Var det ikke ventetiden værd? Hvordan kan det være i ville vide det denne gang? 

ventetiden værd? hmm sådan ved jeg ikke helt om jeg vil stille det op...

nu har jeg jo personligt prøvet begge dele (altså at vide kønnet + ikke at vide det) 

og JEG synes det er overreklameret det der med at det er ih og oh så fantastisk når man ikke kender kønnet.... og BANG så får man det afvide efter flere timers veer og SÅ er det bare en lykkefølelse uden lige... sådan oplevede jeg det ikke...  

Der er SÅ mange andre kæmpe kæmpe store indtryk den dag man føder barnet, at kønnet flyder sammen med alt det andet følelsesmæssige.. 

det var jo selvfølgelig vildt dejligt at vi efter fødslen nu endelig kendte kønnet, og at jeg kunne sige højt at jeg nu havde en SØN, var da vildt fantastisk!  MEN jeg synes det var en lige så fed og vild oplevelse at få det afvide inde til scanningen denne her gang  

jeg lå spændt og kiggede på skærmen, og jeg fik et mindst lige så stort lykke-sus da vi tydeligt kunne se en lille fin tap titte frem  

faktisk vil jeg sige at nu hvor jeg har gået hele denne her gravidtet og vidst kønnet, har jeg et helt andet "forhold" til den lille ny. jeg ved jo at det er en HAN og ikke en den... jeg kan på en eller andet måde meget bedre forholde mig til det. 

Da jeg havde født viktor var jeg så vandt til at sige "den" at jeg kaldte  ham for "den" de første par uger af hans liv...  ikke bevidst, men det lå bare lige på tungen, fordi vi jo havde sagt den i 9 mdr...  

så, min personlige, erfarring er helt klart at det er mindst lige så spændende at kende kønnet på forhånd og en lige så stor overraskelse bare på 2 lidt forskellige måder. 

Jeg var SKRÅ-sikker første gang på at det måtte være det mest fantastisk man kunne opleve når man først fik kønnet afvide til fødslen, og alle folk kunne sige nok så mange ting til mig uden jeg skiftede mening....  men men... jeg blev af erfarring klogere, og derfor valgte vi at vide kønnet denne gang, så jeg på egen krop kunne mærke om der var en forskel  

lang historie kort: hvis vi nogensinde skal have flere børn, ville jeg vælge at vide kønnet igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.