Midtvejs-update m. billeder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Iiih nu kan jeg se guldfisken! 

Hvor er h*n fin 

Ja, den er bare vokset SÅ meget siden sidst! Fra 4,9 cm (hoved til ende) til 25 cm (hoved til fødder).. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

haha jeg HAR faktisk gummistøvler - det jo Fashion, tvivler dog på de reelt er vandtætte

Haha, det må du lade komme an på en prøve!

Anmeld

12. november 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Ja, den er bare vokset SÅ meget siden sidst! Fra 4,9 cm (hoved til ende) til 25 cm (hoved til fødder).. 

Det er helt vildt at tænke på!!!! Glæder mig usigeligt til det er vores tur om en måneds tid

Anmeld

12. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Det er helt vildt at tænke på!!!! Glæder mig usigeligt til det er vores tur om en måneds tid

Det kan jeg godt forstå! Det var en stor oplevelse, men synes dog NF var vildere! Men det var også vores første skanning og dermed "beviset" for lillens eksistes.. (:

Anmeld

12. november 2012

Miss Church

Så nåede vi langt om længe næste milepæl - 20+0!

Hvor er det vildt at være halvvejs, og at der nu er kortere tid tilbage end der er gået allerede! Når jeg kigger frem, synes jeg dog stadig der er længe til termin, men set i bakspejlet er de sidste 20 uger jo fløjet afsted! 

20+0 var også dagen for MD-skanning, og den kunne ikke være gået mere perfekt. Selvom maven endnu er lille, stortrives guldfisken derinde. Der er tilpas med fostervand i fiskebowlen, og hun skønnede den lille til ca. 340 gram og 25 cm, SÅ fint, og passende med gestationsalderen. 

Hun gennemskannede grundigt den lille fisk, og hjertet, nyrerne, arme, ben og hjerne så perfekte ud, og der var INGEN tegn på læbe-ganespalte eller rygmarvsbrok. WOW, mor var lettet! 

Derudover fortalte skanningssygeplejersken, at jeg har foranliggende moderkage, hvilket kan forklare, hvorfor jeg primært mærker liv længst nede i bækkenet og i venstre side. Det positive ved det er dog, at risikoen for, at den kommer til at ligge i vejen ved fødslen er minimal - på den punkt lå den helt perfekt! 

Og til alle de nysgerrige; ja, kønnet er stadig uvist! 

Som sagt er jeg begyndt at mærke liv dagligt, og det er så skøn en følelse, selvom det endnu er ret utydeligt. MEN igår (efter flere timer med hånden trofast placeret på maven) mærkede farmand for første gang et lille puf fra fisken - SÅ dejligt, at han nu også kan være med! 

Ellers går tiden stille og roligt, og maven er begyndt at tage form. Vægten siger stadig +2,5 til +3 kg, så det er jeg fint tilfreds med.. (:

Og lige et par billeder af mors voksende babybowle (To profilbilleder, et billede fra ryggen, hvor der ses rygrad, en arm, et ben, et øre, og øjnene kan måske fornemmes, et hvor, fisken vinker til mor og far og til sidst et lille fodaftryk):

Nej hvor er det bare dejligt at det hele går så godt! 

Skønt at vide, at jeres lille fisk har det godt  og er sund og rask. Selvom vi jo er nogle, som er lidt skuffet over, at i stadig ikke kender kønnet på det lille vidunder 

Dejligt at far også kan mærke liv nu. Det er altså bare stort. Så er han lidt mere med. 

TILLYKKE MED AT DU ER HALVVEJS! 

Anmeld

12. november 2012

Deaktiveret profil

Er der allerede gået 20 uger? Hold da op!

Sikke en sød lille guldfisk, du gemmer i din mave, det med at mærke liv kom også sent til mig, da min moderkage også lå ude, så det var svært at finde ud af, men bare vent, snart så sker der noget, og så kan du ikke undgå at smile! - Det er så skønt, lige indtil den dag, hvor guldfisken sidder fast i dine ribben og skubber og sparker! AvAV!

Ihh, Vil altså rigtig gerne vide kønnet altså.. 

Anmeld

12. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Nej hvor er det bare dejligt at det hele går så godt! 

Skønt at vide, at jeres lille fisk har det godt  og er sund og rask. Selvom vi jo er nogle, som er lidt skuffet over, at i stadig ikke kender kønnet på det lille vidunder 

Dejligt at far også kan mærke liv nu. Det er altså bare stort. Så er han lidt mere med. 

TILLYKKE MED AT DU ER HALVVEJS! 

Ja, det er bare helt perfekt - og oveni ser det ud til, at kvalmen er helt væk (7, 9, 13)..

Haha, du er bestemt ikke den eneste, der venter utålmodigt på kønnet - men så må vi jo have gang i en gættekonkurrence OG en navneleg! Vi er helt åbne for forslag, da vi slet ikke har fundet NAVNET/NAVNENE endnu! 

Ja, tror han blev overrasket over, at den lille gav sig til sidst! Den er ellers meget stædig og en værre drillepind - den sparker noget så lystigt derinde, og ligeså snart far ligger hånden på, så holder den op.. I det øjeblik han atter fjerner den fortsætter festen som om intet var hændt! 

TUSIND TAK! Det er SÅ vildt endelig at være nået hertil! 

Anmeld

12. november 2012

Bella89

Så nåede vi langt om længe næste milepæl - 20+0!

Hvor er det vildt at være halvvejs, og at der nu er kortere tid tilbage end der er gået allerede! Når jeg kigger frem, synes jeg dog stadig der er længe til termin, men set i bakspejlet er de sidste 20 uger jo fløjet afsted! 

20+0 var også dagen for MD-skanning, og den kunne ikke være gået mere perfekt. Selvom maven endnu er lille, stortrives guldfisken derinde. Der er tilpas med fostervand i fiskebowlen, og hun skønnede den lille til ca. 340 gram og 25 cm, SÅ fint, og passende med gestationsalderen. 

Hun gennemskannede grundigt den lille fisk, og hjertet, nyrerne, arme, ben og hjerne så perfekte ud, og der var INGEN tegn på læbe-ganespalte eller rygmarvsbrok. WOW, mor var lettet! 

Derudover fortalte skanningssygeplejersken, at jeg har foranliggende moderkage, hvilket kan forklare, hvorfor jeg primært mærker liv længst nede i bækkenet og i venstre side. Det positive ved det er dog, at risikoen for, at den kommer til at ligge i vejen ved fødslen er minimal - på den punkt lå den helt perfekt! 

Og til alle de nysgerrige; ja, kønnet er stadig uvist! 

Som sagt er jeg begyndt at mærke liv dagligt, og det er så skøn en følelse, selvom det endnu er ret utydeligt. MEN igår (efter flere timer med hånden trofast placeret på maven) mærkede farmand for første gang et lille puf fra fisken - SÅ dejligt, at han nu også kan være med! 

Ellers går tiden stille og roligt, og maven er begyndt at tage form. Vægten siger stadig +2,5 til +3 kg, så det er jeg fint tilfreds med.. (:

Og lige et par billeder af mors voksende babybowle (To profilbilleder, et billede fra ryggen, hvor der ses rygrad, en arm, et ben, et øre, og øjnene kan måske fornemmes, et hvor, fisken vinker til mor og far og til sidst et lille fodaftryk):

hihi.. hvor dejligt du er halvvejs glæder mig til det er min tur om en lille uge

og hvor er det bare lækkert at vide den lille har det skønt i mors mave

og hvor er det nogle pæe billeder af baby

Anmeld

12. november 2012

FamilenStorm

Stort tillykke med at du er halvvejs.. Det er en skøn milepæl at nå...

Og sikke en fin lille babyhule.. Bare jeg kunne holde mig så "slank"

Skønne billeder af den lille fisk.. Er det selvvalgt at I ikke vil kende kønnet?

Håber du får nogle lige så skønne 20 frem og de vil gå lige så hurtig som de sidste 20

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Haha, det må du lade komme an på en prøve!

og nu det da lige før din mave også stikker længere ud en babserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.