Midtvejs-update m. billeder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ja, det ved alle da! Tror nu mere det er fordi den er opdraget godt - den ved godt, at den ikke må "tale" med "fremmede"..

Haha den forklaring kan jeg bedre li'  Men det er ikke sikkert at far er enig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Haha den forklaring kan jeg bedre li'  Men det er ikke sikkert at far er enig 

Haha, nej, tror heller ikke han er enig - selvom han nok ville nægte, at have antydet at det kunne være andet end en dreng..

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Jaaaa, det kan ikke vare længe endnu! 

Du kan snart heller ikke se dine fødder mere

Anmeld

12. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

Du kan snart heller ikke se dine fødder mere

Hm, synes nu ikke de er ved at forsvinde.. Måske jeg har store fødder? 

Anmeld

12. november 2012

Deaktiveret profil

Ja, det er vildt så hurtigt tiden flyver! 

Ja, det er bare så hyggeligt! Der har virkelig været fest i dag! 

Haha, så er du ikke den eneste.. Men du er velkommen til at gætte med!

Ehm... Jeg siger pige så.. 

Anmeld

12. november 2012

Mink

Tuusind tak søde! (:

Ja, det var "allerede" i dag - men den sidste uge er også bare fløjet afsted, så det er ret vildt at være halvvejs "allerede"!

Ja det er helt vildt at tiden går så stærkt i dag er der også kun præcis 2 uger til jeg skal til NF ! er godt nok ved at blive nervøs ! 

Anmeld

12. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Ehm... Jeg siger pige så.. 

Hvad får dig til at sige det? (:

Anmeld

12. november 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja det er helt vildt at tiden går så stærkt i dag er der også kun præcis 2 uger til jeg skal til NF ! er godt nok ved at blive nervøs ! 

Ih, hvor er det spændende! 

Kan godt forstå du er nervøs! Jeg selv følte næsten jeg skulle dø - men det gik jo heldigvis rigtig godt, som det jo i langt, langt, langt de fleste tilfælde gør, og det kommer det også til for dig! 

Se evt. min tråd om nervøsitet for NF - synes pigerne herinde var SÅ søde og forstående! 

Anmeld

12. november 2012

Mink

Ih, hvor er det spændende! 

Kan godt forstå du er nervøs! Jeg selv følte næsten jeg skulle dø - men det gik jo heldigvis rigtig godt, som det jo i langt, langt, langt de fleste tilfælde gør, og det kommer det også til for dig! 

Se evt. min tråd om nervøsitet for NF - synes pigerne herinde var SÅ søde og forstående! 

Ja er simpelthen også så glad på dine vegne over at den lille fisk stadig har det godt !! og det er sku så sejt at i holder ud ang det med kønnet !!  jeg har jo rygrad som en regnorm på det område  hihi 

Jo tak, har ogsås elv lige delt min nervøsitet i en tråd herinde ! det er dejligt nok lige at komme ud med tankerne ! 

Anmeld

12. november 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja er simpelthen også så glad på dine vegne over at den lille fisk stadig har det godt !! og det er sku så sejt at i holder ud ang det med kønnet !!  jeg har jo rygrad som en regnorm på det område  hihi 

Jo tak, har ogsås elv lige delt min nervøsitet i en tråd herinde ! det er dejligt nok lige at komme ud med tankerne ! 

Vi er også meget glade og lettede over, at den har det godt derinde. Og ved ikke, om det er fordi jeg nu VED det er den, eller om det er fordi jeg tør tro på det, men jeg har VIRKELIG mærket meget liv i dag!

Haha tusind tak - jeg synes kun det var svært i ca. 5 sekunder, da hun bad os kigge væk, og inden jeg næsten nåede at blive nysgerrig sagde hun; så må I gerne kigge med igen (:

Ja, men lad os nu se - det kan jo være du ombestemmer dig hen af vejen.. Hvad tænker manden? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.