Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Ja, det er bare helt perfekt - og oveni ser det ud til, at kvalmen er helt væk (7, 9, 13).. Haha, du er bestemt ikke den eneste, der venter utålmodigt på kønnet - men så må vi jo have gang i en gættekonkurrence OG en navneleg! Vi er helt åbne for forslag, da vi slet ikke har fundet NAVNET/NAVNENE endnu! Ja, tror han blev overrasket over, at den lille gav sig til sidst! Den er ellers meget stædig og en værre drillepind - den sparker noget så lystigt derinde, og ligeså snart far ligger hånden på, så holder den op.. I det øjeblik han atter fjerner den fortsætter festen som om intet var hændt! TUSIND TAK! Det er SÅ vildt endelig at være nået hertil!
Ja, det er bare helt perfekt - og oveni ser det ud til, at kvalmen er helt væk (7, 9, 13)..
Haha, du er bestemt ikke den eneste, der venter utålmodigt på kønnet - men så må vi jo have gang i en gættekonkurrence OG en navneleg! Vi er helt åbne for forslag, da vi slet ikke har fundet NAVNET/NAVNENE endnu!
Ja, tror han blev overrasket over, at den lille gav sig til sidst! Den er ellers meget stædig og en værre drillepind - den sparker noget så lystigt derinde, og ligeså snart far ligger hånden på, så holder den op.. I det øjeblik han atter fjerner den fortsætter festen som om intet var hændt!
TUSIND TAK! Det er SÅ vildt endelig at være nået hertil!
Det kører bare det hele
Ja det tror jeg næsten at vi skal Men jeg tror stadig på en pige!
Hehe det er sjovt at det er sådan. Når pigerne sparker helt vildt, stopper de med det samme Daniel mærker. Men han har da fanget dem et par gange
Ja det er vildt. Lige om lidt skal vi ligge i smerte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freyasmor skriver: Er der allerede gået 20 uger? Hold da op! Sikke en sød lille guldfisk, du gemmer i din mave, det med at mærke liv kom også sent til mig, da min moderkage også lå ude, så det var svært at finde ud af, men bare vent, snart så sker der noget, og så kan du ikke undgå at smile! - Det er så skønt, lige indtil den dag, hvor guldfisken sidder fast i dine ribben og skubber og sparker! AvAV! Ihh, Vil altså rigtig gerne vide kønnet altså..
Er der allerede gået 20 uger? Hold da op!
Sikke en sød lille guldfisk, du gemmer i din mave, det med at mærke liv kom også sent til mig, da min moderkage også lå ude, så det var svært at finde ud af, men bare vent, snart så sker der noget, og så kan du ikke undgå at smile! - Det er så skønt, lige indtil den dag, hvor guldfisken sidder fast i dine ribben og skubber og sparker! AvAV!
Ihh, Vil altså rigtig gerne vide kønnet altså..
Ja, det er vildt så hurtigt tiden flyver!
Ja, det er bare så hyggeligt! Der har virkelig været fest i dag!
Haha, så er du ikke den eneste.. Men du er velkommen til at gætte med!
Bella89 skriver: hihi.. hvor dejligt du er halvvejs glæder mig til det er min tur om en lille ugeog hvor er det bare lækkert at vide den lille har det skønt i mors maveog hvor er det nogle pæe billeder af baby
hihi.. hvor dejligt du er halvvejs glæder mig til det er min tur om en lille ugeog hvor er det bare lækkert at vide den lille har det skønt i mors maveog hvor er det nogle pæe billeder af baby
Det kan du roligt glæde dig til - det er skønt at nå denne milepæl, og at blive forsikret om, at den hygger sig derinde!
Ja, vi synes også den er så fin! Men en lille opstopper-næse.. Underligt at begynde at forestille sig, hvordan den kommer til at se ud!
FamilenStorm skriver: Stort tillykke med at du er halvvejs.. Det er en skøn milepæl at nå... Og sikke en fin lille babyhule.. Bare jeg kunne holde mig så "slank" Skønne billeder af den lille fisk.. Er det selvvalgt at I ikke vil kende kønnet? Håber du får nogle lige så skønne 20 frem og de vil gå lige så hurtig som de sidste 20
Stort tillykke med at du er halvvejs.. Det er en skøn milepæl at nå... Og sikke en fin lille babyhule.. Bare jeg kunne holde mig så "slank" Skønne billeder af den lille fisk.. Er det selvvalgt at I ikke vil kende kønnet? Håber du får nogle lige så skønne 20 frem og de vil gå lige så hurtig som de sidste 20
Ja, det er rigtig dejligt at være nået så langt - næste milepæl er 24+0!
Tak, hvor er du sød! Man vil nok altid have det man ikke kan få - jeg længes jo efter, at den bliver lidt tydeligere!
Ja, vi har valgt, at vi gerne vil overraskes, så det bliver mægtig spændende! Og nok endnu sværere at vente helt til april - men mon ikke det er ventetiden værd?
Tusind tak! Og håber også at dine sidste 4-9 uger bliver skønne!
FrkZier skriver: og nu det da lige før din mave også stikker længere ud en babserne
og nu det da lige før din mave også stikker længere ud en babserne
Jaaaa, det kan ikke vare længe endnu!
Miss Church skriver: Det kører bare det hele Ja det tror jeg næsten at vi skal Men jeg tror stadig på en pige! Hehe det er sjovt at det er sådan. Når pigerne sparker helt vildt, stopper de med det samme Daniel mærker. Men han har da fanget dem et par gange Ja det er vildt. Lige om lidt skal vi ligge i smerte
Haha, det bliver spændende om du har ret! Andreas tror 100% på en dreng, min fornemmelse er blevet lidt mere "vag"..
Det lyder som om, at det er noget der er fælles.. Har hørt, at de stopper pga. den fremmede puls? Mon der er noget om snakken?
Ssssh, det gider vi ikke bekymre os om endnu!
M (: skriver: Haha, det bliver spændende om du har ret! Andreas tror 100% på en dreng, min fornemmelse er blevet lidt mere "vag".. Det lyder som om, at det er noget der er fælles.. Har hørt, at de stopper pga. den fremmede puls? Mon der er noget om snakken? Ssssh, det gider vi ikke bekymre os om endnu!
Ej hvor er det altså spændende Bare han ikke bliver alt for skuffet, når jeg får ret
Ja det kan da godt være? Det er hvert fald lidt underligt.
Haha nej Den tid den sorg
Ej hvor er det altså spændende Bare han ikke bliver alt for skuffet, når jeg får ret Ja det kan da godt være? Det er hvert fald lidt underligt. Haha nej Den tid den sorg
Hahaha, han overvejer slet ikke muligheden, selvom han igår (da den igen, igen, igen holdte med at sparke, da han lagde hånden på) sagde: "Så stædig den er, så MÅ det absolut være en pige!"
M (: skriver: Hahaha, han overvejer slet ikke muligheden, selvom han igår (da den igen, igen, igen holdte med at sparke, da han lagde hånden på) sagde: "Så stædig den er, så MÅ det absolut være en pige!"
Haha ja da - kun piger er så stædige
Miss Church skriver: Haha ja da - kun piger er så stædige
Ja, det ved alle da! Tror nu mere det er fordi den er opdraget godt - den ved godt, at den ikke må "tale" med "fremmede"..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128