Midtvejs-update m. billeder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jo det..
Men det er jo ikke nogen nyhed. HAHA.. Den har jo oftest ret.

Haha, og det har den også denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

VNB

M (: skriver:

Det er slet ikke den oplevelse jeg har - tværtimod! Jeg synes altid man skal forsvare, hvorfor man har valgt IKKE at vide det.. I min omgangskreds (16 børn!) er der kun to overraskelser udover vores, og heraf kendte den ene kønnet ved deres første barn..

Jeg fordømmer ikke dem, der gerne vil vide det, og er da også vildt spændt på deres vegne, vi har bare valgt noget andet, da det var det rette valg for os.. Og det kan da ikke udelukkes, at vi vælger anderledes næste gang.. (:

Hehe skørt at i oplever det modsatte  

folk skal nok bare altid være lidt på tværs og stille spørgsmåls tegn ved det man nu engang vælger. 

Om ikk andet så er babyens køn jo gudskelov ikke noget man selv er herre over

Anmeld

13. november 2012

Frk-Lotusblomst

Haha, og det har den også denne gang

Ja, jeg holder ihvertfald med dig..

Men det er ud fra den der pandeting. hihi

Anmeld

13. november 2012

M (:

VNB skriver:

Hehe skørt at i oplever det modsatte  

folk skal nok bare altid være lidt på tværs og stille spørgsmåls tegn ved det man nu engang vælger. 

Om ikk andet så er babyens køn jo gudskelov ikke noget man selv er herre over

Ja, det er da lidt pudsigt!

Det er da fair nok at folk spørger, men synes det er vildt irriterende, når f.eks. nogen fra familien ikke kan affinde sig med beslutningen..

Nej heldigvis - hvordan skulle man nogensinde kunne vælge det ene over det andet? 

Anmeld

13. november 2012

M (:

Ja, jeg holder ihvertfald med dig..

Men det er ud fra den der pandeting. hihi

Hm, spændende om den holder - vi testede det jo på Frøken J.'s NF-billeder, og der var det en lillebror trods flad pande.. 

Anmeld

13. november 2012

Frk-Lotusblomst

Hm, spændende om den holder - vi testede det jo på Frøken J.'s NF-billeder, og der var det en lillebror trods flad pande.. 

Nj er det rigtig..
Må lige se hendes billede.

Anmeld

13. november 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Nj er det rigtig..
Må lige se hendes billede.

Ved ikke, om det ligger herinde? 

Anmeld

13. november 2012

HeidiØ

Tusnd tak - det er så underligt at være nået hertil, men også virkelig skønt! Men det er da utroligt, at man bliver ved med at tælle ned. Man når lige en milepæl, og så tæller man ned til den næste..

Hehe, ja det blir man ved med til termin .. Og derefter blir man utålmodig! Hehe..

Anmeld

13. november 2012

M (:

HeidiØ skriver:

Hehe, ja det blir man ved med til termin .. Og derefter blir man utålmodig! Hehe..

Åha, det vil jeg gerne tro! Prøver at fortælle mig selv, at jeg ikke skal regne med at møde vores søn/datter før tidligst d. 10/4 (41+4), da vi har tradition for at gå MEGET over tid i vores familie - og hvorfor skulle jeg være undtagelsen? Så går nok til igangsættelse.. 

Anmeld

13. november 2012

HeidiØ

E

Åha, det vil jeg gerne tro! Prøver at fortælle mig selv, at jeg ikke skal regne med at møde vores søn/datter før tidligst d. 10/4 (41+4), da vi har tradition for at gå MEGET over tid i vores familie - og hvorfor skulle jeg være undtagelsen? Så går nok til igangsættelse.. 

Ej pjat, den bryder du .. Men tror faktisk det er en meget smart holdning bare at regne med man går meget over tid, så bliver man da ikke skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.