Midtvejs-update m. billeder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Haha nej den kan han nok leve længe på 

Resten af vore dage.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

VNB

M (: skriver:

Jeg tror det handler meget om, hvad man har forestillet sig. Som sagt synes jeg det er snyd - ligesom jeg heller ikke ville kende indholdet af min julegave før tid. Ikke fordi gaven bliver dårligere, men fordi jeg så mister noget af forventningens glæde.. Giver det mening?

ja , jeg kan sagtens følge hvad du mener  

havde det som sagt selv sådan første gang. 

Jeg synes bare efterhånden at man skal forsvare mange gange hvorfor man vil vide kønnet før fødslen.. 

det er jo blevet rigtig populært at man ikke kender det. Så lige pludselig synes folk at det er lidt underligt at man gerne vil vide det (hvor det var omvendt for nogle år siden 

men hvor blir det da bare spændende for jer at finde uf det som ca 20 uger  

Anmeld

13. november 2012

M (:

ja , jeg kan sagtens følge hvad du mener  

havde det som sagt selv sådan første gang. 

Jeg synes bare efterhånden at man skal forsvare mange gange hvorfor man vil vide kønnet før fødslen.. 

det er jo blevet rigtig populært at man ikke kender det. Så lige pludselig synes folk at det er lidt underligt at man gerne vil vide det (hvor det var omvendt for nogle år siden 

men hvor blir det da bare spændende for jer at finde uf det som ca 20 uger  

Det er slet ikke den oplevelse jeg har - tværtimod! Jeg synes altid man skal forsvare, hvorfor man har valgt IKKE at vide det.. I min omgangskreds (16 børn!) er der kun to overraskelser udover vores, og heraf kendte den ene kønnet ved deres første barn..

Jeg fordømmer ikke dem, der gerne vil vide det, og er da også vildt spændt på deres vegne, vi har bare valgt noget andet, da det var det rette valg for os.. Og det kan da ikke udelukkes, at vi vælger anderledes næste gang.. (:

Anmeld

13. november 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg tror bare han meget, meget gerne vil have ret - får da aldrig fred, hvis der gemmer sig en dreng derinde.. 

Haha nej.. Det kommer til at være sådan en voksen historie.. Ja far fik ret da du kom til verden..

- da jeres far kom til verden fik farfar ret..

Anmeld

13. november 2012

M (:

Haha nej.. Det kommer til at være sådan en voksen historie.. Ja far fik ret da du kom til verden..

- da jeres far kom til verden fik farfar ret..

Åh gud, du har ret!  (og det bliver selvfølgelig ikke sådan en historie, hvis mor får ret )

Anmeld

13. november 2012

Frk-Lotusblomst

Åh gud, du har ret!  (og det bliver selvfølgelig ikke sådan en historie, hvis mor får ret )

Neeej, det er ikke lige så fedt som hvis far..

Anmeld

13. november 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Neeej, det er ikke lige så fedt som hvis far..

Nej, den har ikke helt samme værdi - selvom mors 6. sans heller ikke er at kimse af..

Anmeld

13. november 2012

HeidiØ

uuuuh altså, det er virkelig en skøn milepæl Tillykke med den

Anmeld

13. november 2012

M (:

HeidiØ skriver:

uuuuh altså, det er virkelig en skøn milepæl Tillykke med den

Tusnd tak - det er så underligt at være nået hertil, men også virkelig skønt! Men det er da utroligt, at man bliver ved med at tælle ned. Man når lige en milepæl, og så tæller man ned til den næste..

Anmeld

13. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nej, den har ikke helt samme værdi - selvom mors 6. sans heller ikke er at kimse af..

Det er jo det..
Men det er jo ikke nogen nyhed. HAHA.. Den har jo oftest ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.