Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Ej pjat, den bryder du .. Men tror faktisk det er en meget smart holdning bare at regne med man går meget over tid, så bliver man da ikke skuffet
Ej pjat, den bryder du .. Men tror faktisk det er en meget smart holdning bare at regne med man går meget over tid, så bliver man da ikke skuffet
Haha, man har da lov at håbe - MEN hvis jeg skal holde "traditionen" med at gå håbløst længe over tid, VIL jeg altså også have traditionen for lynfødsler (under seks timer og uden komplikationer)..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Ved ikke, om det ligger herinde?
Ved ikke, om det ligger herinde?
Frk-Lotusblomst skriver: Hun har et på profilen. men har svært ved at se det.. Umiddelbart ville jeg sige dreng - men det kan jo godt være fordi jeg ved det er en dreng..Men panden har det der sorte antræk på en anden måde end vores fx har..Det er svært at forklare.
Hun har et på profilen. men har svært ved at se det.. Umiddelbart ville jeg sige dreng - men det kan jo godt være fordi jeg ved det er en dreng..Men panden har det der sorte antræk på en anden måde end vores fx har..Det er svært at forklare.
Hm, det kan da godt være?
M (: skriver: Hm, det kan da godt være?
M (: skriver: HHaHah Haha, man har da lov at håbe - MEN hvis jeg skal holde "traditionen" med at gå håbløst længe over tid, VIL jeg altså også have traditionen for lynfødsler (under seks timer og uden komplikationer)..
HHaHah
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg må til at spå noget mere.. hihi
Jeg må til at spå noget mere.. hihi
Du må få en karriere som spåkone!
HeidiØ skriver: Haha ja, det er skisme osse det mindste du kan forlange!!
Haha ja, det er skisme osse det mindste du kan forlange!!
Ja, det kan da kun være fair - enten eller
M (: skriver: Du må få en karriere som spåkone!
M (: skriver: Det kan du roligt glæde dig til - det er skønt at nå denne milepæl, og at blive forsikret om, at den hygger sig derinde! Ja, vi synes også den er så fin! Men en lille opstopper-næse.. Underligt at begynde at forestille sig, hvordan den kommer til at se ud!
Det kan du roligt glæde dig til - det er skønt at nå denne milepæl, og at blive forsikret om, at den hygger sig derinde!
Ja, vi synes også den er så fin! Men en lille opstopper-næse.. Underligt at begynde at forestille sig, hvordan den kommer til at se ud!
Bella89 skriver: hihi hvor dejligt ja det er mærkeligt at forstille sig hvordan den bliver
hihi hvor dejligt ja det er mærkeligt at forstille sig hvordan den bliver
Ja, den er også virkelig begyndt at sparke derinde - og far har været heldig at mærke den et par gange nu!
Ja, det er en lidt underlig tanke, at det er et rigtig menneske, der er derinde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128