Dumme doubletest :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Juniors mor

Tak Susan .

Uh, hvor jeg også håber på, at det bare var en dum scanning!

Det er bare en über underlig ventetid det her. Enten bliver man jubel lykkelig, helt knust eller bare skuffet over udsigten til en weekend i samme vacum.

Knus B, som begynder at overveje at ringe derud, men som heller ikke tør.

Ring derud BM, det ville jeg gøre. Uvisheden er ikke til at holde ud, og det er trods alt rarere at få at vide at svaret først kommer mandag nu, istedet for om 3 timer, hvis det altså er det der er tilfældet.....
Tænker på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

birgittemarie

Røv, jeg prøvede at ringe og så kunne jeg sgu fiseme ikke få lov at komme igennem. Jeg fik bare omstillingen, som sagde, at der var telefontid til 12.30. Øøøøh nå.

Så må jeg jo bare vente...

Undrer mig bare, for jeg kan da huske sidste gang, at jeg ringede selv ved 14-tiden, da jeg ikke kunne tage det mere og da kom jeg igennem og fik svaret.

Nå, jeg må jo have fået et direkte nummer dengang, som jeg ikke har fået denne gang.

Jadajadajada

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

Så har de endelig ringet. Og fortalt der først er svar mandag.

Fuck, hvor er jeg ond på verden lige nu. Hvad fanden skal man få sådan en ekstra lang weekend til at gå med??

Forbandede grundlovsdag.

Åh helvede, hvor er jeg gal og ked af det lige nu.

Anmeld

4. juni 2009

Kaufie

ØV! Det kan jeg godt forstå du er træt af..................

Sådan nogen steder kan de da ikke bare lukke hele dagen når det nu kun er ½ fridag.....

Selv om det er svært har lille blyb brug for alle de positive tanker du kan gøre dig - så du må kræse extra godt om dig selv, NM og din mand for at få den laaaaange weekend til at flyve afsted.

Opmuntrende tanker herfra og stadig  for en god besked på mandag!

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Åh, stakkels dig!
Jeg håber virkelig at du kommer ordentlig igennem weekenden, selvom det bliver super hårdt!

Læs endelig af herinde hvis det hele bliver for meget.
Hold op hvor er det strengt at du skal vente så lang tid! 

Anmeld

4. juni 2009

ivfmarie

Årh shit kære BM

Hva søren kan jeg sige...?

Jeg synes du skal nyde weekenden maksimalt med din mand og jeres lille vidunderlige Nova Maria! Inden I får set jer om, så er der en lille ny der tager alt jeres tid !

Dine tal skal nok blive fine, og lille My har det sundt og godt!

Knus og mange tanker fra Marie

Anmeld

4. juni 2009

Loggidut

så BM, det skal nok gå!

uanset hvad, så forsøg at få så rolig en weekend som det kan lade sig gøre, selv om det er lettere sagt end gjort!

Uanset hvordan du vender og drejer det, vil jeg tillade mig at sige, at den der venter på noget godt, aldrig venter forgæves!
Og jeg vælger at tro du venter på noget smadder godt, og får et godt resultat!

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

Tusind tak for opmuntring kære piger.
Jeg har sovet lidt og gået en tur sammen med familien, så nu må vi bare prøve at få weekenden til at gå så hurtigt som muligt. Og noget.
Dumme grundlovsdag. Dumme dobbelttest. Dumme kromosomfejl. Øv.

Knus B

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Øv. Pokkers også. De kunne da godt have snøvlet sig lidt sammen

Godt du er sammen med kærlig familie, og I kan være der for hinanden og få tiden til at gå bare lidt hurtigere. Husk at spise en masse chokolade! Jeg er sikker på, det er meget vigtigt.

De største knus Line 

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Øv. Pokkers også. De kunne da godt have snøvlet sig lidt sammen

Godt du er sammen med kærlig familie, og I kan være der for hinanden og få tiden til at gå bare lidt hurtigere. Husk at spise en masse chokolade! Jeg er sikker på, det er meget vigtigt.

De største knus Line 

Har faktisk hørt (Og erfaret) at det og franske kartofler er lige så vigtigt som Gravitamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.