Dumme doubletest :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Muffinmus

Kære søde BM... det er faktiak næsten aldrig man ser og hører om dårlige resultater hos dem der har fået taget biopsi. Så selv om de fik dårlige tal har der ikke været noget galt. Og det er der selvfølgelig heller ikke med jeres lille spire.
Men kan godt forstå du er helt nede over det, for risikoen er der jo selv om den stadig er lille.
Sender et kæmpe kram til dig og tror på at alt er i den skønneste orden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Nadi

birgittemarie skriver:

Er der nogen af jer, der nogensinde har fået så høje tal og bagefter har fået at vide, at alt var ok? Eller nogle, der kender nogle? Eller noget med noget...

Knus fra Birgitte, tynget af selvmedlidenhed

Kære kære BM!!

Jeg ved nøjagtig hvordan du har det, vi var igennem det samme da jeg ventede Oliver. Vi fik en risikovurdering der hed 1:474, ikke så lav som jeres men nok til at de tilbød os en moderkagebiopsi. Vi valgte at takke nej og fik scannet hjertet istedetfor, hvor vi fik at vide det var et perfekt hjerte. På den måde fik vi at vide der ikke var noget galt. Og vi fik jo den skønneste lille Oliver ud af det, men vi havde besluttet os for at beholde ham lige meget hvad.

Jeg håber på det bedste for jer og  for jer. Håber at de kan forstå alvoren i det og skynder sig. Men er der ikke noget med at nogle steder er det kun ½ fridag imorgen, det håber jeg for dig ihvertfald så du kan få dit svar!

KNUS Nadia

Anmeld

4. juni 2009

Kaufie

Øv for nogen dumme tal.....

Håber I får svar i dag, så I kan få fred i sindet.....

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Hej BM

Jeg krydser virkelig også alt for at i får besked i dag..  

og endnu mere for at det "bare" var en skidt scanning.

I skal da uden tvivl have en lille lækker Nova Marie til.. så alt skal nok gå.

De største Knus fra mig.

Anmeld

4. juni 2009

Sweet1978

Mebach skriver:

Ja, men nu er det altså sådan at damen HAR fået NF scanningen!
Jeg tror ikke de er så upræcise som du skriver, er ret sikekr på DST kan komme med nogle ret interessante tal.
Jeg ville aldrig vælge den NF fra, for jeg VIL ikke have et handicappet barn.

SØde BM, jeg er ret så sikker på baby er fin og smækker, ligesom resten af familien.
100 %!!
Men kan godt forstå du er nervøs.

ja ja rolig nu igen grund til panik, jeg kunne da sagtens læse indlægger er jo ikke ordblind eller noget. Nævnte bare min holdning, så kan hun jo overveje det til næste gang. Og det var faktisk egen læge der frarådede os det dengang, så præcis eller upræcis det er der nok mange holdninger til.

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

MariaE skriver:

Kære søde BM... det er faktiak næsten aldrig man ser og hører om dårlige resultater hos dem der har fået taget biopsi. Så selv om de fik dårlige tal har der ikke været noget galt. Og det er der selvfølgelig heller ikke med jeres lille spire.
Men kan godt forstå du er helt nede over det, for risikoen er der jo selv om den stadig er lille.
Sender et kæmpe kram til dig og tror på at alt er i den skønneste orden.

Tusind tak for opmuntringen kære Maria. Jeg bider negle på de fingre, jeg ikke har krydset og venter på opringning .

Min storesøster har desværre lige skrevet, at hun kender 2, hvis biopsier endte med dårlige nyheder og de fik begge fjernet børnene, men det er da heldigvis også den eneste, jeg kender, der kender nogen...

Men uanset hvad, er der jo ikke noget at gøre, så jeg prøver bare at lade være med at tænke noget som helst - hvilket er temmeligt svært - og så får jeg hjertebanken og koldsved hver gang telefonen ringer.

Knus B

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Kære kære BM!!

Jeg ved nøjagtig hvordan du har det, vi var igennem det samme da jeg ventede Oliver. Vi fik en risikovurdering der hed 1:474, ikke så lav som jeres men nok til at de tilbød os en moderkagebiopsi. Vi valgte at takke nej og fik scannet hjertet istedetfor, hvor vi fik at vide det var et perfekt hjerte. På den måde fik vi at vide der ikke var noget galt. Og vi fik jo den skønneste lille Oliver ud af det, men vi havde besluttet os for at beholde ham lige meget hvad.

Jeg håber på det bedste for jer og  for jer. Håber at de kan forstå alvoren i det og skynder sig. Men er der ikke noget med at nogle steder er det kun ½ fridag imorgen, det håber jeg for dig ihvertfald så du kan få dit svar!

KNUS Nadia

Tusind tak søde Nadia og BTW er det helt cool med dragten, du ved. Godt det ikke var lige nu, du skulle bruge den! Du siger bare til, hvis det er .

Desværre har den afdeling på Skejby lukket i morgen, så der er desværre ikke noget at gøre, hvis der ikke er svar i dag.

Wauw, jeg er imponeret over, at I lod være med biopsien og besluttede at beholde baby uanset hvad. Det må være en svær beslutning at træffe. Jeg aner stadig ikke, hvad jeg synes, vi skal gøre, hvis den er gal her. På den ene side, kan jeg ikke forestille mig at få baby fjernet, men på den anden side, kan jeg heller ikke forestille mig at lægge sådan et pres på vores familie og tage al den energi og opmærksomhed fra NM, som nødvendigvis ville skulle gå til et handicappet barn. Puh, jeg synes, det er svært.

Knus B

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

Kaufie skriver:

Øv for nogen dumme tal.....

Håber I får svar i dag, så I kan få fred i sindet.....

Tak Kaufie . Jeg tager imod med kyshånd!

Knus B

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

Susan1978 skriver:

Hej BM

Jeg krydser virkelig også alt for at i får besked i dag..  

og endnu mere for at det "bare" var en skidt scanning.

I skal da uden tvivl have en lille lækker Nova Marie til.. så alt skal nok gå.

De største Knus fra mig.

Tak Susan .

Uh, hvor jeg også håber på, at det bare var en dum scanning!

Det er bare en über underlig ventetid det her. Enten bliver man jubel lykkelig, helt knust eller bare skuffet over udsigten til en weekend i samme vacum.

Knus B, som begynder at overveje at ringe derud, men som heller ikke tør.

Anmeld

4. juni 2009

birgittemarie

Sweet1978 skriver:

Jeg valgte nakkefoldsscanningen helt fra for har hørt at de er meget upræcise og ville ikke unødigt bekymres. Og jeg har fået 2 sunde og raske piger.

Hej Sweet og tak for dit bidrag.

Og tillykke med de sunde piger.

Jeg har valgt NF scanning begge gange, fordi jeg sætter pris på at være forberedt og have muligheden for at foretage en velovervejet beslutning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.