Nadi skriver:
Kære kære BM!!
Jeg ved nøjagtig hvordan du har det, vi var igennem det samme da jeg ventede Oliver. Vi fik en risikovurdering der hed 1:474, ikke så lav som jeres men nok til at de tilbød os en moderkagebiopsi. Vi valgte at takke nej og fik scannet hjertet istedetfor, hvor vi fik at vide det var et perfekt hjerte. På den måde fik vi at vide der ikke var noget galt. Og vi fik jo den skønneste lille Oliver ud af det, men vi havde besluttet os for at beholde ham lige meget hvad.
Jeg håber på det bedste for jer og
for jer. Håber at de kan forstå alvoren i det og skynder sig. Men er der ikke noget med at nogle steder er det kun ½ fridag imorgen, det håber jeg for dig ihvertfald så du kan få dit svar!
KNUS Nadia
Tusind tak søde Nadia og BTW er det helt cool med dragten, du ved. Godt det ikke var lige nu, du skulle bruge den! Du siger bare til, hvis det er

.
Desværre har den afdeling på Skejby lukket i morgen, så der er desværre ikke noget at gøre, hvis der ikke er svar i dag.
Wauw, jeg er imponeret over, at I lod være med biopsien og besluttede at beholde baby uanset hvad. Det må være en svær beslutning at træffe. Jeg aner stadig ikke, hvad jeg synes, vi skal gøre, hvis den er gal her. På den ene side, kan jeg ikke forestille mig at få baby fjernet, men på den anden side, kan jeg heller ikke forestille mig at lægge sådan et pres på vores familie og tage al den energi og opmærksomhed fra NM, som nødvendigvis ville skulle gå til et handicappet barn. Puh, jeg synes, det er svært.
Knus B
Anmeld