Dumme doubletest :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.273 visninger
58 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

birgittemarie

Så skete det igen. Og vel at mærke meget værre end sidste gang, hvor vi fik en sandsynlighed for downs med 1:167

Jeg har som overskriften lader antyde lige været til nakkefoldsscanning og endte med en sandsynlighed på 1:5!!!!!!!!!!
For helvede.
Jeg fik taget moderkagebiopsi med det samme, så nu sidder jeg bare her og glor og håber, at vi er meget heldige og hverken aborterer eller får dårlige nyheder i morgen. Og i morgen kan endda nå at blive til mandag, for fise mig, om de ikke holder fri Grundlovsdag, så jeg ikke kan få svar før mandag, hvis prøven ikke er klar i morgen

ØØØØV, hvor er det TRÆLS! Hvad skal man lave i ventetiden? Jeg synes, det er meget svært ikke at gøre sig dystre tanker. F.eks. tænk, hvis jeg aborterer og så bagefter får at vide, at barnet absolut ikke fejlede noget som helst. Og dernæst, hvordan i hede hule himmerrige, kan jeg leve videre, hvis vi beslutter at få babyen fjernet, hvis der er noget galt?
Vi så jo den lille, fine baby og den var vild og glad og dens lille hjerte høvlede derud ad. Så er det sgu en underlig fornemmelse at vide, at man lige efter har valgt at få stukket en lang, ond nål ind til den, fordi man vil se, om den er god nok til at skulle leve videre.

Er der nogen af jer, der nogensinde har fået så høje tal og bagefter har fået at vide, at alt var ok? Eller nogle, der kender nogle? Eller noget med noget...

Knus fra Birgitte, tynget af selvmedlidenhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Plysbjørnen

Nej for en gang ged... det er virkelig synd for dig... føler sgu med dig...

Anmeld

3. juni 2009

Astrid P

Sødeste BM, jeg har en kusine som begge gange hun var gravid fik lortedårlige testresultater. Det resulterede i 2 x moderkagebiopsi, og heldigvis 2 x sunde og raske unger som overhovedet ikke tog skade af nålen...

Jeg kan på ingen måde forestille mig hvor utålelig en situation I står i lige nu, men jeg håber - håber - håber virkelig for jer, at I får verdens bedste besked i morgen. En sund og rask lille baby!

Anmeld

3. juni 2009

Mikkelmusen

Nej har aldrig hørt om nogle med så ringe tal. Jeg håber virkelig for jer at der ikke er noget galt. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan du må have det. Og især hvis du skal vente weekenden over.

Stort knus og kram

Anmeld

3. juni 2009

linemus

Åh søde BM, hvor er det ondt, at I skal igennem det. Jeg håber virkelig, I får svar imorgen, så du ikke skal bruge hele weekenden på at gruble til ingen verdens nytte. Med de tal du fik ved NM, så er jeg sikker på, at mini er super fin og flot. Husk på, at du er blevet ældre, det tæller jo også.

Der var en i vores gruppe på NB, som ventede tvillinger. Puk hed hun. Hun fik tallet 1:10. Hun ville ikke have den onde nål, så hun fik en second opinion og fik langt højere tal, og senere fik hun 2 perfekte børn. Så ja, jeg har hørt om det før.

Jeg krydser alle de fingre, jeg kan få fat i, og sender dig den største cyberkrammer! Hvor må det være hårdt at være dig lige nu

Knus og kram Line

Anmeld

3. juni 2009

birgittemarie

Tusind tak for knus og forhåbninger, søde piger.

Og jeg er meget glad for de gode historier om kusine og nb-Puk Astrid og Line.

Vi tog i Toys are Us og kiggede på fødselsdags gave til Nova Maria og jeg gik amok og købte en babydukke, et billedlotteri og en lille bitte bean bag dukke og det var udmærket adspredelse.
Det er i hvert fald rart at have et barn i forvejen, selvom jeg egentligt ikke havde forestillet mig, at det gjorde en forskel. Sidste gang var det et spørgsmål om at skulle blive forældre eller ikke, mens vi dog denne gang er forældre for én dejlig lille pige uanset, hvad der sker.
Men for fanden, jeg håber, vi får svar i morgen!!

Knus og tak igen for jeres tanker

Birgitte

Anmeld

3. juni 2009

Tut

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, andet end at jeg krydser fingre for jer og beder en lille bøn.

Det skal nok gå alt sammen, jeg er sikker på at den lille kommer ud og er lige så fantastisk dejlig som Nova Maria

Mette

Anmeld

3. juni 2009

Lise

Søde Birgitte, hvor er det bare tarveligt... Jeg kan også godt huske Puk fra NB - tænkte på hende med det samme jeg læste dit indlæg. Har Jeanette ikke også fået dårlige tal begge gange, egentlig?
Jeg håber at alt er i den skønneste orden, og at du får det af vide imorgen, og at du får den dejligste baby i julegave...........
Stor krammer til dig

Anmeld

3. juni 2009

birgittemarie

Tusind tak Tut og Lisepige
Det er altså bare rart med nogle det-skal-nok-gå-godt-heder!
Der er jo trods alt også stadig 80% chance for, at der ikke er noget galt og det er da meget godt!...

Knus fra B

Anmeld

3. juni 2009

Sweet1978

Jeg valgte nakkefoldsscanningen helt fra for har hørt at de er meget upræcise og ville ikke unødigt bekymres. Og jeg har fået 2 sunde og raske piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.