Loggidut skriver:
Oh søde søde ven!
den åndsvage NF...jeg er sgu glad for jeg aldrig nåede den!
Den skaber så meget panik, og rumsterend i hjernen, og det har man bare ikke brug for!
jeg forstår den ikke den NF, jeg fatter ikke de tal, måske havde jeg været mere vidende om den hvis jeg selv skulle gennem den, men det har vi bare ikke...men jeg kan forstå det er slemme tal!
betyder det at de skal til at undersøge dig for om bebs har et handicap eller hvordan?
og hvad er fremgangsmåden så nu? er det "bare" en prøve at moderkagen...eller?
jeg fatter ikke en bjælde, men ved og tror på at du vælger det der er bedst for dig og din søde familie, uanset hvad udfaldet bliver af de her prøver!
Du ved jeg holder af dig, og kunne jeg satte jeg mig ned med dig og gav dig et stort knus, for det er vist tiltrængt her!

Tak for knus, kæreste Sloggs.

Jeg fatter heller intet af de tal, andet end at jeg ved, de sammenholder min blodprøve med min alder med tykkelsen på nakkefolden og det skulle til sammen give dem - eller computeren, som de putter talene ind i - et indblik i, hvor høj ens risiko er for kromosom fejl.
Men nu, hvor jeg hører, at man kan få en second opinion er jeg endnu mere konfus. Det må vel så være nakkefoldens tykkelse, man kan måle forskelligt, afhængigt af, hvordan babyen ligger og hvor "godt" et billede, de får taget...
I hvert fald havde jordemoderen svært ved at få vores baby til at ligge med hagen mod brystet i dag, så hun kunne få et billede, hvor nakkefolden var optimalt synlig. Den lå og strakte halsen bagover, så nakkefolden, som består af væske, blev presset sammen og dermed gjort tykkere end den egentligt er.
Anyways... BLIV I MORGEN SÅ! Hvad skal man nu tage sit hoved til hele natten? For ikke at tale om fredag plus hele weekenden, hvis der ikke er svar i morgen.

Knus fra B, som nu vil gå en tur ned og glo på vores fremtidige hjem...
Anmeld