Millionvis af scanninger? Hvor mange scanninger fik du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

morethanperfect

Jeg var til de to man plejer og så en kønsscanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Happiness

Jeg fik en ts scanning i uge 7, da jeg skulle til Thailand, og gerne ville være sikker påat alt var som det skulle være. Frygtede en GUL og tænkte at et hospital i Tailand, nok ikke kunne give den bedste behandling Der var dog ingenting galt.

Så var der NF og MD. Og så har jeg betalt mig til en kønsscanning og 3d scanning. Så ja jeg er en af dem med en masse "unødvendige" scanninger. Det gjorde bare det mere virkeligt for mig. Jeg havde urtoligt svært ved at tro på at jeg var gravid, og kunne derved ikke forholde mig til det, da jeg stort set intet mærkede til jeg var gravid før uge 30, og man kunne næsten heller ikke se det på mig.

Men nej, jeg tror nu ikke scanninger er skadelige for fostret... Så havde man nok ikke taget det valg

Anmeld

6. november 2012

LRJ

10+ scanninger ingen af dem har vi selv betalt

Anmeld

6. november 2012

Rikke S

under første graviditet var jeg til 2 scanninger (nakkefold og misdannelses) i hhv uge 12 og uge 20.

Fik de samme to scanninger ved anden graviditet, men også én i uge 36 og én i uge 39, da de skønnede Benjamin til at være 8% større end gennemsnittet og rundede 4000g allerede i uge 39. blev også scannet da jeg var 40+1 og skulle sættes i gang, men den tæller jeg ikke med, da hele forløbet jo nærmest sluttede der og det bare var for at kontrollere at min lille skat stadig lå rigtigt osv.

Anmeld

6. november 2012

M&N

Jeg var til 

2 x terminsscanninger hos en gynækolog

1 nakkefoldscanning

1 kønsscanning

1 tidlig gennemscanning på sygehuset

1 MD scanning

1 hjertescanning

1 trivelsscanning hos Lille Københavner

Og så skal vi afsted igen til 3d/4d scanning i 29-30 uge så skal vi vist heller ikke til flere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.