Anonym skriver:
ja men det er sgu da ikke fair at jeg skal betale ALTING!! mod at han betaler knapt 1200 kr om mdr! Det er sgu uretfærdigt.
Jeg må være kreativ, har ikke særlig mange penge og det ved han også godt!
Det er desværre sådan tingene hænger sammen.. du får børnepenge af ham og så står du altså med alle udgifter.. Det er ærgerligt at høre, at han er en usympatisk mand, men det er en anden sag. Prøv at hold tingene adskilt og vær stolt af at kunne klare dig selv uden mere af hans hjælp. Jeg kunne forestille mig at hvis din holdning flytter sig så du ikke viker så nærig fra hans perspektiv (bemærk at jeg ikke siger at du ER nærig).. så kunne det være at lysten til at hjælpe lidt til kom..
Personligt får jeg ikke børnepenge fra min datters far - har ikke ansøgt for synes godt jeg kan klare mig uden. Netop dette, tror jeg, er med til at gøre at han glædeligt lige køber en flyverdragt til hende eller andet lignende..
Det ALLER vigtigste i mine øjne, er at man snakker ordentligt sammen og ikke puster konflikter op hvor de kan undgås (fra begge parter naturligvis). Så når man virkelig langt.
Anmeld