Anonym skriver:
sagen er den at min datters far ikke vil bidrage med en skid når det kommer til vores barn.
Fair nok han betaler børnepenge, men de rækker ikke hele vejen igennem og det forstår han ikke.
Hun skal til noget klæd ud fest på hendes skole i næste weekend hvor hun er hos ham og han holder på at JEG skal betale og købe en kostume til hende fordi han betaler børnepenge. Jeg skal ikke engang med til dette arrangement!!!!
Bliver så pisse gal!!!!!! Ved godt at han betaler børnepenge, men der må fandme også være en grænse!!
hmmm ... i har vel fælles valgt at det var der hun skulle gå i skole ... og det arrangement ville hun vel også skulle med til hvis det var din weekend det tilfældigt blev holdt i ...
ville sige at farmand burde måske nok skulle være den kreative og finde på det - og være large med betalingen ...
men som sagt så ville hun jo også skulle til det hvis det havde været din weekend .. ergo må det være en udgift der hører til bopælsforældren ...
når det er på hendes skole er det jo ikke et påfund ffra hans side ... havde det derimod været det ville jeg sige at det var hans egen hovedpine
Anmeld