delebørn/økonomi/samværsforælderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.132 visninger
65 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

sagen er den at min datters far ikke vil bidrage med en skid når det kommer til vores barn.
Fair nok han betaler børnepenge, men de rækker ikke hele vejen igennem og det forstår han ikke.
Hun skal til noget klæd ud fest på hendes skole i næste weekend hvor hun er hos ham og han holder på at JEG skal betale og købe en kostume til hende fordi han betaler børnepenge. Jeg skal ikke engang med til dette arrangement!!!!

Bliver så pisse gal!!!!!! Ved godt at han betaler børnepenge, men der må fandme også være en grænse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

sagen er den at min datters far ikke vil bidrage med en skid når det kommer til vores barn.
Fair nok han betaler børnepenge, men de rækker ikke hele vejen igennem og det forstår han ikke.
Hun skal til noget klæd ud fest på hendes skole i næste weekend hvor hun er hos ham og han holder på at JEG skal betale og købe en kostume til hende fordi han betaler børnepenge. Jeg skal ikke engang med til dette arrangement!!!!

Bliver så pisse gal!!!!!! Ved godt at han betaler børnepenge, men der må fandme også være en grænse!!

hmmm ... i har vel fælles valgt at det var der hun skulle gå i skole ... og det arrangement ville hun vel også skulle med til hvis det var din weekend det tilfældigt blev holdt i ... 

ville sige at farmand burde måske nok skulle være den kreative og finde på det - og være large med betalingen ... 

men som sagt så ville hun jo også skulle til det hvis det havde været din weekend .. ergo må det være en udgift der hører  til bopælsforældren ...

når det er på hendes skole er det jo ikke et påfund ffra hans side ... havde det derimod været det ville jeg sige at det var hans egen hovedpine

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm ... i har vel fælles valgt at det var der hun skulle gå i skole ... og det arrangement ville hun vel også skulle med til hvis det var din weekend det tilfældigt blev holdt i ... 

ville sige at farmand burde måske nok skulle være den kreative og finde på det - og være large med betalingen ... 

men som sagt så ville hun jo også skulle til det hvis det havde været din weekend .. ergo må det være en udgift der hører  til bopælsforældren ...

når det er på hendes skole er det jo ikke et påfund ffra hans side ... havde det derimod været det ville jeg sige at det var hans egen hovedpine

det er rigtigt.

Jeg mener bare at når det er et arrangement han skal deltage i sammen med hende og hans andre børn, hvorfor fanden kan han så ikke ligeså godt sørge for noget udklædning? Hans andre børn skal vel også være udklædte?

Og så er han bare jordens mest usympatiske menneske der skuffer hende hele tiden. MEN det er en helt anden sag, men nok derfor jeg bliver så gal!

Hader nærrige mennesker!!!! Han forbventer at blive båret igennem alt! Stod det til ham skulle jeg vel også serverer mad til hende i hans weekend.

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Så må du jo bare punge ud, hvis hun skal afsted. Længere er den desværre ikke...

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så må du jo bare punge ud, hvis hun skal afsted. Længere er den desværre ikke...

ja men det er sgu da ikke fair at jeg skal betale ALTING!! mod at han betaler knapt 1200 kr om mdr! Det er sgu uretfærdigt.

Jeg må være kreativ, har ikke særlig mange penge og det ved han også godt!

Anmeld

24. oktober 2012

Julemusen

Det er så svært sådan noget. Men synes nu nok han skal ordne kostume når hans andre børn også skal med sammen med ham. Har selv, som barn, stået i lignende situation. Så du skal lige passe på at diskussionen ikke går ud over jeres datter. Men er træls at alt skal regnes ud i dine og mine udgifter. For når hun et ved ham skal han jo dække det der er behov for der. Håber i finder en løsning :-)

Anmeld

24. oktober 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Må jeg spørge, hvad er det, som pengene ikke rækker til?
Lige umiddelbart synes jeg nemlig, at betalingen så rigeligt skulle kunne dække barnets behov?

Anmeld

24. oktober 2012

Bonderøvens kone

Jeg synes da at det er helt fair at det er dig der betaler for kostumet. 

Anmeld

24. oktober 2012

louise8723

Du skal jo også lige huske alle de muligheder for tilskud som du får som bopæls forældre.. Børne og unge ydelsen, friplads, boligstøtte osv.. Det får han jo ikke..

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

ja men det er sgu da ikke fair at jeg skal betale ALTING!! mod at han betaler knapt 1200 kr om mdr! Det er sgu uretfærdigt.

Jeg må være kreativ, har ikke særlig mange penge og det ved han også godt!

Acceptér de ting, du ikke kan ændre. Ændr de ting, du kan og vær klog nok til at se forskellen...

Har man børn, koster de også - sådan er de bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.