Anonym skriver:
Han har optaget gæld i mit navn - og skredet fra det - så jo lidt skyld har han sgu!
Han er ude på at gøre ALT surt for os herhjemme... Afleverer ikke hendes tøj osv tilbage - aflevere hende kun i noget hullet gammelt lort - så jeg skal ud og købe nyt hele tiden og konstant! Selvom jeg selv henter hende og beder om tøjet kommer der dårlige undskyldninger som at det er i vaskemaskinen eller ligger ved hans mor. Jeg har sagt flere gange at han ikke behøver vaske det, men tror efterhånden han gør det bevist fordi han ved vi skraber bunden!
min mor har været udsat for det samme, da min far optog gæld i hendes navn.
ikke for at være streng, men det har du selv skrevet under på. det er mig ret uforståligt hvordan du sådan ikke vil tage ejerskab for hvordan dit liv er gået. DU blev kærester med ham, DU valgte at få et barn med ham, DU valgte ikke at være kærester med ham - og her står DU så nu. ærgerligt, men realitet.
med hensyn til tøjet synes jeg du skal tage billeder af, hvad du sender over til ham og hvad du får igen og melde det.. det er direkte tyveri og bør naturligvis ikke accepteres. ligesom du skal føre en ordentlig stll skal han selvfølgelig også..
Selvom jeg er hård, føler jeg med dig i en svær situation.. hvor er det ærgerligt at i ikke er bedre til at hjælpe hinanden 
Anmeld