Anonym skriver:
sagen er den at min datters far ikke vil bidrage med en skid når det kommer til vores barn.
Fair nok han betaler børnepenge, men de rækker ikke hele vejen igennem og det forstår han ikke.
Hun skal til noget klæd ud fest på hendes skole i næste weekend hvor hun er hos ham og han holder på at JEG skal betale og købe en kostume til hende fordi han betaler børnepenge. Jeg skal ikke engang med til dette arrangement!!!!
Bliver så pisse gal!!!!!! Ved godt at han betaler børnepenge, men der må fandme også være en grænse!!
Altså, jeg har altid været af den mening at hvis den anden forælder betale børnepenge at så betaler og sørger bopælsforælderen for resten. Din x får jo ikke noget ud af at give dig børnepenge ud over at du kan bruge pengene på barnet eller komme dem i jeres budget 
På den anden side, hvis han ikke betalte børnepenge så skulle have jo selv betale for det hele når har barnet og så skulle du ikke sørge for noget. - Det er jo så noget man må finde ud af sammen 
Og samtidig betaler han jo nok også lidt for hende når han har hende, tager evt på ture, hun skal jo have mad osv og han forkæler hende måske på hans egen måde med hans egen penge.
Syntes ikke at man både kan få børnepenge og sørge for at den anden forælder så også betaler ud over det medmindre det er af egen vilje.
Han skal jo heller ikke forstå at børnepengene ikke rækker, der er det jo dit job at få dem til at række - sådan er systemet jo 
Anmeld