Anonym skriver:
Du provokerer mig helt enormt!!
Dette er en internet side - hvor man kan få afløb for sine frustrationer, glæder mm. Tror du helt ærligt, at jeg omtaler situationen foran min datter??
Vi taler ALDRIG om negatove vibes omkring hendes far når hun er i miles omkreds!! hun aner ikke jeg sidder med disse frustrationer. Jeg har sagt til hende at vi skal ud og købe udklædning - hun ved ikke at jeg har spurgt hendes far om han sørger for det i hans weekend!
Nej gu fanden har jeg ikke selv valgt at leve sådan - ville nogle mennesker vælge at leve som fattige i et rigt samfund? I don't think so!!! Men sådan er det nu engang når man hæfter for tab på hus salg - hæfter for gæld ens x har optaget i ens navn osv!! Banken er sgu ligeglade med om min datter får sig en kostume eller andet - sålængde de får deres penge!!
Der er jo en grund til vi ser flere og flere skilsmissebørn der lider under mors og fars samabejde, eller mangel på samme. Din indstilling hjælper bare ikke, om du vil det eller ej, så kan børn opfange selv de mindste hentydninger, et lille træk i ansigtet. Er du selv skilsmissebarn?
Kan fortælle dig at der er intet sjovt ved at have en mor der altid er sur, en far der altid undgår konflikter, som barn er det bare altid din skyld. Jeg har en 8-årig lille pige i familien der er skilsmissebarn, hun snakker om at løbe hjemmefra. Så sent som i forgårs ringede hun og var fuldstændigt grådkvalt fordi mor havde gået amok på far i telefonen - mens hun troede pigen lå og sov. For helvede hvor skulle I ruskes til fornuft - jeg er uendeligt ligeglad med om jeg provokerer dig!!!
Hvis din bank skubber jer til afgrundens rand, så skift jeres nemkonto. Det er der ingen der må nægte jer, banken må ikke sende jeres lån automatisk videre. Vi gjorde det med min kærestes nemkonto fordi banken var dybt urimelige - nu afbetaler vi med det ønskede beløb og til en rente på 7.45%. Fat i en bank og skift, omgående - hvis økonomien er grunden til du taler sådan om hendes far.
Men jeg synes ærligt talt at du skulle få en attitudejustering.
Anmeld