delebørn/økonomi/samværsforælderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Ja gu fanden brokker jeg mig!! Vi lever for 5500 kr herhjemme!! 2 voksne og 2 børn!!!!!

Det har jo ikke noget at gøre med din datters far?

Hold fast hvor jeg håber på du får styret dit sprog omkring din datter. Din datters far har kontrol over ting i hans egen husholdning, han har meget lidt at gøre med jeres. Det skal du lige huske på, det er vel efter eget ønske du lever som du gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

louise8723 skriver:

Det er jo absolut ikke din x's problem at du har valgt at leve 2 børn og 2 voksne...

tror ikke helt du forstår hvad jeg mener.!

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

Det har jo ikke noget at gøre med din datters far?

Hold fast hvor jeg håber på du får styret dit sprog omkring din datter. Din datters far har kontrol over ting i hans egen husholdning, han har meget lidt at gøre med jeres. Det skal du lige huske på, det er vel efter eget ønske du lever som du gør?

Du provokerer mig helt enormt!!

Dette er en internet side - hvor man kan få afløb for sine frustrationer, glæder mm. Tror du helt ærligt, at jeg omtaler situationen foran min datter??

Vi taler ALDRIG om negatove vibes omkring hendes far når hun er i miles omkreds!! hun aner ikke jeg sidder med disse frustrationer. Jeg har sagt til hende at vi skal ud og købe udklædning - hun ved ikke at jeg har spurgt hendes far om han sørger for det i hans weekend!

Nej gu fanden har jeg ikke selv valgt at leve sådan - ville nogle mennesker vælge at leve som fattige i et rigt samfund? I don't think so!!! Men sådan er det nu engang når man hæfter for tab på hus salg - hæfter for gæld ens x har optaget i ens navn osv!! Banken er sgu ligeglade med om min datter får sig en kostume eller andet - sålængde de får deres penge!!

Anmeld

25. oktober 2012

louise8723

Anonym skriver:

tror ikke helt du forstår hvad jeg mener.!

det tror jeg nu jeg gør..
Det kan aldrig blive din x's problem at i har knap så meget at leve for.
Du kan læse på statsforvaltningens hjemmeside om hvad bopælsforældren skal sørge for. og så må du ærlig talt bare bide den i dig.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

louise8723 skriver:

det tror jeg nu jeg gør..
Det kan aldrig blive din x's problem at i har knap så meget at leve for.
Du kan læse på statsforvaltningens hjemmeside om hvad bopælsforældren skal sørge for. og så må du ærlig talt bare bide den i dig.

Han har optaget gæld i mit navn - og skredet fra det - så jo lidt skyld har han sgu!

Han er ude på at gøre ALT surt for os herhjemme... Afleverer ikke hendes tøj osv tilbage - aflevere hende kun i noget hullet gammelt lort - så jeg skal ud og købe nyt hele tiden og konstant! Selvom jeg selv henter hende og beder om tøjet kommer der dårlige undskyldninger som at det er i vaskemaskinen eller ligger ved hans mor. Jeg har sagt flere gange at han ikke behøver vaske det, men tror efterhånden han gør det bevist fordi han ved vi skraber bunden!

Anmeld

25. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

1200 kr rækker ikke langt om mdr når der skal købes sæsonvarer, tøj, fritidsaktiviteter, udstyr til dette osv..

Hvis det er svært at få til at rende rundt skal du måske kigge på HVAD du køber.

Genbrug har ganske fine ting til ingen penge. Der kan man sagtens finde jakker, osv.

Anmeld

25. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Du provokerer mig helt enormt!!

Dette er en internet side - hvor man kan få afløb for sine frustrationer, glæder mm. Tror du helt ærligt, at jeg omtaler situationen foran min datter??

Vi taler ALDRIG om negatove vibes omkring hendes far når hun er i miles omkreds!! hun aner ikke jeg sidder med disse frustrationer. Jeg har sagt til hende at vi skal ud og købe udklædning - hun ved ikke at jeg har spurgt hendes far om han sørger for det i hans weekend!

Nej gu fanden har jeg ikke selv valgt at leve sådan - ville nogle mennesker vælge at leve som fattige i et rigt samfund? I don't think so!!! Men sådan er det nu engang når man hæfter for tab på hus salg - hæfter for gæld ens x har optaget i ens navn osv!! Banken er sgu ligeglade med om min datter får sig en kostume eller andet - sålængde de får deres penge!!

Der er jo en grund til vi ser flere og flere skilsmissebørn der lider under mors og fars samabejde, eller mangel på samme. Din indstilling hjælper bare ikke, om du vil det eller ej, så kan børn opfange selv de mindste hentydninger, et lille træk i ansigtet. Er du selv skilsmissebarn?
Kan fortælle dig at der er intet sjovt ved at have en mor der altid er sur, en far der altid undgår konflikter, som barn er det bare altid din skyld. Jeg har en 8-årig lille pige i familien der er skilsmissebarn, hun snakker om at løbe hjemmefra. Så sent som i forgårs ringede hun og var fuldstændigt grådkvalt fordi mor havde gået amok på far i telefonen - mens hun troede pigen lå og sov. For helvede hvor skulle I ruskes til fornuft - jeg er uendeligt ligeglad med om jeg provokerer dig!!!

Hvis din bank skubber jer til afgrundens rand, så skift jeres nemkonto. Det er der ingen der må nægte jer, banken må ikke sende jeres lån automatisk videre. Vi gjorde det med min kærestes nemkonto fordi banken var dybt urimelige - nu afbetaler vi med det ønskede beløb og til en rente på 7.45%. Fat i en bank og skift, omgående - hvis økonomien er grunden til du taler sådan om hendes far.

Men jeg synes ærligt talt at du skulle få en attitudejustering.

Anmeld

25. oktober 2012

wamse

Jeg ville vælge at købe fastelavnstøj til hende, for hun skal ikke stå og mangle. Jeg tænker også at det er mit ansvar som bopælsforældre, at mit barn har det nødvendige.

Hmm men var jeg samværsforældreren, så havde jeg nok valgt at tage mit barn med ned i butikken, og nydt den oplevelse der er i, at finde fastelavnstøj sammen. Men sådan er vi jo forskellige

Anmeld

25. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Han har optaget gæld i mit navn - og skredet fra det - så jo lidt skyld har han sgu!

Han er ude på at gøre ALT surt for os herhjemme... Afleverer ikke hendes tøj osv tilbage - aflevere hende kun i noget hullet gammelt lort - så jeg skal ud og købe nyt hele tiden og konstant! Selvom jeg selv henter hende og beder om tøjet kommer der dårlige undskyldninger som at det er i vaskemaskinen eller ligger ved hans mor. Jeg har sagt flere gange at han ikke behøver vaske det, men tror efterhånden han gør det bevist fordi han ved vi skraber bunden!

Hvis han har optaget gæld i dit navn er det en strafferetssag som politiet kan hjælpe dig med, han må jo enten have forfalsket din underskrift, hvilket meget nemt kan kontrolleres eller på anden måde have udnyttet dine personlige oplysninger?

Anmeld

25. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Baagøe skriver:

Acceptér de ting, du ikke kan ændre. Ændr de ting, du kan og vær klog nok til at se forskellen...

Har man børn, koster de også - sådan er de bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.