ville du være glad for ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Fru Hansen

TAK til jer alle for svarene. Jeg kan desværre ikke svare alle individuelt. Men jeg har læst alle indlæg og tager det med til gruppemødet i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Pige2009

Fru Hansen skriver:

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
En har foreslået at børnene laver nogle malede julepynt sager til juletræet.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

På forhånd tak for hjælpen

Ja, da! Jeg lavede sidste år julekugler til juletræet med Lauras håndaftryk. Det synes jeg er super brugbart og virkelig personligt

Anmeld

24. oktober 2012

Fru Hansen

Gardenia skriver:

Ja, jeg er ligeså forelsket i min dreng, som alle andre mødre er i deres børn. Han kunne komme hjem med et søm i en lort og jeg ville elske den

Det er bare så svært at pakke ind...

Tak for dit svar

Anmeld

24. oktober 2012

foto på lærred

Har stemt JA, for selvfølgelig kan man give julepynt i julegave - det fineste ved at få julepynt fra ens børn er, at det bliver taget frem hvert eneste år og hængt på træet - og det nyder børnene også.

Jeg er sådan set ligeglad med hvad vores Alberte kommer hjem med, så længe hun har hygget sig

/Fenja

Enig

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Anmeld

24. oktober 2012

Silas&Mille

Nord skriver:

Har du et billede af den fine jule kugle?

Nej ikke sådan lige. Men kan lige finde den frem i morgen og tage et billede af den

Anmeld

24. oktober 2012

MKuhr

Silas&Mille skriver:

Nej ikke sådan lige. Men kan lige finde den frem i morgen og tage et billede af den

Sejt.. vil nemlig selv til og kreere en julekugle til min kommende datter tænker en julekugle med hendes navn i små dekorations sten eller som du nu nævner med billede smart.

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Ville elske at få noget min dreng havde lavet som kunne komme på træet!! Også selvom vi fik det i julegave, så kan den jo bare komme på når man pakker den op

Anmeld

24. oktober 2012

LR85

Fru Hansen skriver:

Hej
vi sidder og snakker i min dagplejegruppe om hvad børnene skal lave i år som julegave til forældrene.
En har foreslået at børnene laver nogle malede julepynt sager til juletræet.
Og nu kan vi ikke blive enige om hvorvidt man kan give julepynt/juletræspynt i julegave. Så det må i gæve tøser da lige kunne svare på.

Derudover vil jeg da også gerne lige høre om i har fået nogle gode hjemmelavede julegaver fra jeres børn. Måske har du en god ide vi kan bruge.

På forhånd tak for hjælpen

Alt hvad mine børn gav mig, ville jeg blive glad for

Anmeld

25. oktober 2012

TeamRocket

Jeg elsker julepynt, specielt hvis mine små skattere har lavet det :-D

Anmeld

25. oktober 2012

Jannicks.mor

Vi har feks. fået salt og peber sæt som er på bordet hver aften og som vi tit snakker om var vores julegave fra ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.